LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Kawasaki Vulcan S ξαναβάζει την ιαπωνική εταιρία δυναμικά στα μικρού-μεσαίου κυβισμού cruiser.

Κομψός και ελκυστικός ο προβολέας του Vulcan S.

Ο εν σειρά δικύλινδρος φέρει ρυθμίσεις για απόδοση της ροπής στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας.

Τα μαρσπιέ μετακινούνται εμπρός-πίσω συνολικά κατά 50 χλστ.

Η σχεδόν οριζόντια τοποθέτηση του αμορτισέρ επέτρεψε στην Kawasaki να χαμηλώσει το ύψος της σέλας στα 705 χλστ. από το έδαφος.

Ο εμπρός δίσκος διαμέτρου 300 χλστ. συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων. Πίσω 250 χλστ. και μονοπίστονη. Και έκδοση με ABS.

LCD οθόνη πολλαπλών ενδείξεων με μπλε φωτισμό και μισό αναλογικό στροφόμετρο για τον λιτό αλλά περιεκτικό πίνακα οργάνων.

Νέο Kawasaki Vulcan S

Το ολοκαίνουριο Vulcan S ξαναβάζει δυναμικά την Kawasaki στα cruisers μεσαίου κυβισμού. Υπόσχεται φιλικότητα στην καθημερινή χρήση αλλά και καλές επιδόσεις από το μοτέρ των 61 ίππων.

 
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας είναι ίσως μια περίεργη επιλογή για μοτοσικλέτα cruiser. Περίεργη γιατί όλοι έχουμε συνδέσει τη συγκεκριμένη κατηγορία με V-2 μοτέρ. Η Kawasaki ωστόσο έχει τη δική της παράδοση στα cruiser με εν σειρά δικύλινδρους που δύσκολα τα μπερδεύει κανείς με κάποιο άλλο μοντέλο στο δρόμο. Παράλληλα, οι Ιάπωνες δεν έπεσαν στην παγίδα της κλασικής σχεδίασης. Με το σύγχρονο look που έδωσαν στο νέο Vulcan S, ο εν λόγω κινητήρας ταιριάζει καλά με τη σχεδίασή της. 
Τα στοιχεία που τραβούν το βλέμμα πάνω στο Vulcan S είναι ο προβολέας με την κομψή του σχεδίαση, το κοντό μαύρο ματ τελικό της εξάτμισης που βγαίνει πολύ χαμηλά και κοντά στο μοτέρ και το σχεδόν οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ. Το τελευταίο δείχνει πιο έντονα τους οικογενειακούς δεσμούς του Vulcan S με το ER-6 από το οποίο παίρνει και τον κινητήρα.

Η Kawasaki κάνει ειδική αναφορά για την προσοχή που έδωσε στη μοτοσικλέτα της στον τομέα της εργονομίας, ώστε να είναι ιδιαίτερα φιλική με τις αναβάτριες αλλά και τους αρχάριους που ψάχνουν μια χαμηλή σε ύψους μοτοσικλέτα για να κινούνται στην πόλη και να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους δύο τροχούς. Οι μανέτες του συμπλέκτη και του εμπρός φρένου είναι ρυθμιζόμενες ενώ το ίδιο ισχύει και για τα μαρσπιέ. Αυτό το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό-και ακριβό ως after market αξεσουάρ-για να νιώσει ένας αναβάτης άνετα πάνω σε μια μοτοσικλέτα. Στο νέο Vulcan μπορεί να τα μετακινήσει, από τη στάνταρ θέση που βρίσκονται, 2,5 εκ. εμπρός και 2,5 εκ. πίσω. Η Kawasaki έχει διαθέσιμα και καβαλέτα που μπορούν να φέρουν το τιμόνι πιο κοντά στον αναβάτη κατά 44 χλστ. ενώ για να νιώσουν άνετα πάνω στο Vulcan όλοι υπάρχουν και δύο σέλες επιπλέον: μία για κοντούς και μία για ψηλούς αναβάτες. Η στάνταρ έχει ύψος μόλις 705 χλστ. και το πάχος του αφρώδους ανέρχεται στα 65 ολόκληρα χλστ.

Το εν σειρά δικύλινδρο μοτέρ-και με κιτ περιορισμού ιπποδύναμης και για αναβάτες με δίπλωμα Α2-έχει δεχτεί αλλαγές ώστε να ταιριάζει καλύτερα με τον χαρακτήρα του Vulcan. Για αυτό το λόγο τοποθετήθηκαν εκκεντροφόροι με διαφορετικό, πιο συντηρητικό προφίλ και ανασχεδιάστηκαν οι αυλοί εισαγωγής ώστε να υπάρχει ακόμη περισσότερη ροπή στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 61 ίππους (από 69) στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή στα 6,4 kgm στις 6.600 στροφές ανά λεπτό. Ο κινητήρας στηρίζεται πάνω στο ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο, χωρίς σινεμπλόκ και αποτελεί φέρον τμήμα του συνεισφέροντας έτσι στα επίπεδα ακαμψίας. Το μεταξόνιο φτάνει στα 1.575 χλστ., το ίχνος στα 120 και η κάστερ στις 31 μοίρες κάτι που σημαίνει ότι η γεωμετρία κινείται στα πλαίσια της κατηγορίας χωρίς όμως να είναι πολύ «αργή». Τέλος, το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 225 κιλά, συν τρία κιλά για την έκδοση με ABS. Το νέο Vulcan S θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα λευκό, μαύρο ματ και μωβ και στην ελληνική αγορά θα έρθει τη νέα χρονιά.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ