Παρουσιάστηκε η νέα Hornet

Παρουσιάστηκε η νέα Hornet

Με 1000cc, 150 ίππους και «αγριεμένη» έκδοση SP ετοιμάζεται να βάλει φωτιά στον ανταγωνισμό.
- Κινητήρας 1000cc με 150hp (τουλάχιστον)
- Δύο εκδόσεις: «πολιτισμένη» και SP
- 3 riding modes, 4 επίπεδα traction control, TFT οθόνη
- Πλαίσιο, βάρος, φρένα και αναρτήσεις χωρίς εκπλήξεις

HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!

Κινητήρας 1000cc με 150hp (τουλάχιστον)

Παρουσιάστηκε στην EICMA του 2023 κι από τότε «ούτε φωνή ούτε ακρόαση», μέχρι χθες που η Honda έδωσε στην κυκλοφορία επιπλέον φωτογραφίες, χαρακτηριστικά και ενδεικτικές τιμές πώλησης (για το Ηνωμένο Βασίλειο). H Hornet του 2025 λοιπόν θα διαθέτει τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα της προηγούμενης έκδοσης του CBR1000RR Fireblade, συνεπώς θα αποδίδει τουλάχιστον 150 ίππους, αλλά αναμένεται να είναι ρυθμισμένος για περισσότερη ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές, καθώς θα πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα δρόμου και καθημερινής χρήσης.
 

Δύο εκδόσεις: «πολιτισμένη» και SP

Οι εκδόσεις θα είναι δύο, η τυπική και η SP, με τη δεύτερη να φέρει αναρτήσεις πλήρως ρυθμιζόμενες της Öhlins φρένα με το λογότυπο της Brembo πάνω στις δαγκάνες. Παρόλες τις αναβαθμίσεις και σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της ίδιας της Honda, η τιμή για την έκδοση SP θα είναι δικαιολογημένη. Αν οι αναβαθμίσεις επεκταθούν και στις επιδόσεις, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη ή έξτρα προγράμματα λειτουργίας (γεγονός για το οποίο δεν υπάρχει ακόμα ούτε θετική ούτε αρνητική απάντηση), η νέα Hornet θα κοιτάξει κατάματα την MT-09 και το κλασικό δίλημμα «Yamaha ή Honda» θα έρθει ξανά στο προσκήνιο.
 

3 riding modes, 4 επίπεδα traction control, TFT οθόνη

Για την ενεργητική ασφάλεια του αναβάτη θα φροντίζουν τρία διαφορετικά riding modes (Standard, Sport και Rain), χωρίς όμως να γνωρίζουμε ακόμα πληροφορίες για το αν θα μειώνουν την ιπποδύναμη ή απλά θα αλλάζουν την απόκριση του γκαζιού, και τέσσερα επίπεδα traction control. Δεν φαίνεται να διαθέτει μονάδα IMU για προσαρμογή του ABS και του traction control ανάλογα με την κλίση, αλλά με σε αυτήν την κατηγορία τιμής το βρίσκουμε αναμενόμενο. Στο επίπεδο των ηλεκτρονικών περιφερειακών συναντάμε και την έγχρωμη TFT οθόνη διαμέτρου 5” με ασύρματη συνδεσιμότητα με smartphone χάρη στην εφαρμογή RoadSync.
 

Πλαίσιο, βάρος, φρένα και αναρτήσεις χωρίς εκπλήξεις

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο δύο δοκών έχει δεχτεί ενισχύσεις για να είναι 70% πιο άκαμπτο, καθώς και νέες βάσεις στήριξης του κινητήρα, ώστε να μειώνονται οι κραδασμοί και να μην κουράζει στην καθημερινή μετακίνηση και στην πολύωρη οδήγηση. Ακόμα και έτσι, η Hornet ζυγίζει 211kg με γεμάτο τεπόζιτο και το βάρος κατανέμεται κατά 51,2% μπροστά και 48,8% πίσω, τιμές που είναι τυπικές για την κατηγορία. Το βάρος αυτό καλείται να τιθασεύσει το πιρούνι της Showa είναι ανεστραμμένο (ακόμα και στη βασική έκδοση) με καλάμια διαμέτρου 41mm, ενώ την επιβράδυνσή του αναλαμβάνουν να φέρουν σε πέρας δύο δίσκοι 310mm με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.