LIVE: κίνηση στους δρόμους

Απρόσμενα άνετες για τον οδηγό οι σέλες στα KTM και Suzuki, πιο σπαρτιάτικη αυτή του Kawasaki που αναγκάσει σε στάση τον οδηγό για ξεμούδιασμα μετά από περίπου 100 χιλιόνετρα στην σέλα της. Για τους συνεπιβάτες, καμία τύχη, με ταξί ή με το ΚΤΕΛ καλύτερα...

Απρόσμενα άνετες για τον οδηγό οι σέλες στα KTM και Suzuki, πιο σπαρτιάτικη αυτή του Kawasaki που αναγκάσει σε στάση τον οδηγό για ξεμούδιασμα μετά από περίπου 100 χιλιόνετρα στην σέλα της. Για τους συνεπιβάτες, καμία τύχη, με ταξί ή με το ΚΤΕΛ καλύτερα...

Απρόσμενα άνετες για τον οδηγό οι σέλες στα KTM και Suzuki, πιο σπαρτιάτικη αυτή του Kawasaki που αναγκάσει σε στάση τον οδηγό για ξεμούδιασμα μετά από περίπου 100 χιλιόνετρα στην σέλα της. Για τους συνεπιβάτες, καμία τύχη, με ταξί ή με το ΚΤΕΛ καλύτερα...

Aνεση

Θα περίμενε κανείς αυτές οι μοτοσικλέτες να παρέχουν άνεση επιπέδου στασιδιού και να είναι απόλυτα προσανατολισμένες σε sport χρήση, κουράζοντας σε οτιδήποτε άλλο. Ε, λοιπόν, όχι! Με έκπληξη διαπιστώνει κανείς ότι είναι – τηρουμένων των αναλογιών- αρκετά άνετες και ευκολοδήγητες όσο κινείται κανείς σε νορμάλ ρυθμούς. Tόσο το Super Duke, όσο και το GSX-S, εντυπωσιάζουν με τον... πειθήνιο χαρακτήρα τους, όσο τους φέρεσαι σαν pet και δεν τα τσιγκλάς, ενώ η θέση οδήγησης και στα δυο, είναι ναι μεν sport, χωρίς ακρότητες δε, με ελαφρά σκυφτή στάση σώματος και όχι τόσο οξείες γωνίες σε αρθρώσεις. Μαζί με τις άνετες σέλες, μπορούμε να πούμε -χωρίς να υπερβάλουμε- ότι δεν θα κουράσουν τον οδηγό τους, ακόμα και αν αυτός διανύσει πολλά χιλιόμετρα πάνω τους. Το Kawasaki, ενώ παρουσιάζει και αυτό τα ίδια φιλικά χαρακτηριστικά με τα άλλα, χάνει πόντους από την σέλα του που είναι πολύ λεπτή, αναγκάζοντας τον οδηγό του σε στάση για ξεμούδιασμα, στα 100 χλμ. διανυθείσας απόστασης περίπου. Για τους συνεπιβάτες τώρα, τα νέα είναι άσχημα, καθώς τα σελάκια , τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ και η απουσία χειρολαβών, δημιουργούν ένα άβολο περιβάλλον. 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ