Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.
  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.
  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.
  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.
  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.
  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.
  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.
  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.
  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.
  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.
  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.
  • Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Mega Τεστ ελαστικών: Ποιο είναι το καλύτερο;

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα! Συγκρίνουμε 6 Best Seller ελαστικά μοτό: Ποιο φρενάρει καλύτερα στο στεγνό και ποιο στο βρεγμένο; Ποιο έχει το υψηλότερο όριο πρόσφυσης; Όλες οι απαντήσεις εδώ!

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το Moto Τρίτη πραγματοποίησε συγκριτικό ελαστικών μοτοσυκλέτας, στο οποίο αναδείξαμε το καλύτερο ελαστικό της ελληνικής αγοράς. Επιλέξαμε τα 6 πιο δημοφιλή ελαστικά για μοτοσυκλέτα και τα πιέσαμε, σε συνθήκες δρόμου και πίστας, μέχρι να βρούμε τα όρια τους .

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Οι δοκιμασίες έγιναν σε 2 στάδια: πρώτο στάδιο, τα δοκιμάσαμε σε συνθήκες δρόμου, εκεί όπου πραγματικά χρειαζόμαστε τα ελαστικά να είναι αποδοτικά, και σε δεύτερη φάση στην πίστα των Μεγάρων την οποία «κλείσαμε» αποκλειστικά, για να βρούμε τα όρια πρόσφυσης του κάθε ελαστικού καθώς και τον ακριβή χρόνο που χρειάζεται το κάθε ελαστικό για να πιάσει την ιδανική θερμοκρασία απόδοσης.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.


Έτσι, σε συνθήκες δρόμου, μετρήσαμε φρενάρισμα σε στεγνό και σε βρεγμένο (εδώ να ευχαριστήσουμε το Σωματείο εθελοντών δασοπυροσβεστών Προβαλίνθου Δήμου Μαραθώνα που μας δημιούργησε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος). Οι μετρήσεις έγιναν με τα ειδικά όργανα μέτρησης του Moto Τρίτη, με αυτά που μετράμε με ακρίβεια τις επιδόσεις στις μοτοσυκλέτες που κάνουμε τα test. Θα μετρήσουμε φρενάρισμα πανικού λοιπόν από τα 100 χιλιόμετρα στο στεγνό και από τα 80 χιλιόμετρα στο βρεγμένο, για να βρούμε πόσα μέτρα χρειάζεται το κάθε ελαστικό να φρενάρει.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.




Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.


Οι 2 δοκιμασίες λοιπόν είναι σημαντικές για την σωματική ακεραιότητα μας, λίγα μέτρα παραπάνω φρενάρισμα μπορεί να μας σώσει ή να μας σκοτώσει! Να επισημάνουμε πως οι δοκιμασίες έγιναν με σχεδόν κρύα ελαστικά, ψάχνουμε τις πραγματικές συνθήκες, σε όλους έχει χρειαστεί φρενάρισμα πανικού λίγα μέτρα ή χιλιόμετρα από την εκκίνηση

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.


Η μοτοσυκλέτα σε αυτό το Test δεν έχει σημασία, δεν δοκιμάζεται αυτή αλλά τα ελαστικά. Επιλέξαμε την Yamaha Tracer 900 GT, μιας και είναι η πρώτη σε πωλήσεις μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα και με αυτή θα γίνουν όλες οι δοκιμασίες δρόμου. Για την πίστα και επειδή είναι πιο κατάλληλη λόγω του σπορ χαρακτήρα της, θα χρησιμοποιήσουμε την Yamaha MT-09 SP, μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να φορέσει ακριβώς τα ίδια ελαστικά.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.

Μόνο στο Moto Τρίτη: Mega test ελαστικών μοτοσυκλέτας σε στεγνό-βρεγμένο-πίστα.




Για τις αλλαγές των ελαστικών θα έχουμε μαζί μας τον κύριο Δημήτρη Λιγνό ιδιοκτήτη του καταστήματος Wheel City οποίος θα πραγματοποιεί επί τόπου τις αλλαγές των ελαστικών σε ρυθμούς … Pit Stop. Τον ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που μας διαθέτει καθώς και την πολύτιμη εμπειρία του στον τομέα των ελαστικών.



Στην πίστα ήταν για άλλη μια φορά μαζί μας, ο συνεργάτης μας Γιώργος Παπασταύρου, αγωνιζόμενος και επίσημος οδηγός της Ducati Ελλάδος, ο οποίος οδήγησε στο όριο την MT-09SP με κάθε ένα από τα ελαστικά της δοκιμής μας πραγματοποιώντας τις δοκιμασίες του χρόνου γύρου και της θερμοκρασίας. Τον ευχαριστούμε πολύ. 



Τα ελαστικά  που επιλέξαμε είναι  διάστασης 120/70-17 εμπρός  και 180/55-17 πίσω με τις πιέσεις που ορίζει ο κατασκευαστής και είναι αλφαβητικά τα …
  • Bridgestone Batlax T31
  • Continental Conti Road attack 3
  • Dunlop Roadsmart III
  • Metzeler Roadtec 01
  • Michelin Road 5
  • Pirelli Angel GT II

Στα πλαίσια του μεγάλου συγκριτικού είχαμε στη διάθεσή μας και μια πιο sport επιλογή από την Mitas, η  οποία αναμφίβολα ταίριαζε περισσότερο στον χαρακτήρα του MT-09 SP. Καθώς όμως οι διαστάσεις για τις δύο μοτοσυκλέτες είναι ίδιες, το χρησιμοποιήσαμε και στο Tracer για να διαπιστώσουμε πόσο κοντά μπορεί να βρίσκονται δύο διαφορετικές κατηγορίες  ελαστικών και στις δοκιμασίες του φρεναρίσματος. Το SPORT FORCE+ διαθέτει ειδικές ενώσεις για να διασφαλιστεί η βέλτιστη απόδοση σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, ενώ παράλληλα ενσωματώνει  τεχνολογίες όπως η OGT3D (Optimum Groove Technology) για μικρότερη υπερθέρμανση, SCΤ (Strong Carcass Technology) για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και FEA (final element analysis) για υψηλή πρόσφυση και σταθερότητα. Τα ειδικά πρόσθετα που αναπτύσσονται από τους προμηθευτές των πρώτων υλών εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο πρόσφυσης σε χαμηλές θερμοκρασίες και σταθερή απόδοση  καθ ΅όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού. Ο πιο σπορ χαρακτήρας σε σχέση με τα υπόλοιπα ελαστικά, του επέτρεψε να πετύχει ιδιαίτερα καλά αποτελέσματα τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο, όπου μας εξέπληξε με τις επιδόσεις και την σταθερότητα του παρά τις λιγοστές αυλακώσεις για την απομάκρυνση του νερού. Όπως ήταν φυσικό ζεσταινόταν αρκετά γρήγορα και δεν δυσκολεύτηκε να γυρίσει σε γρήγορους ρυθμούς στην πίστα παρότι δεν πέτυχε τον απόλυτο χρόνο, όπως θα περίμενε κανείς παρατηρώντας την χάραξη του.


Πάμε λοιπόν να διαβάσουμε αναλυτικά, τι έκανε το κάθε ελαστικό στις δοκιμασίες στις οποίες το υποβάλαμε…
 
 
 

  • Παναγιωτης

    σκεφτομαι να βαλω στο tdm 900 a , το michelin road 5 αλλα επειδη στην μπροστινη 18αρα ζαντα μου παιρνει μονο το Gt μοντελο, ενω στην πισω την απλη εκδοση του ελαστικου, το σκεφτομαι. πιστευετε οτι θα ηταν σωστοτερο να ειναι ιδια ως εκδοσεις?

      1
  • Παναγιώτης

    Το μισο τεστ ηταν αρκετα χρησιμο αν και σε συνεργασια με την Τροχαια και καποιο Δημο εκτος Αθηνων θα μπορουσαν να δημιουργηθουν συνθηκες δοκιμων και εκτος του ελεγχομενου χωρου ο οποιος κακα τα ψεμματα προσφερει ιδιαιτερα αισιοδοξα σε σχεση με τα πραγματικα αποτελεσματα. Το τεστ στην πιστα, κατα τη γνωμη μου παντα, ειναι ανουσιο μιας και τα ελαστικα της δοκιμης δεν προοριζονται για τη χρηση αυτη... Παρολα αυτά ειναι σημαντικο να πραγματοποιουνται συχνοτερα τετοιου ειδους δοκιμες και μιας και εγινε η αρχη συγχαρητηρια και σαν οδηγοι, ευχαριστουμε!

      2
  • angelos

    Αυτή η άσφαλτος στην οποία κάνατε τα τεστ, ούτε στα όνειρα μας σε σχέση με την Ελληνική πραγματικότητα.Τώρα που θα βρίσκατε δρόμο δημόσιο για τεστ..?? Αυτό αφορά εσάς εφόσον θέλετε να το κάνετε.Η χώρα μας απαιτεί ελαστικά ειδικά τους κρύους μήνες που να θερμαίνονται όσο πιο γρήγορα γίνεται διότι,αν δείτε τα στατιστικά ατυχημάτων,τροχαίων κ.λ.π.σύμφωνα με την ΕΛΠΑ πάνω από 90/100 γίνονται εντός αστικών περιοχών πράγμα που σημαίνει ότι βγαίνεις από το γκαράζ και πριν προλάβει να ζεσταθεί το ελαστικό τραβάς το φρενάρισμα πανικού και είτε δε σου φθάνουν τα μέτρα,είτε πέφτεις αν τσιμπήσεις άτσαλα το μπροστινό..!!Ποιο λοιπόν είναι αυτό το ελαστικό που ανεβάζει πιο γρήγορα θερμοκρασία..?? Εσείς είπατε ότι κάνατε τα τεστ με κρύα ελαστικά..??Μήπως θα έπρεπε να μας πείτε και ποιο έρχεται πιο γρήγορα στην καλύτερη κατάσταση..?? Επίσης μήπως θα έπρεπε να διαχωρίσετε τις κατηγορίες..??Να γράψετε δηλαδή για την πιο δημοφιλή κατηγορία αυτή την εποχή λόγω πωλήσεων για τα on-off..?? Πάντως συγχαρητήρια για την προσπάθεια σας. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ...

      8
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Αγγελε, στην επριγραφή της δοκιμής και της σύγκρισης υπάρχουν απαντήσεις σε όλα ανεξαιρέτως τα κρίσιμα ερωτήματα που έχεις θέσει, ειδικά στο θέμα των συνθηκών μέτρησης , γιατί επιλέξαμε τα ελαστικά που επιλέξαμε και τι αποσκοπούσαμε από την δοκιμή μας. Διάβασε μας πάλι... Όσο για τις υπόλοιπες κατηγορίες ελαστικών, μείνε συντονισμένος διότι έρχονται και περισσότερα...

        4
  • ALEXANDROS

    Μετά από 26 χρόνια οδήγησης με μότο, μπορώ να πω με σιγουριά 100%. ¨Άλλο πίστα άλλο πραγματικές συνθήκες. Παρακαλώ επαναλάβετε το τεστ σε πραγματικές συνθήκες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

      9
    • Mototriti

      Απάντηση: Οι δοκιμές φρεναρίσματος έγιναν σε πραγματικές συνθήκες, απλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον για προφανέστατους λόγους. (Αλήθεια, θα ήταν δεοντολογικό να δοκιμάσουμε φρένα πανικού σε δημόσιο δρόμο, άραγε;) Αν διαβάσετε καλά την ανάλυση της κάθε δοκιμής θα καταλάβετε ακριβώς με ποια λογική επιλέξαμε την κάθε δοκιμασία για το κάθε ελαστικό. Σκεφτείτε ότι το φρενάρισμα, πραγματοποιήθηκε σε άσφαλτο "δρόμου" και όχι πίστας, με ΚΡΥΑ ελαστικά, έτσι ώστε να έχουμε όχι απλά εικόνα πραγματικών συνθηκών, αλλά και την χειρότερη δυνατή εκδοχή για το φρενάρισμα. Και εμείς ευχαριστούμε. :)

        11
  • Βαγγέλης

    Αυτό το τεστ είναι σίγουρα το καλύτερο που έχει γίνει για ελαστικά μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα. ¨Εδωσε πολύ χρήσιμα αποτελέσματα αλλά υπάρχει ένας τομέας που πρέπει να δοκιμαστεί και να σχολιαστεί απο εσάς κάποια στιγμή σε αυτά τα τεστ. Πέρα απο τις απόλυτες επιδόσεις σε περιβάλλον πίστας και καποιες μεμονωμένες δοκιμές σε ελεγχόμενο περιβάλλον πρέπει ένα λάστιχο με το που βγάινεις κρύο απο το σπίτι να κάνεις 4-5 χλμ ειδικά στους σαπουνόδρομους στην Αθήνα να μπορεί να δουλέψει και να συ δίνει εμπιστοσύνη. Αυτά τα λάστιχα που δοκιμάζετε εδώ κάνουν για αυτή τη δουλειά ή να τα προτιμήσουμε μόνο για ταξίδια. Εγω προσωπικά έχω ένα Tiger 1050 Και φοράω επάνω τα Dunlop Roadsmart 3 αλλά πήρα με την μηχανή με αυτά επάνω ήδη 2 ετών αν και με πολύ πελμα αλλά δεν ε΄χω σίγουρη άποψη. Δε ένα ψιλόβροχο γλύστραγε αρκετά στους βρώμικους δρόμους της Αθήνας αλλά σε ταξίδι και επαρχιακούς είναι πολύ καλό. Και σε καθημερινό στεγό δεν μπορώ να πω πως είναι κακό αλλά δεν δίνει αυτή την άμεση εμπιστοσύνη που μου είχαν δώσει π.χ. τα Pilot Road 4 σε παλαιότερη μηχανή. Τέτοια σχόλια μας ενδιαφέρουν επιπλέον πέρα απο την απόλυτη απόδοση.

      5
  • Γιαννης

    καλο θα ηταν να βαλετε και αλλα ελαστικα οπως Bridgestone A40-A41, Metzeller Next tourance,Michelin Anakee κ.λ.π

      10
    • Mototriti

      Απάντηση: Καταλαβαίνουμε την ανάγκη σας κάθε φορά όμως συγκρίνουμε 1 κατηγορία ελαστικών, πολύ σύντομα θα έρθει και το επόμενο test ελαστικών σε νέα κατηγορία

        11
  • BBB

    Ωραίο άρθρο, μπράβο, αλλά λείπουν τα: Dunlop sportsmart (όπως είπε ο φίλος αναγνώστης νωρίτερα) Dunlop GP Racer Continental ContiRaceAttack Metzeler M5, M7 (δε θυμάμαι που έχει φτάσει η metzeler στα Μ) Pirelli Diablo

      7
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ ΒΒΒ, τα κριτήρια επιλογής των συγκεκριμένων ελαστικών του συγκριτικού τα αναγράφουμε σαφώς, μέσα στο κείμενό μας.

        1
  • Χρήστος

    Αρχικά μπράβο για την δοκιμή! Πολύ χρήσιμη, αν και βλέπω σχετικά ίδια αποτελέσματα . Βέβαια μια δοκιμή στην σπορ κατηγορία ελαστικών (Παράδειγμα Dunlop sportsmart κ.α.) θα ήταν ποιο χρησιμη για τους ελληνικούς δρόμους. Καθώς οι περισσότεροι δρόμοι γλιστράνε σαν σαπούνι ειδικά μέσα στην πόλη. Το λάστιχο στην μοτοσυκλέτα είναι το Α & Ω για την ασφάλεια μας και δεν πρέπει να κάνουμε οικονομία εκεί. Δεν έχω κρατήσει πότε λάστιχο πάνω από 3 χρόνια και συνήθως το αλλάζω κάθε 2 χρόνια ανεξάρτητα των χιλιομέτρων που θα κάνω. Επίσης δεν χρησιμοποιώ ποτέ touring. Θεωρώ ότι τα ελαστικά της δοκιμής ( touring) είναι για ευρωπαϊκούς δρόμους τύπου Γερμανίας , Αγγλίας κ.α.)

      39