Με 3 τρείς γόμες (διπλή στο κέντρο του πέλματος για σταθερότητα και μεγάλη διάρκεια ζωής και μαλακότερη στις άκρες για μέγιστη πρόσφυση στις στροφές), το T31 επωφελείται από την τεχνολογία MSB (Mono Spiral Belt). Η MSB είναι μια μονή χορδή η οποία τυλίγεται περιμετρικά του ελαστικού χωρίς ενώσεις και στην περίπτωση του T31 αποτελείται από 5 μονά σύρματα χάλυβα που διαθέτουν επένδυση από καουτσούκ, εξασφαλίζοντας έτσι λιγότερη θερμότητα, μικρότερη παραμόρφωση και καλύτερη απόδοση. Το πυριτίο χρησιμοποιείται σε μπροστά και πίσω ελαστικό και η τεχνολογία RC Polymer εξασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή του στη γόμα του ελαστικού για μέγιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες
Ξεκινάμε τις μετρήσεις για φρένα σε στεγνό. Η ακινητοποίηση θα γίνει από τα 100 χλμ/ώρα.
15:29
Επιτυχής η πρώτη μέτρηση φρένων σε στεγνό από τα 100 χλμ/ώρα. Το Bridgestone σταμάτησε στα 45,16 μέτρα.
15:31
Μέτρηση φρένων σε βρεγμένο, από τα 80 χιλιόμετρα την ώρα.
15:31
Επιτυχής η δοκιμή πέδησης στο βρεγμένο. Απόσταση ακινητοποίησης από τα 80 χλμ/ώρα, στα 29,69 μέτρα.
&&&& &&&&
&&&&
15:32
&&&&
&&&& &&&&
&&&&
&&&&
&&&& &&&&
&&&&
15:33
&&&&
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ
Στεγνό (φρένο πανικού από τα 100 χλμ/ώρα στα 0)
Metzeler Roadtec 01 (42,70 μέτρα)
Pirelli Angel GT II (43,84 μέτρα)
Michelin Road 5 (44,59 μέτρα)
Dunlop Roadsmart III (44,83 μέτρα)
Bridgestone Battlax T31 (45,16 μέτρα)
Continental Conti Road Attack (46,13 μέτρα)
Βρεγμένο (φρένο πανικού από τα 80 χλμ/ώρα στα 0)
Pirelli Angel GT II (28,04 μέτρα)
Michelin Road 5 (28,65 μέτρα)
Mezteler Roadtec 01 (29,26 μέτρα)
Continental Conti Road Attack (29,60 μέτρα)
Bridgestone Battlax T31 (29,69 μέτρα)
Dunlop Roadsmart III (30,30 μέτρα)
&&&&
&&&&
Στην πίστα
Καθώς κάναμε 4 γύρους προθέρμανσης και όχι 5 για το ελαστικό της Bridgestone, οι πρώτες μετρήσεις θεωρήθηκαν ανακριβείς και απορρίφθηκαν. Θα επαναλάβουμε την διαδικασία.
15:28
Ο Γιώργος μπαίνει στην πίστα με τα Τ31, για γύρους προθέρμανσης.
15:36
Οι γύροι προθέρμανσης ολοκληρώθηκαν. Η θερμοκρασία που μετρήσαμε, ήταν 65,6 βαθμοί. Πάμε για χρονομετρημένο γύρο.
15:37
Επιτυχής ο χρονομετρημένος γύρος. Το χρονόμετρο σταμάτησε στο 1.09.13. Κάπως έτσι, ολοκληρώθηκε αυτή η άνευ προηγουμένου, διήμερη, δοκιμή ελαστικών, αποκλειστικά από το Moto Τρίτη.
σκεφτομαι να βαλω στο tdm 900 a , το michelin road 5 αλλα επειδη στην μπροστινη 18αρα ζαντα μου παιρνει μονο το Gt μοντελο, ενω στην πισω την απλη εκδοση του ελαστικου, το σκεφτομαι.
πιστευετε οτι θα ηταν σωστοτερο να ειναι ιδια ως εκδοσεις?
Το μισο τεστ ηταν αρκετα χρησιμο αν και σε συνεργασια με την Τροχαια και καποιο Δημο εκτος Αθηνων θα μπορουσαν να δημιουργηθουν συνθηκες δοκιμων και εκτος του ελεγχομενου χωρου ο οποιος κακα τα ψεμματα προσφερει ιδιαιτερα αισιοδοξα σε σχεση με τα πραγματικα αποτελεσματα. Το τεστ στην πιστα, κατα τη γνωμη μου παντα, ειναι ανουσιο μιας και τα ελαστικα της δοκιμης δεν προοριζονται για τη χρηση αυτη... Παρολα αυτά ειναι σημαντικο να πραγματοποιουνται συχνοτερα τετοιου ειδους δοκιμες και μιας και εγινε η αρχη συγχαρητηρια και σαν οδηγοι, ευχαριστουμε!
Αυτή η άσφαλτος στην οποία κάνατε τα τεστ, ούτε στα όνειρα μας σε σχέση με την Ελληνική πραγματικότητα.Τώρα που θα βρίσκατε δρόμο δημόσιο για τεστ..?? Αυτό αφορά εσάς εφόσον θέλετε να το κάνετε.Η χώρα μας απαιτεί ελαστικά ειδικά τους κρύους μήνες που να θερμαίνονται όσο πιο γρήγορα γίνεται διότι,αν δείτε τα στατιστικά ατυχημάτων,τροχαίων κ.λ.π.σύμφωνα με την ΕΛΠΑ πάνω από 90/100 γίνονται εντός αστικών περιοχών πράγμα που σημαίνει ότι βγαίνεις από το γκαράζ και πριν προλάβει να ζεσταθεί το ελαστικό τραβάς το φρενάρισμα πανικού και είτε δε σου φθάνουν τα μέτρα,είτε πέφτεις αν τσιμπήσεις άτσαλα το μπροστινό..!!Ποιο λοιπόν είναι αυτό το ελαστικό που ανεβάζει πιο γρήγορα θερμοκρασία..?? Εσείς είπατε ότι κάνατε τα τεστ με κρύα ελαστικά..??Μήπως θα έπρεπε να μας πείτε και ποιο έρχεται πιο γρήγορα στην καλύτερη κατάσταση..?? Επίσης μήπως θα έπρεπε να διαχωρίσετε τις κατηγορίες..??Να γράψετε δηλαδή για την πιο δημοφιλή κατηγορία αυτή την εποχή λόγω πωλήσεων για τα on-off..??
Πάντως συγχαρητήρια για την προσπάθεια σας.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ...
Απάντηση: Αγαπητέ Αγγελε, στην επριγραφή της δοκιμής και της σύγκρισης υπάρχουν απαντήσεις σε όλα ανεξαιρέτως τα κρίσιμα ερωτήματα που έχεις θέσει, ειδικά στο θέμα των συνθηκών μέτρησης , γιατί επιλέξαμε τα ελαστικά που επιλέξαμε και τι αποσκοπούσαμε από την δοκιμή μας. Διάβασε μας πάλι...
Όσο για τις υπόλοιπες κατηγορίες ελαστικών, μείνε συντονισμένος διότι έρχονται και περισσότερα...
Μετά από 26 χρόνια οδήγησης με μότο, μπορώ να πω με σιγουριά 100%. ¨Άλλο πίστα άλλο πραγματικές συνθήκες. Παρακαλώ επαναλάβετε το τεστ σε πραγματικές συνθήκες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Απάντηση: Οι δοκιμές φρεναρίσματος έγιναν σε πραγματικές συνθήκες, απλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον για προφανέστατους λόγους. (Αλήθεια, θα ήταν δεοντολογικό να δοκιμάσουμε φρένα πανικού σε δημόσιο δρόμο, άραγε;) Αν διαβάσετε καλά την ανάλυση της κάθε δοκιμής θα καταλάβετε ακριβώς με ποια λογική επιλέξαμε την κάθε δοκιμασία για το κάθε ελαστικό. Σκεφτείτε ότι το φρενάρισμα, πραγματοποιήθηκε σε άσφαλτο "δρόμου" και όχι πίστας, με ΚΡΥΑ ελαστικά, έτσι ώστε να έχουμε όχι απλά εικόνα πραγματικών συνθηκών, αλλά και την χειρότερη δυνατή εκδοχή για το φρενάρισμα. Και εμείς ευχαριστούμε. :)
Αυτό το τεστ είναι σίγουρα το καλύτερο που έχει γίνει για ελαστικά μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα. ¨Εδωσε πολύ χρήσιμα αποτελέσματα αλλά υπάρχει ένας τομέας που πρέπει να δοκιμαστεί και να σχολιαστεί απο εσάς κάποια στιγμή σε αυτά τα τεστ. Πέρα απο τις απόλυτες επιδόσεις σε περιβάλλον πίστας και καποιες μεμονωμένες δοκιμές σε ελεγχόμενο περιβάλλον πρέπει ένα λάστιχο με το που βγάινεις κρύο απο το σπίτι να κάνεις 4-5 χλμ ειδικά στους σαπουνόδρομους στην Αθήνα να μπορεί να δουλέψει και να συ δίνει εμπιστοσύνη. Αυτά τα λάστιχα που δοκιμάζετε εδώ κάνουν για αυτή τη δουλειά ή να τα προτιμήσουμε μόνο για ταξίδια. Εγω προσωπικά έχω ένα Tiger 1050 Και φοράω επάνω τα Dunlop Roadsmart 3 αλλά πήρα με την μηχανή με αυτά επάνω ήδη 2 ετών αν και με πολύ πελμα αλλά δεν ε΄χω σίγουρη άποψη. Δε ένα ψιλόβροχο γλύστραγε αρκετά στους βρώμικους δρόμους της Αθήνας αλλά σε ταξίδι και επαρχιακούς είναι πολύ καλό. Και σε καθημερινό στεγό δεν μπορώ να πω πως είναι κακό αλλά δεν δίνει αυτή την άμεση εμπιστοσύνη που μου είχαν δώσει π.χ. τα Pilot Road 4 σε παλαιότερη μηχανή. Τέτοια σχόλια μας ενδιαφέρουν επιπλέον πέρα απο την απόλυτη απόδοση.
Απάντηση: Καταλαβαίνουμε την ανάγκη σας κάθε φορά όμως συγκρίνουμε 1 κατηγορία ελαστικών, πολύ σύντομα θα έρθει και το επόμενο test ελαστικών σε νέα κατηγορία
Ωραίο άρθρο, μπράβο, αλλά λείπουν τα:
Dunlop sportsmart (όπως είπε ο φίλος αναγνώστης νωρίτερα)
Dunlop GP Racer
Continental ContiRaceAttack
Metzeler M5, M7 (δε θυμάμαι που έχει φτάσει η metzeler στα Μ)
Pirelli Diablo
Αρχικά μπράβο για την δοκιμή! Πολύ χρήσιμη, αν και βλέπω σχετικά ίδια αποτελέσματα .
Βέβαια μια δοκιμή στην σπορ κατηγορία ελαστικών (Παράδειγμα Dunlop sportsmart κ.α.) θα ήταν ποιο χρησιμη για τους ελληνικούς δρόμους. Καθώς οι περισσότεροι δρόμοι γλιστράνε σαν σαπούνι ειδικά μέσα στην πόλη. Το λάστιχο στην μοτοσυκλέτα είναι το Α & Ω για την ασφάλεια μας και δεν πρέπει να κάνουμε οικονομία εκεί. Δεν έχω κρατήσει πότε λάστιχο πάνω από 3 χρόνια και συνήθως το αλλάζω κάθε 2 χρόνια ανεξάρτητα των χιλιομέτρων που θα κάνω. Επίσης δεν χρησιμοποιώ ποτέ touring.
Θεωρώ ότι τα ελαστικά της δοκιμής ( touring) είναι για ευρωπαϊκούς δρόμους τύπου Γερμανίας , Αγγλίας κ.α.)
σκεφτομαι να βαλω στο tdm 900 a , το michelin road 5 αλλα επειδη στην μπροστινη 18αρα ζαντα μου παιρνει μονο το Gt μοντελο, ενω στην πισω την απλη εκδοση του ελαστικου, το σκεφτομαι. πιστευετε οτι θα ηταν σωστοτερο να ειναι ιδια ως εκδοσεις?
@@
Το μισο τεστ ηταν αρκετα χρησιμο αν και σε συνεργασια με την Τροχαια και καποιο Δημο εκτος Αθηνων θα μπορουσαν να δημιουργηθουν συνθηκες δοκιμων και εκτος του ελεγχομενου χωρου ο οποιος κακα τα ψεμματα προσφερει ιδιαιτερα αισιοδοξα σε σχεση με τα πραγματικα αποτελεσματα. Το τεστ στην πιστα, κατα τη γνωμη μου παντα, ειναι ανουσιο μιας και τα ελαστικα της δοκιμης δεν προοριζονται για τη χρηση αυτη... Παρολα αυτά ειναι σημαντικο να πραγματοποιουνται συχνοτερα τετοιου ειδους δοκιμες και μιας και εγινε η αρχη συγχαρητηρια και σαν οδηγοι, ευχαριστουμε!
Αυτή η άσφαλτος στην οποία κάνατε τα τεστ, ούτε στα όνειρα μας σε σχέση με την Ελληνική πραγματικότητα.Τώρα που θα βρίσκατε δρόμο δημόσιο για τεστ..?? Αυτό αφορά εσάς εφόσον θέλετε να το κάνετε.Η χώρα μας απαιτεί ελαστικά ειδικά τους κρύους μήνες που να θερμαίνονται όσο πιο γρήγορα γίνεται διότι,αν δείτε τα στατιστικά ατυχημάτων,τροχαίων κ.λ.π.σύμφωνα με την ΕΛΠΑ πάνω από 90/100 γίνονται εντός αστικών περιοχών πράγμα που σημαίνει ότι βγαίνεις από το γκαράζ και πριν προλάβει να ζεσταθεί το ελαστικό τραβάς το φρενάρισμα πανικού και είτε δε σου φθάνουν τα μέτρα,είτε πέφτεις αν τσιμπήσεις άτσαλα το μπροστινό..!!Ποιο λοιπόν είναι αυτό το ελαστικό που ανεβάζει πιο γρήγορα θερμοκρασία..?? Εσείς είπατε ότι κάνατε τα τεστ με κρύα ελαστικά..??Μήπως θα έπρεπε να μας πείτε και ποιο έρχεται πιο γρήγορα στην καλύτερη κατάσταση..?? Επίσης μήπως θα έπρεπε να διαχωρίσετε τις κατηγορίες..??Να γράψετε δηλαδή για την πιο δημοφιλή κατηγορία αυτή την εποχή λόγω πωλήσεων για τα on-off..?? Πάντως συγχαρητήρια για την προσπάθεια σας. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ...
Απάντηση: Αγαπητέ Αγγελε, στην επριγραφή της δοκιμής και της σύγκρισης υπάρχουν απαντήσεις σε όλα ανεξαιρέτως τα κρίσιμα ερωτήματα που έχεις θέσει, ειδικά στο θέμα των συνθηκών μέτρησης , γιατί επιλέξαμε τα ελαστικά που επιλέξαμε και τι αποσκοπούσαμε από την δοκιμή μας. Διάβασε μας πάλι... Όσο για τις υπόλοιπες κατηγορίες ελαστικών, μείνε συντονισμένος διότι έρχονται και περισσότερα...
Μετά από 26 χρόνια οδήγησης με μότο, μπορώ να πω με σιγουριά 100%. ¨Άλλο πίστα άλλο πραγματικές συνθήκες. Παρακαλώ επαναλάβετε το τεστ σε πραγματικές συνθήκες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Απάντηση: Οι δοκιμές φρεναρίσματος έγιναν σε πραγματικές συνθήκες, απλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον για προφανέστατους λόγους. (Αλήθεια, θα ήταν δεοντολογικό να δοκιμάσουμε φρένα πανικού σε δημόσιο δρόμο, άραγε;) Αν διαβάσετε καλά την ανάλυση της κάθε δοκιμής θα καταλάβετε ακριβώς με ποια λογική επιλέξαμε την κάθε δοκιμασία για το κάθε ελαστικό. Σκεφτείτε ότι το φρενάρισμα, πραγματοποιήθηκε σε άσφαλτο "δρόμου" και όχι πίστας, με ΚΡΥΑ ελαστικά, έτσι ώστε να έχουμε όχι απλά εικόνα πραγματικών συνθηκών, αλλά και την χειρότερη δυνατή εκδοχή για το φρενάρισμα. Και εμείς ευχαριστούμε. :)
Αυτό το τεστ είναι σίγουρα το καλύτερο που έχει γίνει για ελαστικά μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα. ¨Εδωσε πολύ χρήσιμα αποτελέσματα αλλά υπάρχει ένας τομέας που πρέπει να δοκιμαστεί και να σχολιαστεί απο εσάς κάποια στιγμή σε αυτά τα τεστ. Πέρα απο τις απόλυτες επιδόσεις σε περιβάλλον πίστας και καποιες μεμονωμένες δοκιμές σε ελεγχόμενο περιβάλλον πρέπει ένα λάστιχο με το που βγάινεις κρύο απο το σπίτι να κάνεις 4-5 χλμ ειδικά στους σαπουνόδρομους στην Αθήνα να μπορεί να δουλέψει και να συ δίνει εμπιστοσύνη. Αυτά τα λάστιχα που δοκιμάζετε εδώ κάνουν για αυτή τη δουλειά ή να τα προτιμήσουμε μόνο για ταξίδια. Εγω προσωπικά έχω ένα Tiger 1050 Και φοράω επάνω τα Dunlop Roadsmart 3 αλλά πήρα με την μηχανή με αυτά επάνω ήδη 2 ετών αν και με πολύ πελμα αλλά δεν ε΄χω σίγουρη άποψη. Δε ένα ψιλόβροχο γλύστραγε αρκετά στους βρώμικους δρόμους της Αθήνας αλλά σε ταξίδι και επαρχιακούς είναι πολύ καλό. Και σε καθημερινό στεγό δεν μπορώ να πω πως είναι κακό αλλά δεν δίνει αυτή την άμεση εμπιστοσύνη που μου είχαν δώσει π.χ. τα Pilot Road 4 σε παλαιότερη μηχανή. Τέτοια σχόλια μας ενδιαφέρουν επιπλέον πέρα απο την απόλυτη απόδοση.
καλο θα ηταν να βαλετε και αλλα ελαστικα οπως Bridgestone A40-A41, Metzeller Next tourance,Michelin Anakee κ.λ.π
Απάντηση: Καταλαβαίνουμε την ανάγκη σας κάθε φορά όμως συγκρίνουμε 1 κατηγορία ελαστικών, πολύ σύντομα θα έρθει και το επόμενο test ελαστικών σε νέα κατηγορία
Ωραίο άρθρο, μπράβο, αλλά λείπουν τα: Dunlop sportsmart (όπως είπε ο φίλος αναγνώστης νωρίτερα) Dunlop GP Racer Continental ContiRaceAttack Metzeler M5, M7 (δε θυμάμαι που έχει φτάσει η metzeler στα Μ) Pirelli Diablo
Απάντηση: Αγαπητέ ΒΒΒ, τα κριτήρια επιλογής των συγκεκριμένων ελαστικών του συγκριτικού τα αναγράφουμε σαφώς, μέσα στο κείμενό μας.
Αρχικά μπράβο για την δοκιμή! Πολύ χρήσιμη, αν και βλέπω σχετικά ίδια αποτελέσματα . Βέβαια μια δοκιμή στην σπορ κατηγορία ελαστικών (Παράδειγμα Dunlop sportsmart κ.α.) θα ήταν ποιο χρησιμη για τους ελληνικούς δρόμους. Καθώς οι περισσότεροι δρόμοι γλιστράνε σαν σαπούνι ειδικά μέσα στην πόλη. Το λάστιχο στην μοτοσυκλέτα είναι το Α & Ω για την ασφάλεια μας και δεν πρέπει να κάνουμε οικονομία εκεί. Δεν έχω κρατήσει πότε λάστιχο πάνω από 3 χρόνια και συνήθως το αλλάζω κάθε 2 χρόνια ανεξάρτητα των χιλιομέτρων που θα κάνω. Επίσης δεν χρησιμοποιώ ποτέ touring. Θεωρώ ότι τα ελαστικά της δοκιμής ( touring) είναι για ευρωπαϊκούς δρόμους τύπου Γερμανίας , Αγγλίας κ.α.)
Μπράβο μας ενδιαφέρει !!!