Όλοι μας έχουμε συναντήσει αναβάτες, στην ζωή μας, που μας την… έχουν δώσει στα νεύρα! Ας δούμε 10 τύπους από τους πλέον… εκνευριστικούς του είδους μας!
Εμείς οι μοτοσυκλετιστές είμαστε μια ξεχωριστή περίπτωση οδηγού-χρήστη του δρόμου, αυτό είναι το μόνο βέβαιο. Λόγω των απαιτήσεων του οχήματος μας, είμαστε αποδεδειγμένα καλύτεροι οδηγοί αλλά και πιο συνειδητοί χρήστες του δρόμου, γενικότερα. Για αυτό, μας αρέσει ιδιαίτερα να…τα βάζουμε με τους «κοιμισμένους» και «αργόσχολους» οδηγούς αυτοκινήτων! Ωστόσο φυσικά, και εμείς δεν είμαστε τέλειοι και υπάρχουν κάποιοι τύποι αναβατών που μας την σπάνε με την πρώτη! Ας δούμε ποιοι είναι αυτοί…
Ο ακράνωτος-ανεξόπλιστος: Ίσως και η πιο ασυνείδητη περίπτωση αναβάτη μοτοσυκλέτας, που δυστυχώς έχει αρκετά μεγάλη «διάδοση». Αναβάτες που κατά τα φαινόμενα δεν αντιλαμβάνονται ότι μια πιθανή πτώση ή ένα ατύχημα μπορεί να τους τραυματίσει σοβαρότατα ή ακόμα και να τους σκοτώσει, παρά προτιμούν να «μη χαλάσουν το μαλλί» και να «μην σκάσουν από την ζέστη με το μπουφάν»… Και εκτός αυτού, φαίνεται και να μην έχουν την παραμικρή αμφιβολία για τις πράξεις τους!
Ο ενοχλητικός-θορυβώδης: Συναντάται με την μορφή τοπικού «παπάκια» με εξάτμιση-σωλήνα, αναβάτη supersport που «βαρά κόφτες» για την βαβούρα και πολλές ακόμη μορφές, ενώ συνήθως η αγαπημένη τους ασχολία είναι να περνούν από τους δρόμους με μικρές ταχύτητες και… γκάζι τέρμα, σπάζοντας τα νεύρα όλων μας.
Ο «εμένα που με βλέπεις»: Είναι ο αναβάτης ο οποίος κορδώνεται με ύφος χιλίων καρδιναλίων, στις παρέες και στην καφετέρια, έχοντας πάντα να διηγηθεί ένα «μοτοσυκλετιστικό κατόρθωμα» να δώσει συμβουλές με ύφος «γκουρού» και υπεράνω στην παρέα… Φήμες λένε ότι τα μισά από όσα λέει είναι μύθοι!
Ο αυτοκτονικός ντελιβεράς: Εντάξει, σεβόμαστε τα παιδιά που εργάζονται και προσπαθούν να βγάλουν το ψωμί τους, αλλά δυστυχώς κάποιοι από τους αγαπητούς μας διανομείς είναι εντελώς ασυνείδητοι, κινούμενοι χωρίς ίχνος τήρησης του Κ.Ο.Κ. και αποτελώντας απλά δημόσιο κίνδυνο…χωρίς να συνειδητοποιούν ότι σε πιθανό ατύχημα, πιθανόν να είναι αυτοί που θα ζημιωθούν περισσότερο.
Ο τρικάβαλος: Ένα πραγματικά απαίσιο φαινόμενο των τελευταίων ετών, όπου πολλοί αναβάτες κυκλοφορούν με δίκυκλα, βάζοντας επάνω… γυναίκα και παιδί ή ακόμη και δύο παιδιά, εμπρός και πίσω –και τις περισσότερες φορές χωρίς κανένας να φορά κράνος. Απόλυτα εγκληματική μορφή αναβάτη. Πάρε… αυτοκίνητο, βρε αδερφέ!
Ο «ένα χέρι στο τιμόνι φτάνει»: Αναβάτες που για κάποιο λόγο θεωρούν ότι το αν οδηγούν το δίκυκλό τους με το ένα χέρι είναι αρκετό, για αυτό και με το άλλο κρατούν σακούλες, καφέ, ακόμη και χρησιμοποιούν το κινητό! Και φυσικά προκαλούν σε εμάς τους υπόλοιπους το να χτυπήσουμε το μέτωπό μας με απελπισία…
Ο «πάω δίχως αύριο παντού»: Συναντάται με κάθε είδος δικύκλου και κάνει ακριβώς αυτό: Πηγαίνει με την ταυτότητα στο στόμα σε κάθε πιθανό οδικό περιβάλλον! Από το ασφυκτικό μποτιλιάρισμα μέχρι την εθνική οδό, είναι ο άνθρωπος που νομίζει ότι κάνει αγώνα με όλους τους άλλους για να φτάσει…
Αυτός που καίει τα κόκκινα: Δυστυχώς είναι πολλοί οι αναβάτες που επιδίδονται σε αυτή την πρακτική και πραγματικά δεν μπορούμε να σκεφτούμε κάποιον σοβαρό λόγο να το κάνει κανείς αυτό, εκτός από το να παίρνει την «ικανοποίηση» ότι ξεχωρίζει και ότι «χρησιμοποιεί το δρόμο καλύτερα από εμάς», παρανομώντας για να φτάσει 5 λεπτά πιο γρήγορα…
Ο «παρεξηγιάρης»: Δεν ξέρουμε πως ακριβώς θα μπορούσαμε να τον χαρακτηρίσουμε, αλλά είναι ο αναβάτης που κάνει το εξής: Κινείσαι κανονικά, δεν τρέχει τίποτα και προσπερνάς έναν αναβάτη που πηγαίνει πιο αργά από εσένα…και ξαφνικά τον βλέπεις να αφηνιάζει, να κατεβάζει δύο ταχύτητες και να σε προσπερνά ξυστά πηγαίνοντας σαν δαιμονισμένος… απλά για να σταματήσετε στο ίδιο κόκκινο φανάρι. Το οποίο αυτός πιθανότατα θα περάσει, για να φύγει πιο πριν από εσένα…
Ο πολωμένος: Ένας αναβάτης ο οποίος έχει μια γνώμη, και δεν την αλλάζει με τίποτα. Ακόμη και αν του αποδείξεις με επιχειρήματα ότι είναι λάθος, πιθανότατα να συνεχίσει να σε αγνοεί ή να… αλλάξει θέμα συζήτησης.
θα διαφωνήσω μόνο στο Νο1. απλά γιατί δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να τα σκάμε για εξοπλισμούς χιλιάδων ευρώ. επίσης προέρχομαι από τα 80s, όπου μπορεί να μην είχαμε εξοπλισμούς, αλλά είμασταν πολύ καλύτεροι οδηγοί από τους σημερινούς, που για μένα μόνο το 20% ξέρει οδήγηση.
Απάντηση: Ως προς τον εξοπλισμό αναβάτη, πλέον υπάρχουν επιλογές κρανών-μπουφάν-γαντιών και πλήρους σετ προστασίας σε όλες τις κατηγορίες τιμών, για όλα τα βαλάντια. Ο εξοπλισμός αναβάτη δεν είναι πολυτέλεια, είναι ασφάλεια ζωής. Εμείς θα στηλιτεύουμε την μη χρήση του σταθερά και αμείλικτα, πρεσβεύουμε την ασφαλή οδήγηση πάνω από όλα.
Όσον αφορά το δεύτερό σας σχόλιο... ΑΛΙΜΟΝΟ αν η ικανότητα οδήγησης του καθενός, εξαρτάται από το αν είχε πρόσβαση σε εξοπλισμό ή όχι ή αν τον χρησιμοποιεί ή όχι. Μην μπαίνετε επίσης στον πειρασμό να κρίνετε το γενικότερο οδηγικό επίπεδο, με το μάτι... Η πραγματικότητα εκπλήσσει.
Παναγιώτη δεν έχω κανένα τέρας μοτοσυκλέτας αλλά και εγώ κάτι πάπια κοινώς μοτοποδήλατα τα προσπερνω όσο πιο γρήγορα μπορω. Δεν μπορώ να πηγαίνω όλη την ώρα με πρώτη και πιάσε άφησε συμπλέκτη επειδή μπροστά μου ο παππούς και η γκόμενα με το μοτοποδήλατο πάνε με 10 χλμ την ώρα επειδη δεν ξέρουν να οδηγούν και φοβούνται να αναπτύξουν μια φυσιολογική ταχύτητα. Καλήτερα να περιμένουν πίσω μου εκεί που θα φρακαρω παρά να κυνδυνευω να σκοτωθώ εξαιτίας τους. Εξάλλου αυτοί πάνε πιο αργά και από τα ποδήλατα ποιος ο λόγος να περνανε πρώτοι στα φανάρια; Υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια που πηγαίνουν σαν τους ανθρώπους και με αυτούς δεν έχω κανένα προβλημα .
Ξεχάσατε τον κυριότερο αυτός που καπνίζει ή μιλάει στο κινητό ή γράφει μήνυμα λες κ δεν μπορεί ούτε να περιμένει 1 λεπτό στο πλάι του δρόμου να ξεχαρμανιάσει ή να χρησιμοποιήσει το κινητό.
Αυτός που έχει μηχανή τέρας θα σκιστεί να ξεκινήσει στο φανάρι ώστε να περάσει όλα τα παπάκια, βεσπάκια, ποδήλατα, κτλ, απλά και μόνο για να σταματήσει ανάμεσα στα αυτοκίνητα ώστε να μην χωράει κανένας από τους υπόλοιπους.
Είναι κι οι άλλοι που σου κάνουν προσπέραση με όσα περνώντας ξυστά στα 5 χιλιοστά...
Ξεχασατε την κατηγορια εκεινων που οδηγουν μοτα με μαγιο, σαγιωναρες η τσοκαρα !!!! Εδώ είναι η αποθεωση της ασφαλειας....
θα διαφωνήσω μόνο στο Νο1. απλά γιατί δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να τα σκάμε για εξοπλισμούς χιλιάδων ευρώ. επίσης προέρχομαι από τα 80s, όπου μπορεί να μην είχαμε εξοπλισμούς, αλλά είμασταν πολύ καλύτεροι οδηγοί από τους σημερινούς, που για μένα μόνο το 20% ξέρει οδήγηση.
Απάντηση: Ως προς τον εξοπλισμό αναβάτη, πλέον υπάρχουν επιλογές κρανών-μπουφάν-γαντιών και πλήρους σετ προστασίας σε όλες τις κατηγορίες τιμών, για όλα τα βαλάντια. Ο εξοπλισμός αναβάτη δεν είναι πολυτέλεια, είναι ασφάλεια ζωής. Εμείς θα στηλιτεύουμε την μη χρήση του σταθερά και αμείλικτα, πρεσβεύουμε την ασφαλή οδήγηση πάνω από όλα. Όσον αφορά το δεύτερό σας σχόλιο... ΑΛΙΜΟΝΟ αν η ικανότητα οδήγησης του καθενός, εξαρτάται από το αν είχε πρόσβαση σε εξοπλισμό ή όχι ή αν τον χρησιμοποιεί ή όχι. Μην μπαίνετε επίσης στον πειρασμό να κρίνετε το γενικότερο οδηγικό επίπεδο, με το μάτι... Η πραγματικότητα εκπλήσσει.
Ξεχάσατε το ύφος αυτών που έχουν gs 1200.
Παναγιώτη δεν έχω κανένα τέρας μοτοσυκλέτας αλλά και εγώ κάτι πάπια κοινώς μοτοποδήλατα τα προσπερνω όσο πιο γρήγορα μπορω. Δεν μπορώ να πηγαίνω όλη την ώρα με πρώτη και πιάσε άφησε συμπλέκτη επειδή μπροστά μου ο παππούς και η γκόμενα με το μοτοποδήλατο πάνε με 10 χλμ την ώρα επειδη δεν ξέρουν να οδηγούν και φοβούνται να αναπτύξουν μια φυσιολογική ταχύτητα. Καλήτερα να περιμένουν πίσω μου εκεί που θα φρακαρω παρά να κυνδυνευω να σκοτωθώ εξαιτίας τους. Εξάλλου αυτοί πάνε πιο αργά και από τα ποδήλατα ποιος ο λόγος να περνανε πρώτοι στα φανάρια; Υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια που πηγαίνουν σαν τους ανθρώπους και με αυτούς δεν έχω κανένα προβλημα .
Ξεχάσατε τον κυριότερο αυτός που καπνίζει ή μιλάει στο κινητό ή γράφει μήνυμα λες κ δεν μπορεί ούτε να περιμένει 1 λεπτό στο πλάι του δρόμου να ξεχαρμανιάσει ή να χρησιμοποιήσει το κινητό.
Αυτός που έχει μηχανή τέρας θα σκιστεί να ξεκινήσει στο φανάρι ώστε να περάσει όλα τα παπάκια, βεσπάκια, ποδήλατα, κτλ, απλά και μόνο για να σταματήσει ανάμεσα στα αυτοκίνητα ώστε να μην χωράει κανένας από τους υπόλοιπους.