Kawasaki Ninja 500: Υποψήφιο για Best Commuter by LS2

Δικύλινδρος κινητήρας 451cc, ισχύς 45,4 ίππων και το πιο ελαφρύ στην κατηγορία του
Special Edition (SE) με σύστημα KIPASS και TFT οθόνη με συνδεσιμότητα Bluetooth
Υποβοηθούμενος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης και ελαφρύ πλαίσιο
Με τιμή από 7.295 ευρώ και επιθετική εμφάνιση ξυπνάει super sport ένστικτα
Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι υποψήφιο για Best moto 2025
Αν θέλετε να το ψηφίσετε και να μπείτε στην μεγάλη κλήρωση
Δικύλινδρος κινητήρας 451cc, ισχύς 45,4 ίππων και το πιο ελαφρύ στην κατηγορία του
Το όνομα Ninja αποτελεί συνώνυμο των sport μοτοσυκλετών της Kawasaki εδώ και αρκετές δεκαετίες, με κάθε νέα γενιά να διατηρεί τον σπορ χαρακτήρα της σειράς. Το Ninja 500, που παρουσιάστηκε το 2024, συνεχίζει την παράδοση ως ένα μοντέλο που ισορροπεί ανάμεσα στις καθημερινές μετακινήσεις και τη σπορ οδήγηση, ενώ για το 2025 παραμένει μηχανικά αμετάβλητο, με τη διαφορά να εντοπίζεται στις νέες χρωματικές επιλογές και τα ανανεωμένα γραφικά. Η καρδιά του είναι ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 451 κ.εκ., αποδίδοντας 45,4 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 42,6 Nm στις 6.000 σ.α.λ., προσφέροντας ελαστικότητα και δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών. Παράλληλα, με κατανάλωση μόλις 3,8 λ./100 χλμ. (κατά την Kawasaki) και βάρος μόλις 171 κιλά γεμάτο, είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας του, ενισχύοντας την ευελιξία και τον εύκολο χειρισμό του.
Special Edition (SE) με σύστημα KIPASS και TFT οθόνη με συνδεσιμότητα Bluetooth
Το νέο Ninja 500 προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με τη βασική να διαθέτει LCD οθόνη οργάνων και την Special Edition (SE) να εξοπλίζεται με κάποια έξτρα τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Η έκδοση SE ξεχωρίζει χάρη στη σύγχρονη TFT οθόνη, η οποία εκτός από υψηλή ευκρίνεια, προσφέρει και δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth, επιτρέποντας στον αναβάτη να συνδέσει το smartphone του για ειδοποιήσεις και χρήσιμες πληροφορίες μέσω της εφαρμογής Rideology της Kawasaki. Επιπλέον, εξοπλίζεται με το σύστημα KIPASS (Kawasakis Intelligent Proximity Activation Start System), το οποίο αυξάνει την ευκολία χρήσης, καθώς ο αναβάτης μπορεί να ξεκλειδώσει τη μοτοσυκλέτα απλά προσεγγίζοντάς την, έχοντας τον πομπό στην τσέπη του, χωρίς την ανάγκη χρήσης φυσικού κλειδιού.
Υποβοηθούμενος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης και ελαφρύ πλαίσιο
Το Ninja 500 είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει άνεση και ευκολία στον χειρισμό, είτε στις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη είτε σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Ο υποβοηθούμενος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης εξασφαλίζει ελαφριά αίσθηση στη μανέτα, μειώνοντας την κόπωση του αναβάτη, ιδιαίτερα στην κίνηση και τις χαμηλές ταχύτητες. Όταν οι ρυθμοί ανεβαίνουν, βοηθάει να γίνονται με ασφάλεια και ευκολότερα τα κατεβάσματα σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το ελαφρύ πλαίσιο συμβάλλει στο χαμηλό βάρος της μοτοσυκλέτας και έχει σχεδιαστεί να προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και ευελιξία κάνοντας την μοτοσυκλέτα πιο άνετη ακόμα και στη διαδικασία στάθμευσης, ενισχύοντας τη φιλικότητα προς τον αναβάτη.
Με τιμή από 7.295 ευρώ και επιθετική εμφάνιση ξυπνάει super sport ένστικτα
Το Kawasaki Ninja 500 παραμένει πιστό στη σχεδιαστική ταυτότητα της οικογένειας Ninja, με την γνώριμη επιθετική του εμφάνιση. Οι δυναμικές γραμμές, η αιχμηρή σχεδίαση και οι χαρακτηριστικοί χρωματισμοί με τα γραφικά της Kawasaki το κάνουν άμεσα αναγνωρίσιμο, ενισχύοντας τη σπορ αίσθηση που αποπνέει. Παρά την αναβαθμισμένη τεχνολογία και τις επιδόσεις του, η τιμή του παραμένει ανταγωνιστική, ξεκινώντας από τα 7.295 ευρώ για τη στάνταρ έκδοση και από τα 7.695 ευρώ για την έκδοση SE, καθιστώντας το μια δελεαστική επιλογή για όσους αναζητούν μια sport μοτοσυκλέτα με σύγχρονα χαρακτηριστικά.