Πριν την αναχώρηση ενός τόσο μεγάλου ταξιδιού, είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίος, ο ενδελεχής έλεγχος της καλής λειτουργίας όλων των συστημάτων των scooter. Για να είμαστε σίγουροι, απευθυνθήκαμε στους ειδικούς. Στον Mr.KTEO έχουν δημιουργήσει ένα λειτουργικό, ασφαλές και κυρίως φιλικό περιβάλλον, ώστε η διαδικασία τεχνικού ελέγχου, να είναι απλή, εύκολη και πάνω από όλα γρήγορη.
Αρχικά γίνεται έλεγχος των καυσαερίων και έπεται ο έλεγχος στην πίεση των ελαστικών, καθώς και την ποιότητα τους. Αμέσως μετά ελέγχεται η αποδοτικότητα των φρένων και των ζωτικών σημείων της μοτοσυκλέτας - αλυσίδα, ψαλίδια εμπρός και πίσω, το σύστημα μετάδοσης, έλεγχος των εμπρός και πίσω αμορτισέρ, η απόδοση των φώτων και τέλος η μέτρηση της στάθμης του εκπεμπόμενου θορύβου. Σαν αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας, επωφελούμαστε από μια ασφαλή οδική συμπεριφορά. Το δίκτυο αποτελείται από 6 ΚΤΕΟ και συνεχώς εξαπλώνεται, με τα 5 να βρίσκονται στην Αθήνα και ένα στην Θεσσαλονίκη. Τα 5 από αυτά εξυπηρετούν και μοτοσυκλέτες. Εμείς επιλέξαμε την μονάδα του Μοσχάτου, όπου το προσωπικό, η γραμματεία και η ομάδα των μηχανολόγων, μας εξυπηρέτησε υπεύθυνα, γρήγορα και φιλικά.
Συγκριτικά με μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να φορτωθεί με πλαϊνές βαλίτσες και top case, τα scooter έχουν με τη σειρά τους χώρους αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, αλλά και χώρο για φόρτωση σακιδίων, στην ουρά. Η ενσωμάτωση των αποσκευών πρέπει να γίνει με σωστό τρόπο ώστε να μην δημιουργηθούν συνθήκες αστάθειας. Το θετικό είναι ότι οι αποθηκευτικοί χώροι κάτω από τη σέλα σε συνδυασμό με ένα σακίδιο πλάτης, μειώνουν την ανάγκη για έξτρα αποσκευές και με ένα σακ βουαγιάζ δεμένο στην ουρά, θα μεταφέρεις αρκετό από τον προσωπικό σου εξοπλισμό. Εδώ αρχίζουν και οι πρώτες διαφοροποιήσεις ανάμεσα στα scooter, καθώς μερικά από τα μοντέλα, βλέπε Integra, έχουν ελάχιστο χώρο κάτω από τη σέλα. Αυτό αφαιρεί πόντους από την πρακτικότητα, αλλά δεν μειώνει την τουριστική ικανότητά τους. Όλα λύνονται με ένα πιο ευμέγεθες σάκο στην ουρά.