Νέα πλαστικά

Το πλαίσιο είναι καινούργιο.

Πλαστική ποδιά κάτω από τον κινητήρα

Πιο κοντό τελικό

KTM 450 SX-F Factory

Η KTM παρουσίασε τη νέα KTM 450 SX-F, οι αλλαγές της οποίας δεν περιορίζονται μόνο στην εμφάνιση, αλλά προχωρούν στο πλαίσιο, και τον κινητήρα, με στόχο την αυξημένη δύναμη και τη φιλικότητα.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Η έκδοση Factory είναι η κορυφαία της 450 SX-F και μας δίνει μια εικόνα του πώς θα είναι το μοντέλο του 2019. Το πλαίσιο είναι καινούργιο και έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την ακαμψία ενώ συνεργάζεται με ένα πιο μακρύ ψαλίδι και φιλοξενεί την καινούργια εισαγωγή και την επανασχεδιασμένη κεφαλή του κινητήρα.

Οι αλλαγές στον κινητήρα αφορούν στη μικρότερων διαστάσεων κεφαλή, η οποία μειώνει το βάρος του κινητήρα κατά 1 κιλό. Είναι πιο κοντή σε ύψος και φιλοξενεί νέους εκκεντροφόρους και καδένα με στόχο τις μειωμένες τριβές. Το κιβώτιο ταχυτήτων προέρχεται από την Pankl, που κατασκευάζει στροφάλους για την F1. Η εισαγωγή έχει επίσης δεχθεί αλλαγές που έχουν ως αποτέλεσμα την βελτιωμένη ροή αέρα και την αύξηση της ιπποδύναμης. Σε αυτό βοηθάει και το σύστημα εξάτμισης, που έχει μεγαλύτερο θάλαμο αντήχησης και ο σχεδιασμός του επιτρέπει τη χρήση πιο κοντού τελικού, που πληροί τις προδιαγραφές θορύβου. Τα δυο ψυγεία έχουν χαμηλώσει κατά 12 χιλιοστά και έχει αλλάξει η κλίση τους, ώστε να γίνει χώρος για τα νέα πλαστικά.  

Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα πιρούνι αέρα AER 48 της WP, που μεταφέρει με ακρίβεια τις εντολές του αναβάτη και ένα αμορτισέρ, επίσης της WP, το οποίο έχει νέες ρυθμίσεις και πιστόνι. Οι ελαστικές βάσεις του τιμονιού φροντίζουν για την άνεση του αναβάτη, φιλτράροντας τους κραδασμούς, ενώ για την προστασία της μοτοσυκλέτας φροντίζουν η πλαστική ποδιά κάτω από τον κινητήρα, τα μεγαλύτερα προστατευτικά πλαισίου και το κάλυμμα του εμπρός δίσκου.