Παίρνοντας ως βάση το sport MT-09 η Yamaha δημιούργησε ένα ακόμη μέλος της οικογένειας, το πιο χρηστικό μέχρι στιγμής. Αυτό χωρίς να θυσιάσει ουσιαστικά τον παράγοντα διασκέδαση, πετυχαίνοντας έτσι με ένα σμπάρο δύο τρυγώνια. Μια μοντέρνα all-round μοτοσικλέτα, με fun χαρακτήρα και χορταστικό μοτέρ που συνοδεύεται από μια εκπληκτική τιμή στα πλαίσια της επιθετικής πολιτικής που ακολουθεί η Yamaha με τα ΜΤ. Ποια είναι αυτή; Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την τελική τιμή του Tracer, αλλά το “κάτω από 10.000 ευρώ” που ακούσαμε είναι αρκετό για να φέρει τα πρώτα χαμόγελα. Με βάση αυτή αλλά και τον πολυπρόσωπο χαρακτήρα του, το Tracer έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει στην ελληνική αγορά, στα “πολλά” κυβικά, όπως έκαναν άλλωστε και τα “αδελφάκια” του. Το Tracer έρχεται και φέρνει μαζί του αλλαγές. Είστε και εσείς έτοιμοι να αλλάξετε;
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 3Κ, Υ/Ψ, 12β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
847 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
78x59,1 |
Συμπίεση (:1) |
11,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
115/10.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
8,9/8.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
18 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
210 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Δύο δοκών αλουμινίου, τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι, 40 χλστ.. ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
137 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
130 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /298, 4πίστονες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /245, μονοπίστονη, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
180/55-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.150 |
Πλάτος-τιμόνι (χλστ.) |
950 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.440 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
845-860 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
Y |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr