MV Agusta Ottantesimo: Επετειακά μοντέλα για τα 80 χρόνια ιστορίας
|
80 χρόνια, 6 μοντέλα, 500 αντίτυπα
Η κληρονομιά της MV Agusta
Μοντέλα με τρικύλινδρους κινητήρες 798 κ.εκ. με 147 ίππους
Μοντέλα με τρικύλινδρους κινητήρες 998 κ.εκ. με 208 ίππους
80 χρόνια, 6 μοντέλα, 500 αντίτυπα
Η MV Agusta γιορτάζει 80 χρόνια παρουσίας στη μοτοσυκλετιστική βιομηχανία με τη συλλογή Ottantesimo, αποτελούμενη από έξι μοναδικά μοντέλα περιορισμένης παραγωγής. Κάθε μοντέλο θα παραχθεί σε 500 μονάδες, διαθέτοντας ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως συλλεκτική βαφή, το λογότυπο Heritage και πιστοποιητικό αυθεντικότητας. Με αυτή τη συλλογή, η εταιρεία αποτίνει φόρο τιμής στην πλούσια ιστορία της, διατηρώντας την καινοτομία στον σχεδιασμό και τις επιδόσεις.
Η κληρονομιά της MV Agusta
Η MV Agusta ιδρύθηκε το 1945 από τον Κόντε Αουγκούστο Μποζέλι στο Μπουσκέτο της Ιταλίας. Αρχικά, η εταιρεία κατασκευάζei αεροπορικά εξαρτήματα, αλλά σύντομα στράφηκε στην παραγωγή μοτοσυκλετών με πρώτη την MV98. Γρήγορα καθιερώθηκε στον χώρο των αγώνων, κυριαρχώντας στα παγκόσμια πρωταθλήματα GP από τα τέλη του 1950 έως τις αρχές του 1970, με σπουδαίους αναβάτες όπως ο Τζακόμο Αγκοστίνι. Η εταιρεία έγινε συνώνυμο της υψηλής τεχνολογίας, του σχεδιασμού και της επιδόσεων στον χώρο των μοτοσυκλετών, δημιουργώντας θρυλικά μοντέλα που αποτελούν πλέον συλλεκτικά κομμάτια. Η οικογένεια Agusta κατάφερε να διατηρήσει τα πρώτα σχέδια του κινητήρα της κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής, σηματοδοτώντας την αρχή μιας μακράς και επιτυχημένης πορείας. Σήμερα, η Ottantesimo τιμά τις ρίζες της εταιρείας, συνδέοντας το παρελθόν με το μέλλον μέσω της προσοχής στη λεπτομέρεια και της αφοσίωσης στην ποιότητα.
Μοντέλα με τρικύλινδρους κινητήρες 798 κ.εκ. με 147 ίππους
Η συλλογή περιλαμβάνει τα Brutale RR, Dragster RR, F3 RR και Superveloce S, όλα με κινητήρα 798 κ.εκ. που αποδίδει 147 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. και ροπή 8,9 kgm στις 10.100 σ.α.λ. Οι μοτοσυκλέτες διαθέτουν αναβαθμίσεις όπως νέα μονάδα IMU 6 αξόνων, βελτιωμένα προγράμματα οδήγησης και παρεμβάσεις στο Cornering ABS και στο Cornering Traction Control. Κάθε μοντέλο φέρει μοναδικό κιτ που περιλαμβάνει βελτιώσεις όπως εξάτμιση Akrapovič στο F3 RR και Alcantara σέλα στο Superveloce S, τονίζοντας τη μοναδικότητα του κάθε μοντέλου.
Μοντέλα με τρικύλινδρους κινητήρες 998 κ.εκ. με 208 ίππους
Τα Brutale 1000 και Brutale 1000 RR, εξοπλισμένα με κινητήρα 998 κ.εκ., αποδίδουν 201 ίππους στις 13.500 σ.α.λ. και ροπή 11,8 kgm στις 11.000 σ.α.λ. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν νέα χαρτογράφηση για πιο ομαλή απόδοση στις χαμηλές στροφές, έξυπνη ανάρτηση Öhlins στο μοντέλο RR και σύστημα τεσσάρων εξατμίσεων. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μοτοσυκλέτες υψηλής απόδοσης που συνδυάζουν κλασική αισθητική με σύγχρονη τεχνολογία και υψηλές επιδόσεις.