Ανετη η σέλα του οδηγού σε αντίθεση με του συνεπιβάτη.

Πλήρης ο πίνακας οργάνων, αποδείχτηκε πιο ευανάγνωστος απ΄ οτι αρχικά πιστεύαμε.

Aνεση-Εργονομία: Για όλες τις χρήσεις

Παρά την επιθετική εμφάνιση, το Ζ αποδεικνύεται αρκετά άνετο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το χαμηλό ύψος της μέτριας σε σκληρότητα σέλας στα 795χιλ, θα βοηθήσει ακόμα και τους βραχύσωμους αναβάτες να αισθανθούν άνετα και να πατήσουν γερά στα πόδια. Το ρεζερβουάρ φτάνει αρκετά ψηλά και είναι στενό στο πίσω μέρος αφήνοντας τα γόνατα να το ¨αγκαλιάσουν¨. Τα πόδια ακουμπούν στα μαρσπιέ χωρίς έντονες γωνίες και μαζί με το φαρδύ τιμόνι, τοποθετούν το σώμα του αναβάτη σε μια σχετικά όρθια θέση ¨μέσα¨ στη μοτοσυκλέτα, που δεν θα κουράσει και είναι ιδανική για τις καθημερινές σας ¨αποδράσεις¨ εντός ή εκτός αστικού περιβάλλοντος. Οι μανέτες του συμπλέκτη και του φρένου είναι ρυθμιζόμενες, και γρήγορα θα βρείτε τη θέση που σας βολεύει. 

Δυστυχώς, όμως, αν ενδιαφέρεστε και για την άνεση του συνεπιβάτη, θα πρέπει να τον αποφεύγετε διακριτικά, ειδικά σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Γι` αυτό είναι υπεύθυνη η πίσω σέλα, που σχεδόν θυσιάστηκε στο βωμό του σχεδιασμού, έχοντας σκληρό υλικό και ελάχιστο εμβαδό. Ο πίνακας οργάνων, αποτελείται από μια ψηφιακή οθόνη με ιδιαίτερο σχεδιασμό και τρείς επιλογές προβολής. Έχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, δείκτη ταχύτητας, και έναν ελαφρύ μπλε φωτισμό.