H CFMOTO είναι από τους πιο δραστήριους κατασκευαστές τον τελευταίο καιρό, βγάζοντας πολλά διαφορετικά μοντέλα στην παγκόσμια αγορά. Πριν λίγες μέρες έφτασε στην Ελλάδα η 450NK, ενώ κατά τη διάρκεια του CFMOTO Day 2023 πήραμε την πρώτη γεύση (και το πρώτο άκουσμα) από τις νέες SR 500 και SR 675 που όλα δείχνουν ότι έρχονται να ταράξουν τα νερά της κατηγορίας.
Ίδιος κινητήρας με το 450ΝΚ
Τώρα η CFMOTO μπαίνει και στην κατηγορία των Cruiser, καθώς αποκάλυψε το 450 CL-C, το οποίο είναι στερεωμένο πάνω στις βάσεις της 450 ΝΚ και ισορροπεί μεταξύ στυλ και άνεσης.
Το 450 CL-C είναι εφοδιασμένο με τον νέο κινητήρα των 449cc της CFMOTO, ο οποίος είναι δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος με ψεκασμό καυσίμου και στρόφαλο 270 μοιρών (ο ίδιος κινητήρας που χρησιμοποιείται και στα υπόλοιπα 450αρια της εταιρείας). Από άποψη επιδόσεων, φτάνει τους 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και τα 42Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ., ενώ συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα.
Η σχεδίαση αγγίζει την ευαίσθητη ρετρό χορδή που χρειάζεται μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας, όμως καθώς μιλάμε για μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα δεν λείπουν τα τεχνολογικά προχωρήματα και ο εξοπλισμός.
Ο πίνακας οργάνων αποτελεί έναν συνδυασμό αναλογικών και ψηφιακών στοιχείων, με το ταχύμετρο, ενώ βεβαίως παραμένει στρογγυλός, σεβόμενος την παράδοση της κατηγορίας.
Η μοτοσυκλέτα έχει φουλ LED φωτισμό (με τον προβολέα όμως να παραμένει στυλιστικά μέσα στα αυστηρά πλαίσια του ρετρό), ενώ στην μπροστινή ανάρτηση βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37mm.
Πίσω, την απόσβεση των κραδασμών αναλαμβάνει ένα μονοσόκ αμορτισέρ, ενώ για το σταμάτημα η 450 CL-C βασίζεται σε έναν δίσκο 320mm με τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και έναν δίσκο 220mm πίσω, που υποβοηθούνται από δικάναλο ABS. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το Traction Control.
Οι τροχοί του είναι 16” τόσο μπροστά, όσο και πίσω και τα ελαστικά που τους συνοδεύουν είναι διαστάσεων 130/90 και 150/80 αντίστοιχα, ενώ το μικρό του βάρος (181 κιλά), σε συνδυασμό με την εξαιρετικά χαμηλή σέλα του (στα 690mm) θα το κάνουν φιλικό και ευχάριστο για αναβάτες κάθε μεγέθους.
Τώρα αναμένουμε το πότε το 450 CL-C θα έρθει στην Ευρώπη, αλλά φαίνεται ότι θα το δούμε αρκετά σύντομα.