Νέα έκδοση του Himalayan στον ορίζοντα

Νέα έκδοση του Himalayan στον ορίζοντα

Η νέα Himalayan: ολοκληρωτική εξέλιξη του παλιού μοντέλου
Φήμες για δεύτερη έκδοση με το όνομα Raid
Μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και Off-Road εξοπλισμός
Πιθανά να το δούμε το 2027

Η νέα Himalayan: ολοκληρωτική εξέλιξη του παλιού μοντέλου

Τον χρόνο που μας πέρασε είδαμε στην EICMA την παρουσίαση του πολυαναμενόμενου Himalayan 450, ενός μοντέλου που δέχεται ραγδαία εξέλιξη σε σχέση με τον προκάτοχό του. Με ολοκαίνουριο πλαίσιο και κινητήρα είναι μία μοτοσυκλέτα διαφορετική από ό,τι έχουμε δει μέχρι τώρα από την Royal Enfield και ενώ το πρώτο Himalayan θα λέγαμε πως είναι ένα δίτροχο "σκυλί" που τα κάνει όλα, ο συνεχιστής του έρχεται με πιο σπορ χαρακτήρα, περισσότερο γκάζι και θα λέγαμε πως αποτελεί πλέον ένα σωστό Adv-Enduro (ένας όρος που δημιουργήθηκε για τις μοτοσυκλέτες που "πέφτουν" ανάμεσα στις δύο αυτές κατηγορίες).
 

Φήμες για δεύτερη έκδοση με το όνομα Raid

Φήμες κυκλοφορούν σχετικά με την ανάπτυξη μίας πιο "φορτωμένης" εκδοχής από την Royal Enfield που θα ονομάζεται Himalayan Raid. Με το όνομα του εγχειρήματος εντός της εταιρείας να είναι Project K1X, το Himalayan 450 Raid θα είναι μία πιο εκτός δρόμου επικεντρωμένη έκδοση του απλού, το οποίο μάλιστα είναι ήδη αρκετά ικανό στην εκτός δρόμου οδήγηση. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και Off-Road εξοπλισμός

Αναφορές του Ινδικού περιοδικού Rush Lane κάνουν λόγο για εξόπλιση του νέου μοντέλου με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω όπως επίσης και μεγαλύτερη ελάχιστη απόσταση από το έδαφος. Παρά τις αλλαγές αυτές μάλιστα λέγεται ότι θα είναι και πιο ελαφρύ από το απλό Himalayan 450 με τα 196 γεμάτα κιλά, τα οποία το φέρνουν στην πιο βαριά μεριά του ζυγού από τη στιγμή που ανταγωνιστές όπως το 390 Adventure ζυγίζει 172 κιλά. Ταυτόχρονα το Raid θα διαθέτει και εξοπλισμό προστασίας για τις κακοτράχαλες off-road διαδρομές όπως ενισχυμένη ποδιά κινητήρα και πλαϊνές προστασίες κινητήρα για τις αναπόφευκτες πτώσεις που συνοδεύουν την χωμάτινη οδήγηση, όπως επίσης και χούφτες για εύκολες διαβάσεις μέσα από κομμάτια με έντονη βλάστηση και κλαδιά ενώ τα tubeless ελαστικά είναι ιδανικά για αυτού του είδους τα τερέν.     
 

Πιθανά να το δούμε το 2027

 Καθώς αυτά τα νέα είναι πολύ καλά για τους λάτρεις της Royal Enfield που ψάχνουν για μία πιο ικανή μοτοσυκλέτα στην εκτός δρόμου οδήγηση φαίνεται πως θα χρειαστεί να κάνουμε αρκετή υπομονή μέχρι το Himalayan 450 Raid να κυκλοφορήσει, πρώτα στους δρόμους της Ινδίας και ύστερα και της χώρας μας. Το News18 αναφέρει πώς επειδή το μοντέλο θα εξοπλίζεται με tubeless ελαστικά σε ακτινωτούς τροχούς, η διαδικασία λήψης έγκρισης από το Υπουργείο Μεταφορών της Ινδίας θα καθυστερήσει την παρουσίαση και παραγωγή του. Έτσι αναμένουμε να δούμε την παρουσίαση του Himalayan 450 Raid στην EICMA του 2026 ενώ στην Ινδία θα κυκλοφορήσει πιθανότατα στις αρχές του 2027.