Για το τέλος αφήσαμε τη νέα κατηγορία στην γκάμα της SWM, τις ρετρό-café racer μοτοσυκλέτες. Υπάρχουν τρία μοντέλα, που βασίζονται στον ίδιο κινητήρα και πλαίσιο αλλά έχουν διαφορετική εμφάνιση και περιφερειακά. Το Gran Milano, το Gran Turismo και το Silver Vase. Ο κινητήρας τους λοιπόν, είναι ένας αερόψυκτος μονοκύλινδρος 445 κ.εκ. με ηλεκτρονικό ψεκασμό, που αποδίδει 29,5 ίππους και 3,6 κιλά ροπής. Η ¨καλή¨ του περιοχή είναι οι μεσαίες, μεταξύ 3.000-6.000 σ.α.λ. όπου χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο κινεί τη μοτοσυκλέτα αξιοπρεπώς.
Η ρετρό, Gran Turismo και η scrambler Silver Vase, παρόλο που διαφοροποιούνται εμφανισιακά, είναι παρόμοιες όσον αφορά την οδήγηση. Με πιο άνετη θέσηκαι αναρτήσεις σε σχέση με την café racer Gran Milano, απολαύσαμε τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο. Κοιτάζοντας την Gran Milano πριν την οδηγήσουμε, αμέσως το μάτι μας πήγε στα περιφερειακά, που δεν συναντάς συχνά σε αυτή την κατηγορία. Το ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι, η ακτινική δαγκάνα της Brembo, η τρόμπα της ίδιας εταιρίας και το διαφορετικό ψαλίδι αμέσως μας κίνησαν το ενδιαφέρον. Η όψη της, θυμίζει πραγματικό café racer και η διαφορά με τις προηγούμενες μοτοσυκλέτες, γίνεται αισθητή και στην οδήγηση. Φυσικά όχι από τον κινητήρα, που παραμένει ίδιος, αλλά από το στήσιμο της. Τα καλύτερα φρένα είναι το πρώτο που παρατηρείς όταν την οδηγήσεις, αφού έχουν πολύ καλύτερη αίσθηση και απόδοση από τις προηγούμενες.
Επίσης, η Gran Milano διαθέτει κλιπ όν (πάνω από την πλάκα του τιμονιού) αντί για τιμόνι και μαρσπιέ τοποθετημένα πιο πίσω, προσφέροντας μια πιο σπορ θέση οδήγησης. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να κινηθεί σε δρόμους με στροφές με μεγάλη άνεση και ο αναβάτης εισπράττει μια αίσθηση στιβαρότητας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κινείται άνετα και στην πόλη. Μιας και μιλάμε για πόλη, πρέπει να αναφέρουμε ότι και οι τρείς παραπάνω μοτοσυκλέτες για το 2017 θα εφοδιάζονται με σύστημα ABS.