MotoGP: Λεπτομέρειες με βαρύτητα
Τι γυρεύει η αλεπού (Gigi) στο «παζάρι» και πως το «γινάτι» θέτει νέους κανόνες σε ένα «γήπεδο» δισεκατομμυρίων...
Στο Misano, πλην της γνωστής διήμερης δοκιμής - δώρου της Ducati για τον Alvaro Bautista, πραγματοποιήθηκαν δοκιμές του εργοστασίου δια χειρός Michele Pirro. Η επιλογή του Gigi Dall`Igna να είναι παρών στις δοκιμές αυτές και απών από τον αγώνα στην Γερμανία σημαίνει ότι κάτι πολύ σοβαρό είναι υπό δοκιμή και εξέλιξη στο στρατόπεδο των «κοκκίνων», που σίγουρα θα «σκάσει μύτη» μετά τις θερινές διακοπές και πιθανότατα στον αγώνα του Misano στις 10 Σεπτεμβρίου.
Εκτός όμως της Ducati, παρούσα στις δοκιμές αυτές ήταν και η Honda. Το διήμερο αυτό ιδιωτικών δοκιμών για τις δύο εταιρείες ήταν προγραμματισμένο από την αρχή της χρονιάς. Από πλευράς HRC συμμετείχε ο επίσημος test rider της, ο Stefan Bradl.
Μια περιεκτική περιγραφή, δια χειλέων Bradl, των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το HRC με την RCV παρείχε στους δημοσιογράφους, στην χθεσινή ενημέρωση, ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες και -ως γνωστόν- ο Γερμανός δεν μασά τα λόγια του.
«Μόλις ανέβηκα και πάλι στη μοτοσυκλέτα διαπίστωσα τις ίδιες αδυναμίες με αυτές του test στην Jerez. Σε μεγάλες γωνίες κλίσης η αυτοπεποίθηση πάει περίπατο, και αυτό αποτελεί κοινή διαπίστωση των αναβατών μας στο σύνολό τους. Είναι αναγκασμένοι να πιέζουν μπροστά. Και στην αναγκαιότητα ταχύτερου γύρου, πιέζοντας μπροστά για να επιτευχθεί ο επιδιωκόμενος χρόνος, το ρίσκο μεγαλώνει δυσανάλογα. Αυτό είναι το κυριότερο πρόβλημα. Δεν σου εμπνέει εμπιστοσύνη η μοτοσυκλέτα και παίρνεις το ρίσκο παρ` όλο που δεν είναι έτοιμη. Επιπλέον, η φετινή δομή προγράμματος του αγωνιστικού τριημέρου κάνει για μας τα πράγματα ακόμη δυσκολότερα. Πρόκειται για ένα μίγμα προβλημάτων. Από άλλα μέρη με μεγαλύτερη συμβολή στο πρόβλημα και από άλλα με λιγότερη. Κατά την γνώμη μου δεν οφείλεται στα ηλεκτρονικά. Αυτό που όλοι χρειαζόμαστε στην ομάδα είναι μεγαλύτερο grip στον πίσω τροχό».
Εκτός όμως της Ducati, παρούσα στις δοκιμές αυτές ήταν και η Honda. Το διήμερο αυτό ιδιωτικών δοκιμών για τις δύο εταιρείες ήταν προγραμματισμένο από την αρχή της χρονιάς. Από πλευράς HRC συμμετείχε ο επίσημος test rider της, ο Stefan Bradl.
Μια περιεκτική περιγραφή, δια χειλέων Bradl, των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το HRC με την RCV παρείχε στους δημοσιογράφους, στην χθεσινή ενημέρωση, ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες και -ως γνωστόν- ο Γερμανός δεν μασά τα λόγια του.
«Μόλις ανέβηκα και πάλι στη μοτοσυκλέτα διαπίστωσα τις ίδιες αδυναμίες με αυτές του test στην Jerez. Σε μεγάλες γωνίες κλίσης η αυτοπεποίθηση πάει περίπατο, και αυτό αποτελεί κοινή διαπίστωση των αναβατών μας στο σύνολό τους. Είναι αναγκασμένοι να πιέζουν μπροστά. Και στην αναγκαιότητα ταχύτερου γύρου, πιέζοντας μπροστά για να επιτευχθεί ο επιδιωκόμενος χρόνος, το ρίσκο μεγαλώνει δυσανάλογα. Αυτό είναι το κυριότερο πρόβλημα. Δεν σου εμπνέει εμπιστοσύνη η μοτοσυκλέτα και παίρνεις το ρίσκο παρ` όλο που δεν είναι έτοιμη. Επιπλέον, η φετινή δομή προγράμματος του αγωνιστικού τριημέρου κάνει για μας τα πράγματα ακόμη δυσκολότερα. Πρόκειται για ένα μίγμα προβλημάτων. Από άλλα μέρη με μεγαλύτερη συμβολή στο πρόβλημα και από άλλα με λιγότερη. Κατά την γνώμη μου δεν οφείλεται στα ηλεκτρονικά. Αυτό που όλοι χρειαζόμαστε στην ομάδα είναι μεγαλύτερο grip στον πίσω τροχό».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »