Το 1090 Adventure αποτελεί την ασφάλτινη έκδοση της σειράς και έχει ως στόχο την άνεση των επιβατών. Η σέλα, αν και με την πρώτη ματιά φαίνεται σκληρή, στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά άνετη και δεν κουράζει ακόμα και σε μακρινές αποστάσεις. Ούτε ο συνεπιβάτης θα παραπονεθεί και σε αυτό βοηθάνε και οι μεγάλες χειρολαβές της σέλας. Το ύψος της βρίσκεται στα 850 χιλιοστά από το έδαφος.
Η θέση οδήγησης είναι ξεκούραστη με τον αναβάτη να κάθεται ψηλά και τα χέρια να είναι τεντωμένα στο τιμόνι, ενώ η γωνία που σχηματίζουν τα γόνατα, δεν κουράζει. Οι χειρολαβές και τα μαρσπιέ μπορούν να ρυθμιστούν, ώστε να βρει ο καθένας την θέση που τον βολεύει. Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα καθ`ύψος σε εύρος 25 χιλιοστών, μέσω δύο κουμπιών στα πλάγια και παρέχει ικανοποιητική προστασία από τον αέρα. Στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας υπάρχουν υποδοχές για βαλίτσες. Οι βαλίτσες, όμως, ανήκουν στον εξτρά εξοπλισμό. Οι διακόπτες των χειριστηρίων είναι αρκετά ποιοτικοί και εύκολοι στην πρόσβαση.
Ειδικότερα τα χειριστήρια του μενού, που βρίσκονται στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, μετατρέπουν την πλοήγηση στην οθόνη επιλογών σε εύκολη διαδικασία. Οι προβολείς ανάβουν από ένα φωτιζόμενο κουμπί, που βρίσκεται στο αριστερό μέρος του εσωτερικού της μάσκας του τιμονιού, αλλά δεν εμφανίζουν ένδειξη στο κοντέρ. Η οθόνη οργάνων της VDO, αποτελείται από ένα αναλογικό στροφόμετρο, που ενσωματώνει μια LCD οθόνη με ενδείξεις για την ταχύτητα, την επιλεγμένη σχέση στο σασμάν, δείκτη θερμοκρασίας και ένδειξη στάθμης καυσίμου, καθώς και το επιλεγμένο mode του κινητήρα.
Στα αριστερά του κοντέρ, είναι τοποθετημένη μια δεύτερη LCD οθόνη που απεικονίζει τα όλα τα χαρακτηριστικά που ρυθμίζει ο αναβάτης, όπως τα riding modes, εξωτερική θερμοκρασία, μέση ταχύτητα, μέση κατανάλωση, τάση μπαταρίας, απόσταση μέχρι το επόμενο σέρβις. Μικρό παράπονο τα όργανα ελέγχου, που αν και είναι πλήρως λειτουργικά με πλήθος πληροφοριών, θα μπορούσαν να έχουν ανανεωθεί, όπως στο 1290.