Το Forza 300 του 2018 διαθέτει εντελώς νέο πλαίσιο το οποίο συνεπάγεται χαμηλότερο βάρος κατά 12 kg - στα 182 kg πλέον με υγρά. Τη βάση του αποτελεί ένα σωληνωτός σκελετός που δίνει μικρότερο μεταξόνιο κατά 35 mm, τώρα στα 1510 mm. Η γωνία κάστερ έχει μικρύνει στις 26,5° (από 27°) και το ίχνος τροχού στα 89 mm, ενώ το ψυγείο και η μπαταρία βρίσκονται τώρα ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, με αποτέλεσμα καλύτερη συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο της μοτοσυκλέτας.
Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο το συνολικό μήκος έχει περιοριστεί κατά 25 mm και είναι τώρα 2140 mm. Η σέλα τώρα βρίσκεται 62 mm πιο ψηλά στα 780 mm και η θέση του σώματος είναι πιο όρθια και φυσική, με αποτέλεσμα την εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Το πλάτος του τιμονιού είναι 755 mm (2 mm πιο στενό από του απερχόμενου μοντέλου) ενώ το μικρότερο πλάτος του μπροστινού τμήματος – 580 mm και 860 mm με τους καθρέπτες – χαρίζουν στο σκούτερ της Honda μεγαλύτερη ευελιξία στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης. Η ανάρτηση αποτελείται από στιβαρό τηλεσκοπικό πιρούνι 33 mm εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω βιδωμένα σε μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 7 επίπεδα.
Ο μπροστινός τροχός των 15 ιντσών από χυτό αλουμίνιο φορά ελαστικό 120/70-15 ενώ ο πίσω τροχός των 14 ιντσών (από 13” του προηγούμενου μοντέλου) φορά ελαστικό 140/70-14 που εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση και κορυφαία άνεση στην οδήγηση. Στα φρένα βρίσκουμε μονό δίσκο 256 mm εμπρός και 240 mm πίσω με δικάναλο ABS για καλύτερο έλεγχο του φρεναρίσματος σε ολισθηρά οδοστρώματα.