LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα φρένα τα καταφέρνουν καλά για το βάρος που έχουν να σταματήσουν προσφέροντας τη δύναμή τους με συνέπεια. Καλή δουλειά από το ABS.

Πλαίσιο-Φρένα- Αναρτήσεις: Λύσεις που λειτουργούν άψογα

Ένα πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς κατασκευασμένο από ατσάλι που φέρει επιπλέον ενισχύσεις στα κατάλληλα σημεία έχει επωμιστεί το βάρος της διαχείρισης του...βάρους αλλά και της δύναμης του κινητήρα της CVO Road Glide Ultra και τα καταφέρνει μια χαρά. 
Μπροστά οι Αμερικάνοι έχουν χρησιμοποιήσει ένα συμβατικό πιρούνι με διαστάσεις, κάτι παραπάνω από σεβαστές, αφού τα καλάμια του έχουν διάμετρο 49 χλστ. 

Για τον πίσω τροχό και για να γίνεται πιο σωστή διαχείριση του τεράστιου βάρους η CVO Road Glide Ultra φέρει αμορτισέρ που χρησιμοποιούν αέρα για την απόσβεση των ανωμαλιών, μια λύση που έχουμε δει και στο παρελθόν από την Harley-Davidson. 
Τέλος, στον τομέα της πέδησης η μοτοσικλέτα χρησιμοποιεί δίσκους διαμέτρου 300 χλστ. και στους δύο τροχούς, με τους εμπρός δίσκους να συνεργάζονται με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, ενώ για τον πίσω έχει χρησιμοποιηθεί μια διπίστονη δαγκάνα. 

Οι Αμερικάνοι τα τελευταία χρόνια δίνουν μεγάλη σημασία στον τομέα των φρένων και μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι πίσω από το συγκεκριμένο σετ, που φέρει το έμβλημα της Harley-Davidson, κρύβεται ένας Ευρωπαίος ειδήμονας σε αυτόν τον τομέα που ακούει στο όνομα Brembo. Το σύστημα πέδησης συμπληρώνεται από ABS, το οποίο συνδυάζει το εμπρός και το πίσω φρένο, κατανέμοντας την πέδηση ανάλογα με στόχο το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα.

 
  • Διονύσης

    αυτο δεν είναι μοτοσυκλέτα .... αλλα πούλμαν. τρομερό

      2
  • ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΤΖΗΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ Η ΜΗΥΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

      1
  • dhmhtrhs mpouz

    Σωστό κτήνος. Θα ήθελα να γυρίσω όλη την Ελλάδα με αυτό το πράμα, με ευχάριστη συντροφιά στην πίσω σέλα. Αμα δεν ήταν και τόσο διαστημική η τιμή του...

      1

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ