LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το CB 750 Four, ένα κλασσικό πλέον τετρακύλινδρο που στην εποχή του έκανε προσιτά σε όλους χαρακτηριστικά όπως την ισχύ, την ευτροφία και -γιατί να το κρύψουμε;- την αξιοπιστία. Οι Euro 4 προδιαγραφές είναι ο φόβος και ο τρόμος των αερόψυκτων κινητήρων και ειδικά των τετρακύλινδρων, για αυτό και πολλές σημερινές naked – retro μοτοσικλέτες με αυτού τους είδους τους κινητήρες, σταματούν να παράγονται. Η Honda επιμένει με το CB 1100 (Τype II πλέον) στο οποίο εφαρμόζει ένα πολύπλοκο σύστημα οδήγησης του αέρα στην κεφαλή.

Ιαπωνία - Τέσσερις Σαμουράι – Τέσσερις κύλινδροι

Έχοντας παρουσιάσει... τα πάντα όλα από μοτέρ και διατάξεις, από πλαίσια και από κατηγορίες μοντέλων, θα έλεγε κανείς ότι είναι δύσκολο να βρει κανείς το “στίγμα” των πολυπραγμόνων Ιαπώνων στον παγκόσμιο μοτοσικλετιστικό χάρτη. Αμ δε! Αν υπάρχει ένα μοτέρ, που χαρακτηρίζει την μεγαλύτερη δύναμη σε εθνικό επίπεδο στους δύο τροχούς, αυτός είναι ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας. Και άλλοι προσπάθησαν και το πάλεψαν με την συγκεκριμένη διάταξη, κανείς όμως δεν τα κατάφερε, όπως οι Ιάπωνες. 

Δύναμη, ευστροφία και αξιοπιστία ήταν αυτά, που αντιπαρέθεσαν στους Ευρωπαίους οι Γιαπωνέζοι, όταν άρχισαν να γίνονται ανταγωνιστικοί και απάντηση δεν υπήρξε. Η “καρατία” ήταν τόσο δυνατή, που έβγαλε νοκ-άουτ την συντριπτική πλειοψηφία των “παραδοσιακών” κατασκευαστών της γηραιάς ηπείρου, θέτοντας τις βάσεις για την παγκόσμια ιαπωνική κυριαρχία που ακολούθησε. Το CB 750 Four της Honda ήταν αυτό που εδραίωσε στην συνείδηση του κόσμου τους I4 και στην συνέχεια καθιερώθηκαν ως η sport “άποψη” των Ιαπώνων...μέχρι δε να επανακάμψουν οι Ευρωπαίοι, την δεκαετία του `90, ήταν και η μοναδική άποψη...  

Στις μέρες μας, ιαπωνικό superbike σημαίνει τετρακύλινδρος σε σειρά. Έχουν παρουσιάσει κατά καιρούς και δικύλινδρα, αλλά ήταν απλά μια προσπάθεια να μάθουν “ξένες γλώσσες”. Ο Ιάπωνας θέλει το σούσι του φρέσκο, το σακέ δυνατό και την superbike του τετρακύλινδρη. Τελεία και παύλα!

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ