net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Υπέροχη εμφάνιση ξεχωρίζει

Τα εσωτερικά LED ανάβουν ή σβήνουν ανάλογα με την κλίση και την ταχύτητα

Αριθμημένο ταμπελάκι από τιτάνιο

Βασισμένη στην Brutale 800 Dragster RR

MV Agusta RVS#1Q: Ασκήσεις Ιταλικού design

Η MV Agusta αποκάλυψε επίσημα όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τη χειροποίητη, περιορισμένης παραγωγής RVS#1, κάνοντας επίδειξη της τεχνολογικής και σχεδιαστικής της αρτιότητας.

 
Κάθε μία από τις μοτοσυκλέτες, θα διαθέτει ένα αριθμημένο ταμπελάκι από πανάλαφρο τιτάνιο στην πάνω πλάκα του τιμονιού. Είναι βασισμένη στην Brutale 800 Dragster RR, που είναι έτσι κι αλλιώς μια φανταστική επιλογή από τον κατάλογο της MV Agusta, η RVS#1, όμως, ανεβάζει τον πήχη της σχεδίασης σε άλλο επίπεδο. Με το βάρος της στα 160 κιλά, είναι ελαφρύτερη από μια Dragster 800 RR.

Στον μοναδικό εμπρός LED προβολέα ανάβουν ξεχωριστά τμήματα ανάλογα με τη την κλίση της μοτοσυκλέτας. Το εξωτερικό δαχτυλίδι σχηματίζει μέρος του λογότυπου της εταιρείας, ενώ, τα εσωτερικά LED ανάβουν και σβήνουν ανάλογα με την ταχύτητα  και την κλίση της, ώστε να φωτίζουν το κατάλληλο σημείο του δρόμου. Στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας υπάρχουν δύο προβολείς που στηρίζονται σε μια βάση από carbon και παρέχουν έξτρα φωτισμό όταν χρειάζεται. Οι καθρέφτες είναι τοποθετημένοι στην άκρη των clip-on. Τα γκρίπ είναι διακοσμημένα με κόκκινες διαγώνιες γραμμές και ανάγλυφο υλικό.

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα με αλουμινένιες πλάκες στο πλάι. Η σέλα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την άνεση και την εργονομία, ενώ οι ραφές της σέλας έχουν σχήμα κηρήθρας. Πολλά εξαρτήματα, όπως η βάση του οργάνου, τα μαρσπιέ, τα προστατευτικά του κινητήρα κι άλλα, είναι κατεργασμένα σε CNC. Εντυπωσιακή είναι η σχεδίαση των δίσκων των φρένων, ενώ ζάντες του είναι με ακτίνες και φοράνε ελαστικά Pirelli MT 60 RS.

Ο κινητήρας του είναι 3κύλινδρος εν σειρά 800 κυβικών εκατοστών και απόδοσης 150 ίππων στις 12,800 σ.α.λ. Στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει μια εξάτμιση της SCProject η οποία βελτιώνει περεταίρω την απόδοση και μειώνει το βάρος, αλλά δεν έχει την απαραίτητη έγκριση για χρήση στο δρόμο.

Δεν υπήρχε καμία αμφιβολία ότι η MV Agusta ξέρει να σχεδιάζει όμορφες μοτοσυκλέτες. Με το RVS#1, όμως, περνάει σε άλλο επίπεδο.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ