Φυλάξτε τη, λοιπόν, και φυλάξτε τη καλά. Διαφορετικά, πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να ξυπνήσετε ένα πρωί και να μην τη βρείτε εκεί που την αφήσατε. Τρομακτικό, ε; Για να μη βρεθείτε σε αυτή τη θέση, πρέπει να προνοήσετε.
Ένα κλειστό γκαράζ σίγουρα σας λύνει τα χέρια, αλλά λίγοι είναι οι τυχεροί που διαθέτουν αυτή την πολυτέλεια. Από τη στιγμή, λοιπόν, που η μοτοσικλέτα θα περνάει τα βράδια της σε κοινή θέα μπροστά από το σπίτι, το πρόβλημα μεγαλώνει και πρέπει αντίστοιχα να αυξηθούν τα μέτρα πρόληψης.
· Να θυμάστε ότι κανένα σύστημα προφύλαξης δεν είναι απαραβίαστο. Βασικός σκοπός των συστημάτων ασφαλείας, λοιπόν, είναι να καθυστερήσετε τον επίδοξο κλέφτη αρκετά, ώστε να γίνει αντιληπτός.
· Καλό είναι να χρησιμοποιείτε πολλές και διαφορετικού τύπου κλειδαριές, να κάνετε δηλαδή συνδυασμό π.χ. λουκέτο δισκόφρενου μαζί με αλυσίδα.
· Καλή λύση είναι ο συναγερμός. Μπορεί να κοστίζει κάτι παραπάνω, αλλά αξίζει τον κόπο.
· Κλειδώνετε τη μοτοσικλέτα σε σταθερό σημείο (κολώνα, δέντρο) και από σταθερό σημείο του πλαισίου. Αν περνάτε την αλυσίδα μόνο από τον τροχό, μην εκπλαγείτε αν το πρωί βρείτε μόνο αυτόν!
· Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάποιο σταθερό σημείο για να δέσετε τη μοτοσικλέτα σας, μπορείτε να τοποθετήσετε ένα γάντζο πάνω στο έδαφος, κάνοντας την κατάλληλη τρύπα. Υπάρχουν ειδικά κιτ με τις κατάλληλες βίδες κτλ..
· Βάλτε τα λουκέτα με την εσοχή της κλειδαριάς να μην είναι προς το μέρος του δρόμου. Θα δυσκολέψει λίγο και εσάς (που έχετε το κλειδί) να το ξεκλειδώσετε, αλλά φανταστείτε πόσο θα δυσκολέψει τον επίδοξο κλέφτη. Με αυτόν τον τρόπο κερδίζετε πολύτιμο χρόνο.
· Προσπαθήσετε να έχετε οπτική επαφή με το σημείο που την κλειδώνετε, αν μάλιστα αυτό φωτίζεται ή έχει κίνηση και το βράδυ ακόμα καλύτερα. Ίσως είναι προτιμότερο, μάλιστα, να την βάζετε στην πλευρά απέναντι από το σπίτι σας και όχι ακριβώς μπροστά.
· Να θυμάστε, τέλος, πως δεν την αφήνουμε ξεκλείδωτη ούτε για 10 λεπτά! Δεν είναι λίγες οι φορές που οι κλέφτες ακολουθούν τα θύματά τους και «χτυπούν» αμέσως μόλις αφήσουν τη μοτοσικλέτα.
· Μια δοκιμασμένη πρακτική, τέλος, είναι να την παρκάρετε απέναντι από ένα κοντινό σας αστυνομικό τμήμα. Αν η μοτοσικλέτα σου είναι παρκαρισμένη απέναντι από τη σκοπιά του φρουρού, σίγουρα η πρόκληση για τον επίδοξο κλέφτη είναι μεταλύτερη μεν, αλλά και οι πιθανότητες να τον δει έστω κάποιος, πολύ περισσότερες.
BMW S1000 και Μ1000: Ακόμα «πιο RR» το 2025
Kawasaki Z900: «Εξυπνότερο» με IMU και Ride-by-Wire
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
QJMOTOR SRT 700SX: Off-Road χαρακτήρας με επώνυμα περιφερειακά
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα με κάτω από 1.250 ευρώ
CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά.
Rush SR: Τετράτροχη supersport με μοτέρ GSX-R
Royal Enfield HNTR 350: Έρχεται ανανεωμένη για το 2025
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr