LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ένα άλλο ιδιαίτερο και πολύ ενδιαφέρον χαρακτηριστικό στο συγκεκριμένο design, είναι το γεγονός πως, η όψη του scooter… αλλάζει, ανάλογα με τη γωνία που το εξετάζεις!

Αισθητική / ποιότητα κατασκευής: Στο επόμενο επίπεδο

Μπορεί το X-Max 250 να έχει υψηλή ποιότητα κατασκευής, όμως η Yamaha ήθελε να ανέβει επίπεδο με το μεγάλο αδελφό. Αλλωστε, η κατηγορία των 400 κυβικών και άνω στα scooter, αποτελεί συνήθως περιοχή για premium δίκυκλα. Δίκυκλα όπως το X-Max 400 δηλαδή. Η ποιότητα κατασκευής είναι πραγματικά πολύ ψηλή, σε όλους τους τομείς. Από τη συναρμογή των πλαστικών, στη βαφή, στο νέο design που ακροβατεί ανάμεσα σε X-Max 250 και Tmax, με το χαρακτηριστικό πλαστικό στη μέση του scooter σε σχήμα… μπούμερανγκ, κλπ.

Οσον αφορά στο design, το X-Max 400 προσπαθεί να συνδυάσει τις κάθετες και πιο φιλικές γραμμές του X-Max 250, με τις πιο διαγώνιες και επιθετικές του Tmax. Ταυτόχρονα, διαθέτει δεκάδες επιφάνειες που διακόπτονται από άλλες δημιουργώντας ένα χορταστικό, πλούσιο και έξυπνο σχέδιο. Το συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα στην αρχή μπορεί να δείχνει λίγο φλύαρο, όμως, όπως αποδεικνύεται ξανά και ξανά με όλα τα φρέσκα δίκυκλα, μόλις το δεις μπροστά σου δυο-τρεις φορές, γίνεται όχι μόνο κατανοητό αλλά και πολύ όμορφο. Σίγουρα, πολύ πιο όμορφο και σύγχρονο από το 250, σε βαθμό μάλιστα που έσπευσα να ρωτήσω πότε θα παρουσιάσει η Yamaha κάποιο ανανεωμένο 250, για να μου απαντήσουν οι άνθρωποι της εταιρείας πως… μάλλον βιάζομαι. 

Οπότε μην περιμένετε να γίνει κάτι τέτοιο σύντομα. Ένα άλλο ιδιαίτερο και πολύ ενδιαφέρον χαρακτηριστικό στο συγκεκριμένο design, είναι το γεγονός πως, η όψη του scooter… αλλάζει, ανάλογα με τη γωνία που το εξετάζεις! Μια λεπτομέρεια που παρατηρήσαμε επίσης, είναι πως, ο κυβισμός του μεγάλου X-Max αναγράφεται αχνά, και δύσκολα θα τον δει ο παρατηρητής. Τα φωτιστικά σώματα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά και όμορφα, τόσο μπροστά όσο και πίσω.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ