• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυτός είναι ο νέος κινητήρας, στο σταντ της έκθεσης στην οποία εμφανίστηκε.

O νέος «Βρετανικός» κινητήρας της Zongshen

 

H πρώτη κινητήρια μονάδα της συνεργασίας Norton και Zongshen είναι πλέον πραγματικότητα και έτοιμη να χρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα. Δείτε περισσότερα…

Πριν περίπου δύο μήνες, διαβάσατε ότι η κινεζική Zongshen, μέσω μιας νέας σημαντικής συνεργασίας με την βρετανική Norton, ετοιμάζει είσοδο στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών. Η Zongshen θα σχεδίαζει δικό της νέο μοντέλο, χρησιμοποιώντας παράλληλα και τεχνογνωσία από την Norton και τώρα, ο πρώτος καρπός αυτού του «γάμου» είναι γεγονός.

Μιλάμε, για τον νέο δικύλινδρο κινητήρα της Zongshen, που έκανε την εμφάνισή του σε έκθεση μοτοσυκλέτας στην Κίνα. Ουσιαστικά, πρόκειται για τον κινητήρα των Atlas και Superlight της Βρετανικής εταιρείας, που μπορεί να αποδώσει έως και 105 ίππους στην πιο «άγρια» εκδοχή του. Ο κινητήρας φαίνεται να μην έχει αλλαγές εξωτερικά, μόνο με το όνομα Zongshen αντί για Norton στα καπάκια του.

Εσωτερικά, η κινεζική εταιρεία ανακοινώνει ότι το μοτέρ θα έχει διαφορετική (προφανώς χαμηλότερη) απόδοση από το αρχέτυπο της Norton. Συγκεκριμένα, γίνεται λόγος για απόδοση 70 ίππων και 6,3 kgm ροπής, δύο τιμές ισχύος που τοποθετούν τον κινητήρα στο μέσο όρο της κατηγορίας του.

Ακόμη, η Zongshen ανακοινώνει μικρότερες μέγιστες σαλ για τον κινητήρα της, πράγμα που έμμεσα σημαίνει καλύτερη απόδοση ισχύος στις μεσαίες και χαμηλές στροφές και βαρύτερα «σωθικά» -επιλογές που υποδεικνύουν προσανατολισμό καθημερινής χρήσης.

Και καμία από τις παραπάνω επιλογές, δεν είναι τυχαία, καθώς το adventure μοντέλο που η Zongshen «μαγειρεύει», θα απευθύνεται προφανώς σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών και χρήσεων. Μένει μόνο να δούμε και τελικά, τι ετοιμάζεται…