Πιρούνι φρένα Vieste 125: Aρτια εξοπλισμένα τα δύο αδερφάκια με τηλεσκοπικό πιρούνι, δίσκο τύπου μαργαρίτα 240 χιλιοστών και συνδυασμένη πέδηση CBS για το 125.

Πιρούνι φρένα Vieste 125: Aρτια εξοπλισμένα τα δύο αδερφάκια με τηλεσκοπικό πιρούνι, δίσκο τύπου μαργαρίτα 240 χιλιοστών και συνδυασμένη πέδηση CBS για το 125.

Πιρούνι φρένα Vieste 300: Tο 300αρι να προχωράει ένα βήμα παραπέρα με τηλεσκοπικό πιρούνι μεγαλύτερη διαδρομής της KYB, δισκόφρενο μαργαρίτα διαμέτρου 240 χιλιοστών και ακτινική διπίστονη δαγκάνα της

Πιρούνι φρένα Vieste 300: Tο 300αρι να προχωράει ένα βήμα παραπέρα με τηλεσκοπικό πιρούνι μεγαλύτερη διαδρομής της KYB, δισκόφρενο μαργαρίτα διαμέτρου 240 χιλιοστών και ακτινική διπίστονη δαγκάνα της J.Juan, και δικάναλο ABS. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών και στα δύο μοντέλα.

  • Πιρούνι φρένα Vieste 125: Aρτια εξοπλισμένα τα δύο αδερφάκια με τηλεσκοπικό πιρούνι, δίσκο τύπου μαργαρίτα 240 χιλιοστών και συνδυασμένη πέδηση CBS για το 125.
  • Πιρούνι φρένα Vieste 300: Tο 300αρι να προχωράει ένα βήμα παραπέρα με τηλεσκοπικό πιρούνι μεγαλύτερη διαδρομής της KYB, δισκόφρενο μαργαρίτα διαμέτρου 240 χιλιοστών και ακτινική διπίστονη δαγκάνα της

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Αναρτήσεις KYB στο 300άρι, με CBS φρένα το 125άρι


Πιρούνι φρένα Vieste 300: Tο 300αρι να προχωράει ένα βήμα παραπέρα με τηλεσκοπικό πιρούνι μεγαλύτερη διαδρομής της KYB, δισκόφρενο μαργαρίτα διαμέτρου 240 χιλιοστών και ακτινική διπίστονη δαγκάνα της J.Juan, και δικάναλο ABS. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών και στα δύο μοντέλα.

Πιρούνι φρένα Vieste 300: Tο 300αρι να προχωράει ένα βήμα παραπέρα με τηλεσκοπικό πιρούνι μεγαλύτερη διαδρομής της KYB, δισκόφρενο μαργαρίτα διαμέτρου 240 χιλιοστών και ακτινική διπίστονη δαγκάνα της J.Juan, και δικάναλο ABS. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών και στα δύο μοντέλα.

Η δομή του πλαισίου ακολουθεί τα συνήθη πρότυπα, με μια ατσάλινη σωληνωτή κατασκευή να φροντίζει για την ακαμψία του συνόλου σε όλες τις συνθήκες. Σε ότι αφορά τα περιφερειακά, στο Vieste 125 συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής  33 χιλιοστών εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου 5 θέσεων, ενώ το σύστημα φρένων αποτελείται από 2 δίσκους τύπου μαργαρίτα 240 και 215 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με συνδυασμένη πέδηση CBS. Από την άλλη, στο Vieste 300 συναντάμε  τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός με διαδρομή 35 χιλιοστά και δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου 5 θέσεων πίσω, αμφότερα προερχόμενα από την KYB. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν ένα δισκόφρενο μαργαρίτα διαμέτρου 240 χιλιοστών μπροστά και ένας δίσκος μαργαρίτα 220 χιλιοστών πίσω, που συνδυάζονται με δαγκάνες της J.Juan (ακτινική διπίστονη μπροστά, με μονό έμβολο πίσω). Για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια, το σύστημα πέδησης εφοδιάζεται με δικάναλο ABS. Το βάρος των μοντέλων σε πλήρη λειτουργία ανέρχεται στα 134 κιλά για το 125 και 147 κιλά για το 300. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών, για την βέλτιστη δυνατή σχέση ευελιξίας και σταθερότητας στην οδήγηση.

Σελίδα 1Keeway Vieste 125 - 300 Test: «Ντου» σε 2 κατηγορίες
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας