Μαθαίνεις πολλά
διαβάζοντας τις παρουσιάσεις των εταιρειών για τα νέα τους μοντέλα. Πρώτα από
όλα διαβάζεις την άποψη του κατασκευαστή για το δημιούργημα του, ενώ
ανακαλύπτεις και τα -κατά τον κατασκευαστή πάντα- USP -Unique Sales Points, υπέρ-ατού που μόνο το συγκεκριμένο μοντέλο
διαθέτει. Κατόπιν βέβαια έρχεται η σειρά της οδήγησης για να αποφασίσεις κατά
πόσο συμφωνείς ή διαφωνείς με τα γραφόμενα του press kit.
Τα πώς και τα γιατί, σύμφωνα με την ΚΤΜ
Δεν ενδιαφέρεται πια η νέα γενιά για τις
μοτοσικλέτες, ενώ παρουσιάζουν πτώση οι ταξινομήσεις στην κατηγορία Supersport; Οι Αυστριακοί
δείχνουν την προηγούμενη πρόταση ως δημιουργό αιτία του RC 125! Κατά την άποψη τους, ξεχωριστά
μοντέλα σαν το RC
125 μπορούν να αντιστρέψουν τις τάσεις της αγοράς, και να σπρώξουν ξανά τους
νέους, εν δυνάμει αναβάτες του διπλώματος Α1, στη μοτοσικλέτα.
Ας δούμε τα στοιχεία που κάνουν το RC 125 ξεχωριστό.
Με βάση το 125 Duke
Το RC 125 μπορεί να πήρε 2 χρόνια για να περάσει από το χαρτί στην παραγωγή, όμως το συγκεκριμένο χαρτί δεν ήταν λευκό. Ολόκληρη η σειρά RC βασίστηκε στην ήδη υπάρχουσα σειρά των Duke στα 125, 200 και 390 κ.εκ. Τρεις ήδη πετυχημένες γυμνές sport μοτοσικλέτες, με όλα -μα όλα- τα συστατικά της επιτυχίας. Ας τα δούμε εν τάχει.
• Ανάποδο πιρούνι 43 χιλιοστών της WP.
• PDS αμορτισέρ χωρίς μοχλικό της ίδιας εταιρείας.
• Πλαίσιο χωροδικτύωμα, μοναδικό σε αυτές τις κατηγορίες.
• Κινητήρας κορυφαίων επιδόσεων για κάθε κατηγορία (125-200-390).
• Ακτινική δαγκάνα της BYBRE (θυγατρική της Brembo) μπροστά.
• Στάνταρ δικάναλο ABS της Bosch (με δυνατότητα απενεργοποίησης).
• Διαστάσεις ελαστικών «για μεγάλους», και όχι για… παιδιά.
• Ηλεκτρονικό πολύ-όργανο με ανήκουστη πληθώρα ενδείξεων.
• Φωτιζόμενοι διακόπτες, μοναδικό USP παγκοσμίως.
• Κορυφαία ποιότητα κατασκευής.
• Λογική τιμή.
Και μια που μιλήσαμε για τη βάση της συνταγής
του RC,
ας ρίξουμε και μια ματιά στις πιο χτυπητές διαφορές μεταξύ RC 125 – 125 Duke.
• Φέρινγκ
• Προβολέας εμπρός, και φωτιστικό σώμα πίσω.
• Κλιπόν αντί για όρθιο τιμόνι
• Διαφορετική ουρά
• Σέλα συνεπιβάτη που στο RC 125 θυμίζει έξυπνα κάλυμμα μονόσελου.
• Μειωμένη διαδρομή πιρουνιού - 125 χλστ. αντί για 150 στο Duke.
• Πιο σφιχτή απόσβεση πιρουνιού.
• Κοντύτερο μεταξόνιο - 1340 χλστ. αντί για 1367.
• Πιο απότομη γωνία κάστερ - 66,5 μοίρες αντί για 56,5.
• Μικρότερο ίχνος (88χλστ.).
• Μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος - 178,5 χλστ. αντί για 170.
• Μεγαλύτερο ύψος σέλας - 820χλστ. αντί για 800.
• Μικρότερο, πιο στενό ρεζερβουάρ-10 λίτρα αντί για 11.
• Μεγαλύτερο βάρος -135 κιλά στεγνό έναντι 127.
• Βελτιωμένη γόμα ελαστικών (σε σχέση με την πρώτη έκδοση Duke)
• Μεγαλύτερη γεννήτρια.
• Διαφορετικοί καθρέπτες, με ενσωματωμένα φλας.
Αισθητική/Ποιότητα κατασκευής: Ο αφρός
Το φέρινγκ του RC είναι ιδιαίτερα καλοσχεδιασμένο, αφήνει έξυπνα να φαίνεται το χτυπητό πλαίσιο, με το διπλό προβολέα και το περίεργο ρύγχος από κάτω (το οποίο φιλοξενεί τα εντυπωσιακότατα LED φώτα θέσης) να δίνουν με την πρώτη ένα ξεχωριστό στίγμα. Βάλτε στις ιδιαίτερες σχεδιαστικές πινελιές και τα ασυνήθιστα μεγάλα πλαϊνά πλαστικά του φτερού στον μπροστινό τροχό. Χαμηλά στο φέρινγκ τα πλαστικά στενεύουν, και εκεί στην αριστερή μεριά εξέρχεται η πανέμορφη εξαγωγή της εξάτμισης που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα. Οι καθρέπτες είναι ιδιαίτερα αιχμηροί -όπως και οι περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στο RC-, ενώ τα μικρά LED φλας είναι πανέξυπνα κρυμμένα πάνω στα στελέχη των καθρεπτών. Γιατί κρυμμένα; Μα για να τονίζουν ακόμα περισσότερο τον… ready to race χαρακτήρα του 125. Δείτε όμως και την εντυπωσιακή ζελατίνα που κατεβαίνει χαμηλότερα και από τους προβολείς, αποτελώντας διάφανο μέρος του φέρινγκ! Μαζί με πλαίσιο και υποπλαίσιο που θυμίζουν γλυπτά μοντέρνας τέχνης, εντύπωση φυσικά προκαλεί και το ψαλίδι που διαθέτει τα νεύρα του στις εξωτερικές πλευρές. Αριστεία design δίνουμε στην μινιμαλιστική ουρά της μοτοσικλέτας, με τη σέλα του συνεπιβάτη να έχει σχήμα… καλύμματος μονόσελου! Πανέμορφο το LED πίσω φωτιστικό σώμα, που ανασύρει μνήμες από… Suzuki SV 1000! Led είναι όμως και το λαμπάκι που φωτίζει την πινακίδα κυκλοφορίας. Η συναρμογή πλαστικών και μηχανικών μερών είναι κορυφαία, όπως είχαμε συνηθίσει και στα μικρά Duke -ίσως μάλιστα εδώ η ΚΤΜ έχει ανεβάσει ένα μικρό σκαλί πιο πάνω το επίπεδο. Το χρώμα στο οποίο διατίθεται για την ώρα το RC 125 είναι ένα, το μαύρο, με πορτοκαλί πλαίσιο, ζάντες και λεπτομέρειες στο φέρινγκ.
Εργονομία: Ο πόλεμος
Το ηλεκτρονικό πολύ-όργανο με τις δεκάδες
ψηφιακές ενδείξεις, στα πρότυπα των μεγάλων RC-8, χρήζει διατριβής! Και ένδειξη
ταχύτητας κιβωτίου διαθέτουμε (άντε γεια), και δύο μερικούς χιλιομετρητές (άντε
γεια δις), και ρολόι (τρις), και ένδειξη μέσης ωριαίας ταχύτητας (εδώ… τι να
πούμε;!), ενώ μόλις μπείτε στη ρεζέρβα, ενεργοποιείται αυτόματα ένας μερικός
χιλιομετρητής για να γνωρίζετε πόσα χιλιόμετρα έχετε διανύσει με τη ρεζέρβα.
Θεέ μου. Και όμως, έχει κι άλλα! Έτσι, το όργανο σας πληροφορεί για το υπόλοιπο
των χιλιομέτρων που σας απομένουν μέχρι το επόμενο service (!), ενώ θα σας
πληροφορήσει και για πιθανές βλάβες με διάφορα λεπτομερή διαγνωστικά μηνύματα.
Τι λένε τα μηνύματα; «Side Stand Down», «High Coolant Temperature», «Low Battery», «Low Oil
Pressure», «Low Fuel Level». Εν τω μεταξύ τα πάντα ρυθμίζονται, ακόμα
και το shift
light
-ναι, έχει και shift
light.
Για να το ρυθμίσετε, θα χρειαστείτε λίγη εκπαίδευση, όμως… όλα τα δύσκολα σε
αυτό τον κόσμο μια συνήθεια είναι. Πάμε τώρα και σε μια λεπτομέρεια που μας
άφησε με το σαγόνι κρεμασμένο, μέχρι το πάτωμα. Πρώτη φορά βλέπουμε φωτιζόμενες
ενδείξεις στους… διακόπτες μιας μοτοσικλέτας! Και δεν μιλάμε για μια μεγάλη,
χλιδάτη, τουριστική μοτοσικλέτα, αλλά για ένα… 125! Πανέμορφη, ποιοτική νότα
κατασκευής, που κάνει μεγάλη εντύπωση -και με το δίκιο της.
Κινητήρας: Η αθλητική καρδιά
Μπορεί να μην ανταγωνίζεται τους παλαιότερους δίχρονους κινητήρες των 125κ.εκ., αλλά το μοτέρ του RC 125 (που είναι ίδιο με του 125 Duke) παρέχει τη μέγιστη επιτρεπόμενη δύναμη για το δίπλωμα Α1, όσον αφορά σε τετράχρονους μονοκύλινδρους κινητήρες παραγωγής. Δεκαπέντε άλογα και ένα κόμμα δύο κιλά ροπής, από τον τετράχρονο, 4βάλβιδο, υγρόψυκτο και ψεκαστό (Bosch EFI 33χλστ.) κινητήρα με τους 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και με τη συμπίεση του 12,6:1. Οι βαλβίδες εισαγωγής είναι 22,5 χλστ. και οι εξαγωγής 19 χλστ., εξασφαλίζοντας την απαραίτητη ροή καυσίμου. Οι στροφές ανεβαίνουν απροβλημάτιστα πάνω από τις 10.000, βοηθώντας τον κινητήρα να… κατεβάσει και την τελευταία σπιθαμή δύναμης στην άσφαλτο. Ο ψεκασμός ανήκει στην Bosch, ενώ το RC διαθέτει όπως είναι φυσικό και τριοδικό καταλύτη. Ο αντικραδασμικός άξονας εξαλείφει τους όποιους δυσάρεστους κραδασμούς θα μπορούσε να παράξει το μοτέρ, ενώ η μπαταρία των 6Ah είναι κλειστού τύπου. Το σφιχτής κλιμάκωσης (close-ratio) εξατάχυτο κιβώτιο είναι ακριβέστατο, ενώ πούπουλο είναι στο χέρι, ο υγρός συμπλέκτης.
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα: Οι σωστές βάσεις
Μοναδικό σε χαρακτηριστικά, αλλά και
εμφάνιση, το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα μπορεί να θυμίζει εμφανισιακά εκείνο
του 125 Duke,
όμως η γεωμετρία έχει αλλάξει δραστικά. Η πιο απότομη γωνία κάστερ, το
μικρότερο ίχνος και το κοντύτερο μεταξόνιο, δίνουν αυξημένη ευελιξία και
μεγιστοποιούν την ταχύτητα με την οποία μπορεί ο αναβάτης να πλαγιάσει το RC στις στροφές. Η ακαμψία του
συγκεκριμένου πλαισίου είναι αδιαμφισβήτητη, ενώ συνεργάζεται με άψογο τρόπο με
το σεβαστών διαστάσεων ψαλίδι με τις ενισχύσεις στο εξωτερικό του μέρος, και με
τις αναρτήσεις της WP
που φοράει στα δυο της άκρα η μοτοσικλέτα της ΚΤΜ. Το μη ρυθμιζόμενο πιρούνι
των 43χλστ. μπροστά είναι ιδίων διαστάσεων με το RC8 R, ενώ προέρχεται από το 125 Duke, αλλά με διαφορετική, κοντύτερη
διαδρομή (125 αντί για 150χλστ.) και άλλο setup. Δεν είναι κούτσουρο, ακολουθεί
υποδειγματικά το οδόστρωμα προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση στον αναβάτη. Η
διαδρομή στο μονό πίσω PDS αμορτισέρ δίχως
μοχλικό έμεινε ίδια με του Duke στα 150χλστ., διαθέτοντας ρύθμιση
προφόρτισης 10 θέσεων. Ίδια με του Duke είναι και τα φρένα της Bybre (θυγατρική της Brembo), με δίσκο-ταψί 300χλστ. εμπρός, που
συνδυάζεται με ακτινική, τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, μεταλλικό σωληνάκι
φρένου και δικάναλο (διαφορετικό κανάλι για κάθε τροχό) ABS της Bosch, που μπορεί να βγει εκτός λειτουργίας
με το πάτημα ενός κουμπιού. Πίσω το πακέτο πέδησης συμπληρώνεται με ένα ακόμη
δισκόφρενο 230χλστ., επίσης μεταλλικό σωληνάκι και ABS.
Στο δρόμο: Fun σε πόλη, επαρχιακό και πίστα
Η σέλα των 820 χλστ. είναι ελαφρώς ψηλή, είναι
όμως προαπαιτούμενο της αθλητικής σιλουέτας της μοτοσικλέτας, και της δυσκολίας
με την οποία θα βρουν τα μαρσπιέ κάτω. Η εργονομία είναι άριστη, δίχως να
ενοχλεί καρπούς και γόνατα -ακόμα και μετά από 130 χλμ. οδήγησης-, αν και πρέπει
να λάβετε υπόψη πως μιλάμε για αναβάτη ύψους 1.70. Ούτε η σέλα με ενόχλησε, αν
και σίγουρα δεν πρόκειται για το απαύγασμα της άνεσης. Εντούτοις το σχετικά
λιγοστό αφρώδες είναι σωστά κατανεμημένο και άριστο για τον προορισμό της
μοτοσικλέτας. Οι φωτιζόμενοι διακόπτες εντυπωσιάζουν ευχάριστα, ενώ για να
«πάρει εμπρός» το ψηφιακό πολύ-όργανο πρέπει ο διακόπτης του Kill Switch να είναι στο Run. Τότε, εμφανίζεται το Ready to Race στην οθόνη, γίνονται οι απαραίτητοι
διαγνωστικοί έλεγχοι, και είστε έτοιμοι για εκκίνηση. Το πολύ-όργανο (κοινό
στις σειρές Duke
και RC)
διαθέτει τα πάντα -αλλά… τα πάντα, πραγματικά- όσον αφορά στις ενδείξεις. Από
δείκτη καυσίμου και δείκτη θερμοκρασίας, μέχρι δείκτη ταχύτητας κιβωτίου, 2
δείκτες κατανάλωσης καυσίμου, εναπομείναντα χιλιόμετρα μέχρι την επίσκεψη για
ανεφοδιασμό, μέση ωριαία ταχύτητα, χιλιόμετρα μέχρι το επόμενο service, ρολόι, αλλά και…
μηνύματα πληροφόρησης αναβάτη (πχ. «low fuel level» ήτοι χαμηλή στάθμη βενζίνης, «side stand down», όταν έχετε το σταντ κατεβασμένο,
κλπ.)! Η μίζα ζωντανεύει άμεσα τον
κινητήρα, και ο ήχος που απελευθερώνεται από το τελικό σε πείθει για τις
προδιαγραφές Euro3,
δίχως να είναι υπερβολικά φιμωμένος. Τα πόδια φωλιάζουν άριστα στο στενό
ρεζερβουάρ (1 λίτρο μικρότερο από του Duke), ενώ μετά από ένα ολιγόλεπτο ζέσταμα, ο
πλοηγός ξεκινά, με τα 5 KTM RC 125 του γκρουπ μας ξοπίσω του. Το
πρώτο μέρος της οδήγησης γίνεται στο αστικό περιβάλλον, όπου όλα λειτουργούν
ρολόι. Το μοτέρ είναι ελαστικό, οικονομικότατο (είδαμε 2,8 λίτρα/100 χλμ. μέση
κατανάλωση στην αστική μας συμβίωση) και πρόθυμο να επιταχύνει δυναμικά όποτε
το θελήσεις. Η αίσθηση που αποκομίζεις είναι εκείνη μιας υπέρ-ελαφριάς, φοβερά
ευέλικτης μοτοσικλέτας, με τα φρένα να την πακτώνουν δίχως προσπάθεια, όπου
εσείς θελήσετε. Άψογο το ABS, σύγχρονο και μη ενοχλητικό, μπαίνει σε
λειτουργία μόνο όταν πραγματικά το χρειαστείτε. Στις στάσεις για φωτογράφηση,
όλοι οι περαστικοί σταματούσαν να χαζέψουν τα μοτοσικλετάκια, καθώς και από
εμφάνιση σκίζουν. Στα χέρια ενός Φιλανδού συναδέλφου, πρώην επαγγελματία stunt-rider, το RC απέδειξε πως μπορεί να κάνει
αδιανόητα γυριστά endo,
rolling
donuts,
ακόμα και σούζα –η τελευταία όμως, λόγω γραναζώματος μόνο με τη μοτοσικλέτα
σταματημένη, από νεκρά σε πρώτη, και με τη βοήθεια του συμπλέκτη. Όταν τελείωσε
η περιήγηση μας στην υπέροχη, και καταπράσινη πόλη του Linz, βγήκαμε στους επίσης καταπράσινους
αυστριακούς λόφους, σε μια φοβερή διαδρομή, με ονειρική άσφαλτο, και άρχισε το
πανηγύρι. Ο πλοηγός φίλησε το ρεζερβουάρ, μάζεψε χέρια και πόδια, και έλιωσε το
γκριπ του γκαζιού. Τι να κάναμε κι εμείς; Ακολουθήσαμε στον ίδιο ρυθμό -όχι πως
δεν θέλαμε δηλαδή, πηγαίνοντας όλοι τρενάκι, για να κλέψουμε λίγο slip-stream από τον προπορευόμενο! Το RC 125 ήταν όχι απλώς στιβαρό, ακλόνητο
πες καλύτερα, ενώ έστριβε δίχως την παραμικρή προσπάθεια, και φρέναρε από την
τελική του δίχως fade,
με απόλυτη πειστικότητα. Στα κατηφορικά κομμάτια πηγαίναμε όλοι τελικιασμένοι,
με τον κόφτη να επεμβαίνει όταν το ταχύμετρο έδειχνε 135 χλμ/ώρα. Εδώ είδαμε
κατανάλωση… 3,2 λίτρα στα 100! Στο τέλος της διαδρομής μας περίμενε το τρίτο
κομμάτι του τεστ, η οδήγηση σε πίστα. Εδώ βγάλαμε εκτός λειτουργίας το ABS, και πιέσαμε ακόμα περισσότερο τη
μικρή μοτοσικλέτα, η οποία κράτησε και πάλι ψηλά το κεφάλι της, δίνοντας
εκπληκτικό feedback
από αναρτήσεις, επιτρέποντας σου να εξερευνήσεις με απόλυτη ασφάλεια τα όρια
του RC
125, ακόμα και να τα ξεπεράσεις για λίγο, δίχως να κινδυνεύεις με κάποια άγαρμπη,
απροειδοποίητη πτώση. Μοναδική αδυναμία τα σκληρά ελαστικά πρώτης τοποθέτησης,
που μας οδήγησαν σε ένα-δυο χασίματα του μπροστινού, δίχως δυσάρεστες όμως
συνέπειες. Όπως και στα περισσότερα Supersport 125, τα ελαστικά αποτελούν παράταιρο κομμάτι
για την οριακή οδήγηση (είναι ok σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις, ακόμα και
στο βρεγμένο που συναντήσαμε σε κάποια σημεία), ενώ στόχο έχουν να μην
τρομάζουν τους υποψήφιους αναβάτες με το κόστος που συνεπάγεται κάποια αλλαγή
σε μικρό αριθμό χιλιομέτρων.
Συμπέρασμα: Στην elite της κατηγορίας
Η εμπειρία οδήγησης του KTM RC 125 είναι πραγματική απόλαυση, σε όλες τις συνθήκες, και από όλους τους αναβάτες. Σίγουρα οι πιο έμπειροι στη χώρα μας δεν θα προτιμήσουν μια μοτοσικλέτα Α1, αν και για τους ευρωπαίους «μεγάλους», θα μπορούσε να αποτελέσει μια υπέροχη, φιλική δεύτερη μοτοσικλέτα, στοχεύοντας στην απολαυστική οδήγηση στις πάμπολλες πίστες που διαθέτουν. Για την ελληνική πραγματικότητα, το RC 125 αποτελεί μία από τις κορυφαίες προτάσεις στα 125 κυβικά εκατοστά, παρέχοντας αξιοζήλευτες επιδόσεις για την κατηγορία, ξεχωριστή εμφάνιση, και φοβερή οικονομία καυσίμου. Μην ξεχνάτε επίσης, πως εδώ έχουμε το μοναδικό Supersport 125 με ABS παγκοσμίως.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T,
1Κ, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 4Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
124,7 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ). |
58x47,2 |
Συμπίεση
(:1) |
12,6 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
15/9.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,2/8.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ.
Ψεκασμός Bosch |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
10 / 1,5 |
Βάρος
(kg, χωρίς βενζίνη) |
135 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο,
σωληνωτό χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανάποδο
τηλεσκοπικό πιρούνι 43mm WP |
Διαδρομή
(χλστ.) |
125 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό
αμορτισέρ WP, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δίσκος,
4Ε /300, ακτινική δαγκάνα, Bosch ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δίσκος,
1Ε /230, Bosch ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
110/70-17" |
Ελαστικό
Π |
150/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος |
1.995 |
Πλάτος |
819 (καθρέπτες) |
Μεταξόνιο |
1.340 |
Ύψος
σέλας |
820 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
NAI |
Μίζα |
NAI |
Μανιβέλα |
OXI |
Στροφόμετρο |
NAI |
Κοντέρ |
NAI |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
NAI |
Ένδειξη
βενζίνης |
NAI |
Μερικός
χιλιομετρητής |
NAI |
Φέρινγκ |
NAI |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
OXI |
Κεντρικό
σταντ |
OXI |
Πλάγιο
σταντ |
NAI |
Σχάρα |
OXI |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
OXI |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
NAI |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr