|
To Beverly αποτελεί ένα δυνατό «asset» για την Piaggio, καθώς ο ισορροπημένος του χαρακτήρας στο δρόμο σε συνδυασμό με το απαράμιλλο στυλ του και την υψηλή ποιότητα του, το έκαναν Best Seller σε πολλές αγορές, συμπεριλαμβανομένης φυσικά και της δικής μας. Η μεγάλη ανανέωση του 2021 το κάνει πολύ πιο σύγχρονο όσον αφορά το design και τον εξοπλισμό, το βελτιώνει σε επίπεδα άνεσης και ισχύος, χωρίς να επηρεάζει όμως καθόλου τον μοναδικό του χαρακτήρα ο οποίος μάλιστα τονίζεται. Το 20χρονο Beverly δείχνει να βρίσκεται στην καλύτερη «ηλικία» του, πιο ώριμο από ποτέ, θέτοντας τις βάσεις να κερδίσει ξανά την καρδιά των αναβατών. Αναμένουμε και την στιγμή, που θα το οδηγήσουμε και στην χώρα μας, σε μια πιο σχολαστική δοκιμή στις συνθήκες που το έκαναν best seller…
Εξοπλισμός αναβάτη
Κράνος: Nolan N40-5 GT
Μπουφάν: Tucano Urbano 4 Tempi
Γάντια: Tucano Urbano Monty Touch
Ευχαριστούμε το κατάστημα Μπαξεβάνης Moto για την παραχώρηση του εξοπλισμού.
Κινητήρας | Piaggio Beverly 300 | Piaggio Beverly 400 |
Τύπος | 4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 278 | 399 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 75x63 | 84x72 |
Συμπίεση (:1) | Δ/Α | |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 25,8/8.000 | 35,4/7.500 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 2,7/6.250 | 3,8/5.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 12 | |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό με πρεσαριστά τμήματα | |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Πιρούνι Showa | |
Διαδρομή (χλστ.) | 100 | |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Δύο αμορτισέρ Showa, ΠΕ | |
Διαδρομή (χλστ.) | 96,5 | |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/300, 2Ε, ABS | |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/240, 1Ε, ABS | |
Τροχοί - Ελαστικά | ||
Ελαστικό Ε | 110/70-16 | 120/70-16 |
Ελαστικό Π | 140/70-14 | 150/70-14 |
Διαστάσεις / Βάρος | ||
Μήκος (χλστ.) | 2.125 | 2.155 |
Πλάτος (χλστ.) | 800 | |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.540 | 1.550 |
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 812 | 821 |
Βάρος (κιλά) | 185 | 195 |
Εξοπλισμός | ||
ABS / Ρυθμ. | N/O | |
Τraction Control / Ρυθμ. | N/O | |
Στροφόμετρο | N | |
Immobilizer | N | |
Yπολογιστής ταξιδιού | N | |
Μερικός χιλιομετρητής | N | |
Ένδειξη βενζίνης | N | |
Δείκτης θερμοκρασίας | N | |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | N | |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | O/O | N/O |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | O/O | |
Πλάγιο σταντ | N | |
Κεντρικό σταντ | N | |
Χειρολαβές / Σχάρα | N/N | |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | O/N |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Κάπως ακριβά και, επιτέλους, καιρός να υιοθετηθούν απ όλα τα σκούτερ τα μονά πίσω αμορτισέρ, που προσφέρουν το παραπάνω και στην άνεση και στην οδική συμπεριφορά