Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Η αλήθεια είναι πως στην πρώτη μας γνωριμία πήραμε λίγο χρόνο θαυμάζοντας τη σιλουέτα του Django και ανακαλύπτοντας τις όμορφες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει από ό,τι άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο. Ανεβαίνοντας στη φιλόξενη σέλα, ο διαθέσιμος χώρος και η σωστή εργονομία παραπέμπουν σε scooter μεγαλύτερης κατηγορίας και κανείς δεν θα αισθανθεί στριμωγμένος. Γυρίζοντας το κλειδί και πατώντας το κουμπί της μίζας, ο κινητήρας ξεκινά και λειτουργεί πρακτικά χωρίς κραδασμούς με τα επίπεδα θορύβου να παραμένουν χαμηλά. Ανοίγοντας το γκάζι η απόκριση της μετάδοσης είναι άμεση και δεν χρειάζονται πολλές στροφές προκειμένου το Django να αρχίσει να κινείται. Το μονοκύλινδρο σύνολο είναι εύστροφο με την ισχύ να περνά γραμμικά στο δρόμο. Τα πρώτα 50 χλμ. / ώρα έρχονται σβέλτα σε 5,9 δευτερόλεπτα, αλλά από εκεί και πάνω το αυξημένο βάρος για τα δεδομένα της κατηγορίας (135 κιλά) έχει επίπτωση στις επιδόσεις, καθώς απαιτούνται συνολικά 17,1 δευτερόλεπτα για το 0 - 80 χλμ. / ώρα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Οι επιδόσεις όμως δεν είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάει ο αγοραστής ενός scooter 125 κυβικών. Αντίθετα, ζητάει ευελιξία, πρακτικότητα και οικονομία και το Django τα καταφέρνει περίφημα. Παρά το χορταστικό του μέγεθος, ελίσσεται με ιδιαίτερη ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα με το τιμόνι να έχει μεγάλο κόψιμο και το πλάτος του να είναι τόσο όσο. Καθώς όλοι μας έχουμε ξεχάσει να σβήσουμε τα φλας κάποια στιγμή, η ηχητική ειδοποίηση του Django αποδείχθηκε πολύ χρήσιμη. Οι αναρτήσεις καταφέρνουν να αποσβαίνουν αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος και προσφέρουν καλή ποιότητα κύλισης, αρκεί να κινείσαι με ταχύτητες έως 60 – 70 χλμ. /ώρα, καθώς από εκεί και πάνω έχουν κάπως πιο σκληρή λειτουργία.

    Αναλόγως των συνθηκών, με τέρμα γκάζι το κοντέρ θα δείξει 100 χλμ. /ώρα, όμως πλαίσιο, τροχοί και αναρτήσεις συμπαθούν περισσότερο τις λίγο μικρότερες ταχύτητες. Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησαν τα φρένα με την προοδευτικότητα και την αίσθησή τους, ενώ η επίδοση των 31,1 μέτρων για το 80 – 0 κρίνεται άκρως ικανοποιητική. Μεγάλο συν είναι η ύπαρξη ABS στον εμπρός τροχό που θα σε γλιτώσει από ένα μπλοκάρισμα στους απρόβλεπτους ελληνικούς δρόμους.
     

    Σελίδα 1Peugeot Django - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας – Περιφερειακά
    Σελίδα 5Στο δρόμο
    Σελίδα 6Συμπέρασμα
    Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά
    Σελίδα 8Επιδόσεις