Το V7 σε μαγεύει με την πρώτη ματιά. Έχει τόσο ξεχωριστή εμφάνιση που είναι αδύνατον να μην τραβήξει όλα τα βλέμματα και ειδικά στην Special έκδοση. Ρετρό και συνάμα τόσο σύγχρονο και ελκυστικό. Βέβαια, όταν βρεθείς στη σέλα του υπάρχουν άλλα πράγματα που θα απολαύσεις. Το πρώτο από αυτά είναι ο δικύλινδρος κινητήρας, σήμα κατατεθέν του V7. Οι βαθιές πιστονιές που συνοδεύουν το πρώτο μιζάρισμα σε προδιαθέτουν για τη συνέχεια. Ο ήχος, τραχύς, μπάσος και ιδιαίτερα ελκυστικός θα σε αναγκάσει να αποσπαστείς από τη βαβούρα της πόλης για να ακούσεις το «τραγούδι» του μέσα από τα Arrow τελικά.
Μέσα στην κίνηση, οι επιδόσεις του Moto Guzzi είναι αρκούντως ικανοποιητικές. Ο κινητήρας δουλεύει καλά στις χαμηλές στροφές, είναι ιδιαίτερα ελαστικός και βοηθάει όταν κινείσαι με μικρή ταχύτητα ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Το σασμάν έχει θετική λειτουργία αλλά θα δυσκολέψει τον αναβάτη με δεύτερες και τρίτες προσπάθειες στην εύρεση νεκράς. Το V7 είναι γεννημένο για βόλτες και ταξίδια και θα σε παρασύρει από την πρώτη στιγμή στο δικό του ρυθμό. Με το στροφόμετρο να «παίζει» ανάμεσα στις 3.000 και τις 6.000 σαλ. και το κοντέρ να μην ξεπερνά τα 140 χλμ./ώρα, το V7 θα σου επιτρέψει να απολαύσεις ένα χαλαρό και διασκεδαστικό ταξίδι.
Όχι ότι δεν θα πάει παραπάνω -η τελική του είναι ικανή να ξεπεράσει και τα 180 χλμ./ώρα- αλλά λίγο ο χαλαρωτικός χαρακτήρας της μοτοσικλέτας, λίγο η απουσία προστασίας από τον αέρα, θα σε κάνει να μείνεις σε εκείνα τα επίπεδα για να απολαύσεις την διαδρομή παραπάνω. Ακόμη και σε επαρχιακό δίκτυο, το V7 θα ικανοποιήσει τον αναβάτη του. Όσο ανεβαίνουν οι στροφές, το V7 δείχνει τα δόντια του χάρη στην αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή. Θα σηκώσει εύκολα ταχύτητα, θα φρενάρει άμεσα και θα πάρει κλίσεις που θα ικανοποιήσουν, ενώ θα ανταποκριθεί ακόμα και σε περιπτώσεις που αποφασίσεις να κινηθείς λίγο πιο σβέλτα. Σε αυτό συμβάλλουν τα νέα ανθεκτικότερα αμορτισέρ και ο φαρδύτερος πίσω τροχός, καθώς έχουν βελτιώσει κατά πολύ την συμπεριφορά του V7 σε όλες τις συνθήκες.