80 χρόνια μετά την γέννηση της πρώτης MV Agusta, ο κωδικός 98 επιστρέφει στις μοτοσυκλέτες της Ιταλικής εταιρείας, μέσω της νέας ce 98 Limited Edition του 2024.
Μόλις 300 μοντέλα από αυτή την ειδική έκδοση θα παραχθούν στο χαρακτηριστικό χρώμα "Rosso Verghera", το οποίο αντλεί έμπνευση από τον αυθεντικό χρωματισμό των MV Agusta εκείνης της εποχής.
Μάλιστα, για να ενισχυθεί ο σπέσιαλ χαρακτήρας της συγκεκριμένης έκδοσης κάθε μοτοσυκλέτα είναι βαμμένη στο χέρι, με τα γραφικά "98 Edizione Limitata" να βρίσκονται στην ουρά, μαζί με το τρικολόρε της ιταλικής σημαίας.
Η ιστορική αναφορά στον πρώτο κινητήρα της εταιρείας είναι επίσης εμφανής στην πλάκα του τιμονιού, όπου είναι χαραγμένη με λέιζερ.
Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν αλλάζει κάτι σε σχέση με την "απλή" έκδοση του Superveloce, καθώς και στην ειδική έκδοση θα βρούμε τον τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 798cc που αποδίδει 147 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. και 88 Nm ροπης στις 10.100 σ.α.λ. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι μόλις 173 κιλά και κατεβαίνει στα 165 με το αγωνιστικό κιτ. Αυτά είναι νούμερα για την αναλογία κιλών ανά ίππο!
Το πλαίσιο που "ντύνει" τον κινητήρα είναι ατσάλινο τύπου Trellis που συνεργάζεται με ένα ψαλίδι από κράμα αλουμινίου και μονοσόκ αμορτισέρ Sachs, πλήρως ρυθμιζόμενο. Μπροστά τις αναρτήσεις αναλαμβάνει η Μarzocchi, με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm, πλήρως ρυθμιζόμενο και αυτό.
Οι ασημένιες ζάντες με ακτίνες είναι 17", με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Pirelli Diablo Rosso IV Corsa, ενώ το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνουν τα φρένα της Brembo PR 16/19 με δαγκάνες M4.30 Stylema για το μπροστινό που συνεργάζονται με ABS Continental MK100.
Μια οθόνη TFT 5,5" αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη και τον έλεγχο των ηλεκτρονικών (έχουμε και βελτιωμένο σύστημα ride-by-wire σύμφωνα με την MV Agusta), ενώ υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με smartphone.
Tέλος, το αγωνιστικό κιτ περιλαμβάνει την Arrow εξάτμιση με τις 3 απολήξεις (που προορίζεται μόνο για χρήση στην πίστα), την μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου racing, το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη, κουκούλα για τη μοτοσυκλέτα και φυσικά, όπως κάθε ειδική έκδοση που σέβεται τον εαυτό της, πιστοποιητικό αυθεντικότητας.