LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παναγίτσα μου! Τι ναι τούτο; Μην είναι το διαστημόπλιο Enterprise;! Απίθανη εμφάνιση, εντυπωσιακά τα έξτρα προβολάκια, και λοιπά αξεσουάρ.

Τρεις βαλίτσες, για να χωρέσετε όλο σας το βιος! 'Αψογη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας με αυτές, και άριστο το ζύγισμα.

Πόσο μακριά θέλετε να ταξιδέψετε σήμερα; Μόνο τόσο;! Το Versys 1000 πραγματοποιεί και τα πιο τρελά ταξιδιωτικά σας όνειρα.

Οδηγώντας: Πληθωρική ροπή, απίθανη ελαστικότητα

Εκατόν ογδόντα χιλιόμετρα δοκιμής με το Versys 1000, που ήταν ακόμα πιο απολαυστικά, και πολύ πιο διασκεδαστικά από ότι με το 650. Ο κινητήρας βγάζει ένα όμορφο χαμηλόφωνο μπάσο ήχο, ενώ αποδείχτηκε τέρας ελαστικότητας και ιδιαίτερα ροπάτος, ωθώντας μας να οδηγούμε σβέλτα μεν, αλλά δίχως να κοκκινίζουμε τις σχέσεις -δεν υπάρχει και κάποιο ξέσπασμα ψηλά για να κυνηγήσεις. Είναι τόσο ροπάτη η απόδοση του, που βρεθήκαμε να κινούμαστε το μεγαλύτερο μέρος της δοκιμής με χαμηλές και μεσαίες στροφές. Παρά τις αλλαγές που έγιναν για μείωση των κραδασμών, μετά μεσαίες, και για ένα φάσμα στροφών παράγονται κάποιοι κραδασμοί που γαργαλούν τον αναβάτη, και μαθαίνεις σύντομα να αποφεύγεις να κρατάς τον κινητήρα εκεί. Ο συμπλέκτης είναι ακριβής και πολύ μαλακός στο τράβηγμα, το τιμόνι φαρδύ και κόβει πολύ, και η κίνηση μέσα στην πόλη αποτελεί παιχνιδάκι. Δεν ξέρουμε βέβαια τι θα συμβαίνει με τον τετρακύλινδρο χιλιάρη κινητήρα στο κατακαλόκαιρο με τη ζέστη, αλλά στις χαμηλές θερμοκρασίες της δοκιμής δεν ενόχλησε ποτέ. Κι όταν αφήσαμε πίσω μας την πόλη και αρχίσαμε να σκαρφαλώνουμε στην Αίτνα, ξεκίνησε το πανηγύρι. Τα ελαστικά της Bridgestone είναι πραγματικά πολύ καλά, και οι αναρτήσεις, παρόλο που είναι πιο μαλακές από το προηγούμενο μοντέλο προσφέρουν τη δυνατότητα για sport οδήγηση, χαράζοντας χαμόγελα στον αναβάτη. Καλή πληροφόρηση, και άριστη λειτουργία σε όλα τα οδοστρώματα, τις τοποθετούν εύκολα σε υψηλότερο επίπεδο από εκείνες του 650. Τα μαρσπιέ διαθέτουν μικρές σε μήκος μπίλιες, και δύσκολα θα βρουν κάτω, παρόλα αυτά, στη φοβερή άσφαλτο της Αίτνας έχασαν λίγο από το μέταλλο τους. Τα φρένα διαθέτουν καλή αίσθηση και δύναμη, και το ABS είναι διακριτικό και με σωστές επεμβάσεις, μόνο εκεί που χρειάζεται. Παρόλο που στο κατέβασμα από το ηφαίστειο ο δρόμος ήταν γεμάτος εκτός από στροφές και με νερά, με θερμοκρασίες κοντά στους μηδέν βαθμούς Κελσίου, είχα μονίμως απενεργοποιημένο το Traction Control και ούτε που σκέφτηκα να βάλω τον χάρτη Low Power. Βλέπετε η απόδοση είναι γλυκιά, και η καμπύλη πολύ γραμμική, οπότε ο έλεγχος είναι απόλυτος από τον αναβάτη. Αν τραβήξεις το τιμόνι με πρώτη, το τουριστικό τέρας της Kawasaki θα σηκωθεί σούζα, ενώ αν δεν τραβήξεις, τότε ακόμα και με τέρμα το γκάζι απλώς θα επιταχύνει δυνατά. Σέλα, ζελατίνα και αποστάσεις μαρσπιέ, τιμονιού και σέλας είναι ιδανικά για πολύωρη οδήγηση, και δεν θα σας κουράσουν ακόμα και σε ολοήμερο ταξίδι.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ