Εξαρχής η οικογένεια των NC διέπρεψε χάρη στο σούπερ οικονομικό μοτέρ, τα αραιότατα
διαστήματα συντήρησης και τη γραμμική της απόδοση. Ο πρακτικότατος χώρος για
ένα full face κράνος στην περιοχή που κανονικά θα έπρεπε να
υπάρχει το ρεζερβουάρ και η υψηλότατη ποιότητα κατασκευής ήταν τα δύο ακόμη
στοιχεία που το έκαναν να ξεχωρίζει.
Η πιο πρόσφατη έκδοση των 750 κ.εκ. έχει πολλές περισσότερες
βελτιώσεις από απλώς 75 επιπλέον κυβικά εκατοστά. Επανασχεδιασμένη εξάτμιση,
μακρύτερες σχέσεις, σέλα με αποδοτικότερο αντιολισθητικό, μανέτα φρένου
ρυθμιζόμενη, LCD οθόνη με επιπλέον στιγμιαία και μέση κατανάλωση και
ένδειξη σχέσης στο κιβώτιο. Η όρθια θέση οδήγησης του NC είναι ιδανική για
καθημερινή χρήση αλλά και ταξίδια. Ο σούπερ οικονομικός κινητήρας απέκτησε
και δεύτερο αντικραδασμικό άξονα που εξομαλύνει ακόμη περισσότερο τους
ανεπιθύμητους κραδασμούς, ενώ η νέα διπίστονη δαγκάνα μπροστά πλέον δε
συνδυάζει το εμπρός με το πίσω φρένο. Το πολύ καλό σε λειτουργία
δικάναλο ABS -στον στάνταρ εξοπλισμό- αφήνει τον αναβάτη να
εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα φρένα του NC.
Το NC μέσα στην πόλη κινείται ταχύτατα χάρη στο
άριστο ζύγισμα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Στον
αυτοκινητόδρομο είναι υποδειγματικά σταθερό μέχρι την τελική του και το μόνο
που θα περιορίσει την ταχύτητα ταξιδιού κοντά στα 140-150 χλμ./ώρα είναι η
κοντή ζελατίνα. Στον επαρχιακό εκπλήσσει ευχάριστα και θα κινηθεί πολύ πιο
γρήγορα από όσο δικαιολογούν τα επιμέρους τμήματά του. Παράλληλα η μέση
κατανάλωση συνεχίζει να εντυπωσιάζει στα μόλις 4,5 λίτρα για κάθε 100
χλμ. με ταχύτητες κοντά στα 140 χλμ./ώρα στο αυτοκινητόδρομο και σβέλτες
επιταχύνεις στην πόλη.
Ψύχραιμο και άνετο παντού το NC έτοιμο να σας
προσφέρει τις υπηρεσίες του όπως ένας καλός μπάτλερ. Για τους απαιτητικούς
υπάρχει και η έκδοση με το αυτόματο σειριακό κιβώτιο DCT, η οποία θα επιβαρύνει το NC750X κατά 900 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Χωρητικότητα: |
745 κ.εκ. |
Ισχύς: |
54 ίπποι / 6.250
σαλ. |
Φρένα Ε (χλστ.): |
Δ/320, δαγ. 2 εμβόλων, ABS |
Φρένα Π (χλστ.): |
Δ /240, δαγ.1 εμβόλου, ABS |
Ρεζερβουάρ: |
14,1 λίτρα |
Βάρος: |
229 κιλά |
Τιμή (€): |
8.100 (DCT: 9.000) |
Horwin EK1 & SK3 - Υποψήφιο για Best Electric by LS2
Ducati Panigale V4 Lamborghini: Ειδική έκδοση με έμπνευση από τη Μπολόνια
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Κράνος Airoh Mathisse II: Flip-Up προστασία για κάθε συνθήκη
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Η Brembo παρουσιάζει νέα χρώματα δαγκανών στο Fuorisalone του Μιλάνου
QJMOTOR SRT 900SX: Με δικύλινδρο κινητήρα 95 ίππων και πλούσιο, ταξιδιωτικό εξοπλισμό
Νέα έκδοση Suzuki V-STROM 1050 DE World Tourer με δώρα αξίας 3.000 ευρώ
Morbidelli SC125: Ανετο και πρακτικό στην καθημερινότητα με στοιχεία μεγαλύτερου GT
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr