Η CVO Road Glide Ultra είναι μια exclusive μοτοσικλέτα και για να την κάνεις δική σου πρέπει να πληρώσεις το ανάλογο τίμημα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.200 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
97,6 Χ 80 |
Συμπίεση (:1) |
10 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
80/6.550 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
10,7/3.100 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Βάρος, «στεγνό»
(κιλά) |
224 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
5, 7 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
180 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Διπλά Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Φρένα Ε |
2Δ/310, 2πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π |
Δ/255, 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
100/90-18 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
785 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.445 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction
control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Ο |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ο |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ο/Υ |
Θα έρθουν στην Ελλάδα οι AI κάμερες ή θα μείνουμε στα… μπλόκα;
Οι μεγαλύτεροι κινητήρες σε δύο τροχούς στην αγορά
Platum E-Moped 500: Ηλεκτρικό δίτροχο «500αράκι» με αυτονομία 110 χλμ
Voge RR500: Νέος τετρακύλινδρος σπορ σίφουνας 475 κ.εκ. με τελική 220 χλμ/ώρα
Test Seventy Degrees SD-BC10: Πες «αντίο» στα κορδόνια
Έρχεται το Best Moto 2025: Ψήφισε πρώτος & κέρδισε ένα QJMOTOR SRT 700 SX
Yamaha MT-03 2025: Ανακοινώθηκε η τιμή της
KTM Orange Safety Tour: Έναρξη στο Ηράκλειο με την Η-Κ
Haru: Το ρομποτάκι τής Honda στο πλευρό των παιδιών σε μακροχρόνια θεραπεία
Όσα πρέπει να ξέρεις για το φίλτρο αέρα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ Η ΜΗΥΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
αυτο δεν είναι μοτοσυκλέτα .... αλλα πούλμαν. τρομερό
Σωστό κτήνος. Θα ήθελα να γυρίσω όλη την Ελλάδα με αυτό το πράμα, με ευχάριστη συντροφιά στην πίσω σέλα. Αμα δεν ήταν και τόσο διαστημική η τιμή του...