Λίγη ιστορία

    Το όνομα Forza έχει μεγάλη δυναμική εδώ και χρόνια στην σειρά μοτοσυκλετών της Honda. Η ιστορία του σαν ένα πολυτελές σκούτερ της μεσαίας κατηγορίας ξεκινά από το 2000: το πρώτο μοντέλο αποτέλεσε πρότυπο, προσφέροντας ζωντάνια στην οδήγηση, άφθονους χώρους και ένα καινοτόμο σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Το Forza είχε μεγάλη αποδοχή στην Ευρώπη, καθώς οι ιδιοκτήτες του εκτίμησαν τον πολυτάλαντο χαρακτήρα του σε κάθε πλευρά της καθημερινότητας. 

    Διατηρώντας το χαρακτήρα του, ένα κράμα σπορ και GT ταπεραμέντου, το Forza 300 δε σταμάτησε ποτέ να εξελίσσεται. Το 2004 απέκτησε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μετάδοση Συνεχώς Μεταβαλλόμενων Σχέσεων CVT – τη λεγόμενη S MATIC της Honda, αντικλεπτικό έξυπνο κλειδί (Smart Key), υψηλής απόδοσης ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI στον κινητήρα και χώρο για δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα.   

    Το 2005 το Forza 300 απέκτησε ABS και το 2008 εμπλουτίστηκε με κάποια στοιχεία πολυτέλειας, όπως σύστημα ήχου με ηχεία, το βελτιωμένο S MATIC (με λειτουργία αυτόματων αλλαγών) και σύστημα συνδυασμένης πέδησης με ABS. Το 2016, έγινε ένα ακόμη μεγάλο βήμα, όταν το Forza 300 υιοθέτησε νέα σχεδίαση σέλας, ώστε δύο άτομα να μπορούν να ταξιδεύουν με απόλυτη άνεση, ακόμη και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. 

    Το 2018 σηματοδοτεί την παρουσίαση ενός δραστικά ανανεωμένου Forza 300. Ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε ο μικρότερος αδερφός του, το Forza 125, το οποίο είχε πωλήσεις 30.000 μονάδων στην Ευρώπη μέσα σε τρία χρόνια από την παρουσίαση του, το Forza 300 είναι τώρα ελαφρύτερο, μικρότερο, πιο έξυπνο και σπορ, χωρίς να χάσει στο ελάχιστο τα πλεονεκτήματα του GT χαρακτήρα του.