LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο ΜΤ-25 ελπίζουμε να φτάσει στα μέρη μας σύντομα, ίσως και ως ΜΤ-03.

Απαραίτητος όσο και εντυπωσιακός ο Race Blu χρωματισμός.

Το "κακό" αδελφάκι, το κατάμαυρο.

Προσοχή στη λεπτομέρεια αναδεικνύουν οι φωτογραφίες του ΜΤ-25.

Υψηλόστροφος ο δικύλινδρος κινητήρας του ΜΤ-25, αλλά με δυνατή απόδοση 35 ίππων και 2,3 κιλών ροπής.

Πολυτέλεια και εργονομία.

Όργανα που θα στέκονταν σε οποιαδήποτε μεγάλη μοτοσικλέτα.

LED φανάρι σε μια αιχμηρή ουρά.

Η καρίνα είναι βαμμένη στο χρώμα της μοτοσικλέτας.

Οι μπλε ζάντες είναι εντυπωσιακές.

Παρουσίαση Yamaha ΜΤ-25 στην Ινδονησία

Χτες παρουσιάστηκε με πάσα επισημότητα από τη Yamaha Ινδονησίας ως νέο μοντέλο το ΜΤ-25. Προορισμένο αρχικά για τις αγορές της Ασίας, συνοδεύεται με την πρόθεση της Yamaha για παγκόσμια κυκλοφορία.

 

Η παρουσίαση του νέου μοντέλου έγινε στην Ινδονησία από την αντιπροσωπεία της χώρας, καθώς το ΜΤ-25 θα κατασκευάζεται εκεί. Η ξεκάθαρη στόχευσή του είναι το ολοκαίνουργιο Ζ300 της Kawasaki, εφόσον μιλάμε για τις δυτικές αγορές. Με δικύλινδρο κινητήρα που προέρχεται από το αντίστοιχο σπορ μοντέλο YZF-R25 - όπως κυκλοφορεί στην Ασία - το ΜΤ προσφέρει ιδιαίτερα σύγχρονη σχεδίαση, πολλές λεπτομέρειες και άρτιο εξοπλισμό. Για τα δεδομένα των μοτοσικλετών που προέρχονται από τους υπόλοιπους κατασκευαστές της Ασίας πλην Ιαπώνων, το ΜΤ-25 μοιάζει λίγο-πολύ με διαστημόπλοιο.

Ο υγρόψυκτος και ψεκαστός δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 250 κ.εκ. αποδίδει 35 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. και 2,3 κιλά ροπής στις 10,000. Το εμφανέστατα υψηλόστροφο αποτέλεσμα έχει να κινήσει μια μοτοσικλέτα 165 κιλών μέσω εξατάχυτου κιβωτίου. Είναι εξολισμένη με ρεζερβουάρ 14 λίτρων, ζάντες 17 ιντσών (110/70 εμπρός, 140/70 πίσω), δισκόφρενα παντού.

Ξεχωρίζουν τα πλούσια όργανα με το ψηφιακό πολυόργανο, το LED πίσω φανάρι και η όλη σχεδίαση που εμφανώς είναι προορισμένη για τα ψηλότερα ράφια της αγοράς. Βέβαια, με την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η Yamaha τα τελευταία χρόνια στην περίπτωση της οικογένειας ΜΤ, τα νέα μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευχάριστα για μας.

Το ερώτημα φυσικά είναι με ποια μορφή θα έρθει η μοτοσικλέτα προς δυσμάς. Η λογική λέει πως θα είναι βασισμένη στην ανάλογη supersport έκδοση, η οποία στην περίπτωσή μας είναι η YZF-R3, με τον δικύλινδρο κινητήρα στα 321 κ.εκ., οπότε πιθανότατα θα περιμένουμε να δούμε ένα αντίστοιχο ΜΤ-03. Σε αντίθεση με τη μοτοσικλέτα που χρησιμοποιούσε το ίδιο όνομα μέχρι πρόσφατα και ήταν βασισμένη στον μονοκύλινδρο του ΧΤ660, εδώ θα έχουμε το μοντέλο που θα μπει σφήνα ανάμεσα στο ΜΤ-125 και το ΜΤ-07 σε μια κατηγορία που εσχάτως αρχίζει να μαζεύει φόρα. Ήδη Honda και Kawasaki έχουν εκπροσώπους στα 300 κ.εκ., οπότε είναι απλώς αναμενόμενη η έλευση της Yamaha και δη με το βαρύ της πυροβολικό στην παγκόσμια αγορά, τη σειρά ΜΤ.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ