LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το σύστημα πέδησης του Tracer είναι ιδιαίτερα δυνατό και έχει καλή αίσθηση. Πολύ καλή και η λειτουργία του ABS.

Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα: Βάση πετυχημένη

Όπως είπαμε, πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα προέρχονται από το MT-09, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα ήρθαν αυτούσια από τη γυμνή σπορ μοτοσικλέτα. Οι αναρτήσεις φέρουν νέο μαλακό set up προσαρμοσμένο στις πιο τουριστικές ανάγκες του Tracer αλλά και στο μεγαλύτερο κατά 19 κιλά βάρος του, που φτάνει πλέον τα 210 κιλά “γεμάτο”. Βαρύτερο αλλά όχι και βαρύ όπως καταλαβαίνετε, για τρικύλινδρη μοτοσικλέτα 900 σχεδόν κ.εκ.

Σύμφωνα με τη Yamaha, μάλιστα, το Tracer έχει την καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο από όλα τα all-round στα 650-1050 κ.εκ., στα οποία περιλαμβάνει δημοφιλή on-off αλλά και μοτοσικλέτες ίδιας φιλοσοφίας με το Tracer! Η μεγαλύτερη διαφορά μετά τις αναρτήσεις εντοπίζεται στο κατά 136 χλστ. μακρύτερο υποπλαίσιο, το οποίο είναι παράλληλα και πιο στιβαρό για να μπορεί να σηκώνει μεγαλύτερο βάρος χωρίς πρόβλημα. Στο τομέα των φρένων, δεν έχουμε επίσης αλλαγές, αφού άλλωστε δεν χρειάζονταν. 

Οι δύο δίσκοι διαμέτρου 298 χλστ. συνεργάζονται με ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες και παράγουν εντυπωσιακό αποτέλεσμα, αφού και άφθονη δύναμη υπάρχει αλλά και πολύ καλή αίσθηση. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του Tracer. Η εξέλιξή του έχει γίνει από την ίδια τη Yamaha όπως και του Traction Control. Στην πράξη η λειτουργία και των δύο είναι ταχύτατη και η επέμβασή τους έρχεται τη στιγμή που πραγματικά χρειάζεται.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ