LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ΚΤΜ και το Suzuki έχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη ενώ το Kawasaki είναι εντελώς απαγυμνωμμένο απο αυτά!

Hλεκτρονικά βοηθήματα

Να λοιπόν που φτάσαμε  στις μέρες μας  να έχουμε ειδικό e-section στις δοκιμές, για να περιγράψουμε όλο το ψηφιακό οπλοστάσιο των μοτοσικλετών. Στην προκειμένη περίπτωση, ξεκάθαρος νικητής είναι το KTM που φέρει ένα πληρέστατο “σετάκι” ηλεκτρονικών: Ride by wire γκάζι, Traction Control και τρεις χάρτες ανάφλεξης (Street, Sport, Rain). To Suzuki παρουσιάζει ένα Traction Control, ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα με επιλογή απενεργοποίησης, ενώ το Kawasaki, είναι ο... μορμόνος της κατηγορίας, απαρνούμενο την τεχνολογία αυτή που απουσιάζει πλήρως από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, αφού δεν έχει ούτε καν ride by wire γκάζι.  Αυτό δεν πρέπει απαραίτητα να εκληφθεί ως μειονέκτημα, καθότι πολλοί είναι οι αναβάτες που παρουσιάζουν επίσης “αλλεργία” στα e-βοηθήματα και στο Z θα βρουν την “αγνότητα” που επιθυμούν.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ