Κινητήρας – Περιφερειακά
Κινητήρας – Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Περιφερειακά

Κινητήρας – Περιφερειακά

Η καρδιά του Django είναι ένας μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας 125 κυβικών. Αποδίδει 10,6 ίππους στις 8.000 σ.α.λ και αποδείχθηκε ιδιαίτερα εύστροφος και πρόθυμος, ενώ συνεργάζεται αρμονικά με τη CVT μετάδοση. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανάλωση 2,5 λίτρα / 100 χλμ. που μεταφράζεται σε αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα με το ρεζερβουάρ των 8,5 λίτρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το «σώμα» του δεν είναι μεταλλικό, αλλά τα πλαστικά ντύνουν ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκο 200 χιλ. εμπρός και 190 χιλ. πίσω με το ABS να είναι μονοκάναλο δηλαδή να επεμβαίνει μόνο στον εμπρός τροχό. Οι αλουμινένιες ζάντες των 12 ιντσών φορούν ελαστικά CST διαστάσεων 120/70-12.  
 

Σελίδα 1Peugeot Django - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 8Επιδόσεις