Η SRK 700, σου προσφέρει τις θεμελιώδεις αξίες της Μοτοσυκλέτας στο μέγιστο, υπηρετώντας την αγνή και ανόθευτη απόλαυση της οδήγησης, σε φέρνει σε άμεση επαφή με το δρόμο και το περιβάλλον, όπως επιτάσσει άλλωστε η φιλοσοφία των naked μοτοσυκλετών.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της SRΚ 700, αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.000rpm και 67Nm ροπής στις 6.000 στροφές αντίστοιχα. Οι υπερτετράγωνες διαστάσεις (83mm διάμετρος και 64,5mm διαδρομή) μαρτυρούν το χαρακτηριστικό της ευστροφίας, με διάρκεια της δύναμης ψηλά, χαρίζοντας επιδόσεις και κατ επέκταση τις συγκινήσεις που περιμένει ο αναβάτης από ένα γνήσιο streetfighter. Η σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου των έξι σχέσεων συμβάλλει τα μέγιστα σε αυτό, εκμεταλλευόμενη με τον καλύτερο τρόπο την κατανομή της ροπής σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, σε συνεργασία με το μονόδρομο συμπλέκτη που απαιτεί τοελάχιστο ποσοστό δύναμης στη μανέτα. Παράλληλα διατηρεί την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα, της τάξης των 4,9L/100km, που σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 15L, μπορεί να πετύχει αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία της SRK 700 συμβαδίζει απόλυτα με το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, σχηματίζοντας μια λεπτή και "μυώδη" σιλουέτα, η οποία διαμορφώνεται από τις έντονες γωνίες και τις "κοφτερές" γραμμές του ρεζερβουάρ, των προστατευτικών των ψυγείων και της ουράς. Αυτά είναι άλλωστε και τα στοιχεία που καθορίζουν την εμφάνιση της SRK 700, επιτρέποντας στον κινητήρα να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εικόνα του δικύλινδρου streetfighter. Οι δύο δίδυμοι LED προβολείς καταλήγουν σε μια αιχμηρή απόληξη, προσδίδοντας μια άκρως επιθετική όψη. Τα διακριτικά, επίσης LED, φλας τονίζουν ακόμη περισσότερο τη μινιμαλιστική διάθεση σχεδιασμού της SRK 700, ενώ η διακριτική LCD οθόνη που προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, φροντίζει να παρεμβάλλονται μόνο τα ελάχιστα στην οπτική του αναβάτη με το δρόμο.
Αντίστοιχο ποσοστό προσοχής έχει δοθεί και στα εργονομικά χαρακτηριστικά της θέσης οδήγησης, με το τρίγωνο μαρσπιέ-σέλα τιμόνι να δημιουργεί φυσικές γωνίες για τα άκρα του αναβάτη, φιλοξενώντας με άνεση ένα μεγάλο εύρος σωματότυπων. Το τιμόνι μεταβλητής διατομής είναι αρκετά φαρδύ, έτσι ώστε να προσφέρει το βέλτιστο μοχλό και τον καλύτερο σύμμαχο στις γρήγορες εναλλαγές κλίσεων, ενώ το σχήμα του ρεζερβουάρ επιτρέπει στα γόνατα να αγκαλιάζουν σφιχτά τη μοτοσυκλέτα συμβάλλοντας στον πολύ καλό έλεγχο της μάζας της SRK 700. Η σέλα του συνεπιβάτη προσφέρει αρκετό χώρο για τα δεδομένα των streetfighters, με αρκετή ποσότητα αφρώδους και εξαιρετική στήριξη από τις χειρολαβές.
Ανεστραμμένο πιρούνι και τετραπίστονες δαγκάνες
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο προσφέρει πολύ μεγάλα ποσοστά ακαμψίας, συνεργάζεται αρμονικά με το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43mm που δίνει διαδρομή τροχού 115 χιλιοστών και με το αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Οι εργοστασιακές ρυθμίσεις των αποσβέσεων ισορροπούν άριστα ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ συμπεριφορά, δίνοντας μεγάλα περιθώρια για "παιχνίδι" μέσα σε ένα διαρκές πλαίσιο ασφάλειας. Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και τα φρένα, με τις ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες μπροστά και τους δίσκους των 320mm, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί ένας δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου. Η επιβραδυντική δύναμη, η προοδευτικότητα και η πληροφόρηση είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του πακέτου των φρένων, το οποίο συμπληρώνεται από το σύστημα ABS 9.1 MB της Bosch.
Η τιμή της SRK 700 έχει καθοριστεί στα 6.995 ευρώ και διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών QJMOTOR της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε., ενώ υπάρχει διαθέσιμη και για testrideστην κεντρική έκθεση της αντιπροσωπείας.
Επισκεφτείτε τη σελίδα του μοντέλου εδώ: https://qjmotor.gr/model/srk-700/
73,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ
Μυώδης και ταυτόχρονα λιτός σχεδιασμός
Ανεστραμμένο πιρούνι και τετραπίστονες δαγκάνες
Με μόλις 7.000 ευρώ θα μπείτε στον χώρο των "γυμνών";