Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το Fort 350 έχει σχεδιαστεί ώστε να καταπίνει χιλιόμετρα εντός κι εκτός πόλης και αυτό είναι κάτι που γίνεται ξεκάθαρο από την πρώτη επαφή μαζί του. Με το που βρεθείς πάνω του εντυπωσιάζεσαι από την premium αύρα που εκπέμπει η εικόνα που έχεις μπροστά σου. Μπορεί η σέλα να τοποθετεί το σώμα σε πολύ συγκεκριμένη θέση και να μην σου επιτρέπει να κάτσεις πιο μπροστά ή πιο πίσω, αλλά αυτό δεν επηρεάζει καθόλου την άνεση, καθώς ακόμα και μεγάλου αναστήματος αναβάτες έχουν άφθονο χώρο για τα πόδια και δεν θα αισθανθούν ποτέ στριμωγμένοι. Μοναδικό εργονομικό παράπτωμα είναι ότι λόγω της υψομετρικής διαφοράς μεταξύ αναβάτη και συνεπιβάτη, οι αγκώνες του πρώτου μπορεί να βρίσκουν στα γόνατα του δεύτερου, αλλά μόνο κατά τις μανούβρες που χρειάζεται να στρίψεις πολύ το τιμόνι και σε καμία περίπτωση αυτό δεν ενοχλεί κατά την οδήγηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Εντός πόλης οι διαστάσεις του και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού σου επιτρέπουν να περνάς με ευκολία ανάμεσα από τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα και πολύ σπάνια θα εγκλωβιστείς κάπου. Σύμμαχός σου στις «ασφυκτικές» συνθήκες είναι η ακριβής απόκριση του ψεκασμού και η καλορυθμισμένη μετάδοση, που μεταφράζουν κατά γράμμα τις εντολές που δίνεις από το δεξί γκριπ, για να έχεις τον απόλυτο έλεγχο ακόμα και με πολύ μικρές ταχύτητες. Η δύναμη του μοτέρ στέλνει σβέλτα το Fort από φανάρι σε φανάρι, ενώ τα πρώτα 100 χλμ. / ώρα από στάση έρχονται σε 9,7 δευτερόλεπτα, επίδοση που το κατατάσσει στο άνω άκρο της κατηγορίας. Επίσης, πάνω από τον μέσο όρο είναι και η αποσβέσεις των αναρτήσεων, καθώς απουσιάζουν οι απότομες αντιδράσεις από τα αμορτισέρ που συναντάμε συχνά σε scooter. Οι άνθρωποι την QJMOTOR έχουν βρει τη χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και στιβαρότητας καθώς το Fort θα περάσει αλώβητο πάνω από έντονες κακοτεχνίες, ενώ ταυτόχρονα είναι όσο «σκληρό» πρέπει προκειμένου να στρίβει χωρίς ταλαντώσεις και ασάφειες, εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον αναβάτη.



Όταν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός πόλης, η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και οι κεκλιμένες πλατφόρμες προσφέρουν άνεση μεγαλύτερης κατηγορίας όταν το κοντέρ δείχνει τριψήφιο νούμερο. Στις γρήγορες καμπές πατάει σταθερά ακλουθώντας πρόθυμα την τροχιά που έχεις ορίσει με πλαίσιο, αναρτήσεις κι ελαστικά να συνεργάζονται αρμονικά παρέχοντας υψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε όλες τις συνθήκες. Πολύ καλή επίδοση σημείωσε και στον τομέα των ρεπρίζ, με τη διαδικασία του 50 - 100 χλμ. / ώρα να ολοκληρώνεται σε 6,94 δευτερόλεπτα, ενώ είναι εντυπωσιακό το τράβηγμα και ο τρόπος που ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα μετά τα 80. Τα φρένα χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα με το πίσω να έχει κάπως πιο σπογγώδη αίσθηση, αλλά είναι αποτελεσματικά με τα 43,14 μέτρα που απαιτούνται για την ακινητοποίηση από 100 χλμ. / ώρα να είναι μια πολύ ικανοποιητική επίδοση. 

Σελίδα 1QJMOTOR Fort 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία - Εξοπλισμός
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά