LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δυνατός, ελαστικός και με πολύ καλά αποθέματα ροπής από χαμηλά ο εν σειρά τρικύλινδρος.

Κινητήρας:Και κύριος και χούλιγκαν

Ο νέος εν σειρά τρικύλινδρος της ιαπωνικής εταιρίας με τις 12 βαλβίδες και τους offset κυλίνδρους έχει μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιος στο Tracer και αυτό πιστέψτε μας, μόνο καλά νέα είναι! Συνεχίζει να αποδίδει 115 χορταστικούς ίππους στις 10.000 σ.α.λ. αλλά και εννιά σχεδόν κιλά ροπής με την κατανομή της να βολεύει και την χαλαρή οδήγηση. Η μόνη σημαντική αλλαγή εντοπίζεται στις νέες χαρτογραφήσεις του ψεκασμού που έχουν προσαρμοστεί στο νέο ρόλο της μοτοσικλέτας. 

Η απόκριση της στάνταρ χαρτογράφησης είναι πλέον πιο γραμμική και  βελούδινη, η χαρτογράφηση “Α” κάνει την απόκριση πιο ακαριαία και η Β σας βοηθά να αντιμετωπίσετε πιο εύκολα το γλιστερό οδόστρωμα. Ικανοποιητική φαίνεται να τα καταφέρνει το Tracer και στον τομέα της οικονομίας αφού σύμφωνα με τις ενδείξεις του πίνακα αυτή δεν ξεπέρασε τα 6,8 λίτρα/100 χλμ. παρά τον γρήγορο ρυθμό που κινηθήκαμε

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ