Monster Chopper με KTM κινητήρα και 46 ιντσών λάστιχα (+Βίντεο)
Monster Chopper με KTM κινητήρα και 46 ιντσών λάστιχα (+Βίντεο)
Monster Chopper με KTM κινητήρα και 46 ιντσών λάστιχα (+Βίντεο)
  • Monster Chopper με KTM κινητήρα και 46 ιντσών λάστιχα (+Βίντεο)
  • Monster Chopper με KTM κινητήρα και 46 ιντσών λάστιχα (+Βίντεο)
  • Monster Chopper με KTM κινητήρα και 46 ιντσών λάστιχα (+Βίντεο)

Monster Chopper με KTM κινητήρα και 46 ιντσών λάστιχα (+Βίντεο)

Scooter με κινητήρα Fireblade, από τα προηγούμενα project
Εξοπλισμένο με κινητήρα από 1290 ADV
Ο οδηγός σαν να βρίσκεται "μέσα" στη μοτοσυκλέτα
Υδραυλικό σύστημα τιμονιού

Scooter με κινητήρα Fireblade, από τα προηγούμενα project

Οι μοτοσυκλέτες chopper δεν φημίζονται για την extreme φύση τους, αφού τα χαρακτηριστικά τους με τους αργόστροφους κινητήρες και τις χαμηλές σχετικά ιπποδυνάμεις, τις καθιστούν ήπιες και ιδανικές για χαλαρές βόλτες. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να κάνεις μία chopper μοτοσυκλέτα extreme. Αυτή ήταν και η ιδέα μίας ομάδας της εταιρείας Grind Hard Plumbing Co. που έφτιαξαν μία από τις πιο ακραίες μοτοσυκλέτες που έχουμε δει. Η GHP έχει εμπειρία στο custom κομμάτι όσων αφορά τις μοτοσυκλέτες, αφού είχαν φτιάξει στο παρελθόν ένα scooter Honda Ruckus με κινητήρα 999cc από Honda Fireblade.
 

Εξοπλισμένο με κινητήρα από 1290 ADV

Στο θηρίο με το οποίο έχουν καταπιαστεί τώρα έχουν τοποθετήσει και στους δύο τροχούς, τεράστια τρακτερωτά λάστιχα διαμέτρου 46 ιντσών. Ταυτόχρονα ο αναβάτης κάθεται πάνω από έναν V2 κινητήρα 1.301cc που δεν είναι άλλος από αυτόν του 1290 Super Adventure της KTM. Έτσι λοιπόν ο οδηγός του "Monster Chopper" διαθέτει στο -τεντωμένο- δεξί του χέρι δύναμη 160 αλόγων και 140 Nm ροπής.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο οδηγός σαν να βρίσκεται «μέσα» στη μοτοσυκλέτα

Το σύστημα απόσβεσής του είναι το λιγότερο ασυνήθιστο. Ακόμα και το κεντρικό σύστημα διεύθυνσης (Hub-Center Steering) που απαντάται στην Bimota φαίνεται απλό μπροστά σε αυτό που οι ίδιοι αποκαλούν "swingarm" δηλαδή ψαλίδι. Το πολύπλοκο αυτό σύστημα είναι σχεδόν αυτούσια τοποθετημένο και στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας με την απυσία όμως του συστήματος στρέψης. Με τα λάστιχα να φτάνουν σε ύψος τα 1.170 χλστ, ο οδηγός κάθεται αναγκαστικά "μέσα" σχεδόν στην μοτοσυκλέτα και όχι από πάνω της.
 

Υδραυλικό σύστημα τιμονιού

Το μέγεθος των τροχών θα δημιουργούσε πρόβλημα στον αναβάτη αφού η δύναμη που θα έπρεπε να καταβάλει για την στρέψη του τιμονιού δεν θα του επέτρεπε να την οδηγήσει. Για αυτό ένα υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης έχει τοποθετηθεί στο τιμόνι, το οποίο όμως είναι ακόμα σε μία φάση εξέλιξης. Η διαδικασία αυτή φαίνεται και στο βίντεο. Ένα σημαντικό στοιχείο της μοτοσυκλέτας, είναι η απουσία καλυμμάτων η οποία στην συγκεκριμένη περίπτωση ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του περίεργου αυτού οχήματος, αφού επιτρέπει την θέαση της σύνθετης μηχανικής που χρειάστηκε η κατασκευή του.