LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αν έπρεπε να επιλέξουμε το ΚΤΜ θα ήταν το πρώτο που θα σκεφτόμασταν γιατί είναι το πιο υπερβολικό!

Η άποψη μας

Μεταξύ μας τώρα, μοτοσικλέτες σαν και αυτές τις αγοράζεις για το κέφι σου και όχι γιατί εξυπηρετούν πρακτικές σου ανάγκες και άλλα τέτοια ωραία politically correct. Ως εκ τούτου, κουμάντο στα “γούστα” του καθενός δεν κάνουμε, όποιο και από τα τρία και αν σας “γυαλίσει” χαμένοι δεν θα βγείτε, αυτό σας το εγγυόμαστε 100%! Το Kawasaki είναι “ταμάμ” για τους βαμμένους γιαπωνεζόφιλους, για αυτούς που θέλουν “τετρακυλινδρίλα” στο max και το “brutal” που βγάζουν παροδοσιακά οι μοτοσικλέτες από το Akashi. Το GSX-S είναι ο “ελβετικός σουγιάς”, θα σας πάει με γραβάτα και χαρτοφύλακα στο γραφείο αλλά στο σχόλασμα, με μια γκαζιά, θα ξεχάστε όλους τους πληθυντικούς ευγενείας, τα meeting και το στρες και θα οδηγηθείτε σε έναν σκοτεινό αλλά γοητευτικό δίτροχο κόσμο.  Αν θα έπρεπε όμως να επιλέξουμε ένα, αυτό θα ήταν το Super Duke, μόνο και μόνο γιατί είναι το πιο υπερβολικό, όπως αρμόζει σε μια μοτοσικλέτα της κατηγορίας. Όταν μάλιστα αυτή η υπερβολή δεν είναι κατ΄ανάγκη επικίνδυνη αλλά προσιτή από όλους, ε, τότε δύσκολα να πεις όχι. Φανταστείτε τον απαγορευμένο καρπό του φίδουκλα στον παράδεισο, χωρίς τις συνέπειες της έκπτωσης από αυτόν. Αμαρτωλός με προνόμια, που το έχετε ξαναδεί αυτό; Ναι, είναι πιο ακριβό και μάλιστα με διαφορά, αλλά το αξίζει. 



Kawasaki Z 1000 KTM 1290 Super Duke R  Suzuki GSX-S 1000
Kινητήρας  4T, 4Κ, Υ/Ψ,4Β 4T, V2 75ο, Y/Ψ,4Β/Κ 4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β
Κυβισμός (κ.εκ.)  1.043 1.301 999
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  77x56 108x71 73,4Χ59
Συμπίεση (:1) 11,8 13,2 12,2
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 142/10.000 180/8.870 144 / Δ.Α. 
Ροπή (kg-m / σ.α.λ.)  11,3/7.300 14,7/6.500 Δ.Α. 
Τροφοδοσία  Ηλ. Ψεκασμός Ηλ. Ψεκασμός Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)  17 18 17
Κατανάλωση (λίτρα / 100 χλμ)  8,5 7,6 6,9
Βάρος (κιλά, γεμάτο)  221  Δ.Α.  209
Τελική ταχύητα (χλμ. / ώρα)  250 270 260+
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
Τύπος  Αλουμινένιο, δυο δοκών Ατσάλινο χωροδικτύωμα  Αλουμινένιο, δυο δοκών
Αναρτήσεις Ε  Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Showa 41 χλστ. Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι WP 48 χλστ.  Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba 43 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.)  120 125 120
Αναρτήσεις Π  Μονό αμορτισέρ Showa Μονό αμορτισέρ WP  Mονό αμορτισέρ Kayaba 
Διαδρομή (χλστ.)  122 156 Δ.Α. 
Φρένα Ε  2Δ 310 χλστ., ακτινικές δαγκάνες  2Δ 320 χλστ., ακτινικές δαγκάνες  2Δ 310 χλστ., ακτινικές δαγκάνες 
Φρένα Π  Δ 250 χλστ.  Δ 240 χλστ.  Δ 250 χλστ. 
Τροχοί - Ελαστικά 
Ε 120/70-17" 120/70-17" 120/70-17”
Π 190/50-17" 190/55-17" 190/50-17”
Διαστάσεις 
Μήκος (χλστ.) 2.045 2.104 2.115
Πλάτος (χλστ.)  790 793 795
Ύψος σέλας (χλστ.)  815 835 810
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.435 1.482 1.460
Εξοπλισμός 
ABS Ν Ν Ν
Traction Control/Ρυθμ. Ο Ν/Ν Ν/Ν
Στροφόμετρο Ν Ν Ν
Immobiliser Ν Ν Ν
Δείκτης βενζίνης Ν Ν Ν
Δείκτης θερμοκρασίας Ο Ν Ν
Ζελατίνα/Ρυθμ. Ο Ο Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν Ν/Ν Ν/Ν
Πλάγιο σταντ Ν Ν Ν
Κεντρικό σταντ Ο Ο Ο
Χειρολαβές/Σχάρα Ο Ο Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π Ν/Ν Ν/Ν Ν/Ν

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ