Ανοίγοντας το γκάζι με πρώτη η σούζα είναι εγγυημένη, με το καλημέρα, απαιτώντας τον ανάλογο σεβασμό. Ακόμα και με το φοβερά μακρύ γρανάζωμα του Enduro R (η μοτοσικλέτα βαράει κόφτη στα... 191 χλμ/ώρα), οι σούζες με 1η και 2α είναι άμεσες σε κάθε χούφτωμα του γκαζιού, ενώ η μοτοσικλέτα σηκώνεται και με τρίτη στο κιβώτιο με ελαφρύ τσίμπημα του συμπλέκτη. Παράλληλα, το Enduro R δείχνει να αδιαφορεί παντελώς για το γρανάζωμα και στην κίνηση στην πόλη ή στη βόλτα, αφού ρολάρει σε όλα τα χιλιόμετρα υποδειγματικά, έχοντας φοβερή ελαστικότητα, ροπάτη, γεμάτη λειτουργία και αποθέματα δύναμης παντού! Δεν σκορτσάρει, και θα αριστεύσει ακόμα και σε... περατζάδες, με ελάχιστα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Παρόλα αυτά, ακόμα και με το στάνταρ εξοπλισμό, το 690 Enduro R θα πάει σε μέρη που μόνο ένα καθαρόαιμο Enduro έχει πρόσβαση! Εκεί που ΚΑΜΜΙΑ άλλη μοτοσικλέτα διπλής χρήσης δεν θα μπορέσει να το ακολουθήσει, ενώ την ίδια ώρα που εσείς θα διασκεδάζετε οδηγώντας με drift, σούζες και άλματα, οι αναβάτες των πιο πολιτικών άλλων On-Off θα... χαροπαλεύουν, για να εγκαταλείψουν γρήγορα το όνειρο να έρθουν μαζί σας.