Η QJMOTOR παρουσίασε την SRT 800XS, η οποία είναι η βελτιωμένη, πιο δυνατή SRT 800X, αποτελώντας τηνεά ναυαρχίδα της εταιρείας. Μάθετε τί αλλάζει και δείτε την τιμή της.
Στο νέο Mototriti που κυκλοφορεί σε λίγες μέρες θα μπορέσετε να διαβάσετε την αναλυτική μας δοκιμή για τη ναυαρχίδα της QJMOTOR, την SRT 800X. Όμως η αλήθεια είναι ότι η QJMOTOR μας έπιασε εξ`απίνης, δημοσιεύοντας τις πρώτες πληροφορίες για μια νέα, δυνατότερη έκδοση, την SRT 800SX.
Το πρώτο πράγμα που αλλάζει (και το πιο βασικό) είναι ότι η SRT 800SX διαθέτει έναν νέο κινητήρα 799cc, ο οποίος αποδίδει 92,5 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 77 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. μια εντυπωσιακή αύξηση από το προηγούμενο μοντέλο, ειδικά στην ιπποδύναμη, που ανεβαίνει εκεί από τους 76,2 ίππους.
Η σχεδίαση ακολουθεί το ίδιο στυλ με την SRT 800X, με την μούρη να έχει το επιθετικό ρύγχος και τους διπλούς LED προβολείς με τα φλας χαμηλότερα, στις άκρες των πλαστικών που εκτρέπουν τον αέρα μακριά από το σώμα του αναβάτη, ενώ παραμένει ο οπίσθιος φωτισμός στους διακόπτες.
Το ρεζερβουάρ μεγαλώνει, φτάνοντας τα 24 λίτρα, κάτι που μεγαλώνει την αυτονομία της SRT 800SX αρκετά (προηγούμενο ρεζερβουάρ 18,5 λίτρα), ενώ η ειδική αυτή έκδοση φέρει και ιδιαίτερα γραφικά στα πλαστικά που περιβάλλουν το ντεπόζιτο.
Δοκιμασμένα περιφερειακά
Δοκιμάζοντας την SRT 800X ιδιαίτερη εντύπωση μας έκαναν τα φρένα και οι αναρτήσεις, οπότε όπως ήταν λογικό η QJMOTOR κράτησε αυτή τη συνταγή και στη νέα έκδοση, με την Marzocchi να εφοδιάζει την SRT 800SX με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm, ενώ υπεύθυνη για το φρενάρισμα είναι η Brembo, με τις τετραπίστονες δαγκάνες της να "αρπάζουν" τα δύο δισκόφρενα μπροστά και τον μονό δίσκο πίσω, όλα με την υποβοήθηση του Bosch 9.1MB ABS. Αλλαγή έχουμε στους τροχούς, όπου ο μπροστινός "μεγαλώνει" και γίνεται 19", ενώ παραμένουν οι ακτινωτές ζάντες και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης tubeless MAXXVENTURE της MAXXIS.
Εξοπλισμός και τιμή
Η TFT οθόνη των 7" έρχεται κατευθείαν από την SRT 800X και κρατάει τον αναβάτη ενήμερο για ό,τι χρειάζεται να γνωρίζει κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ενώ υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης bluetooth για την διαχείρηση κλήσεων. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλέον θερμαινόμενη σέλα επιβάτη, θερμαινόμενα γκριπ, χούφτες με αλουμινένια ενίσχυση και σχάρα.
Η QJMOTOR δεν έχει ακόμα δημοσιεύσει τα πλήρη χαρακτηριστικά, όπως οι διαστάσεις και το βάρος, με την τιμή της QJMOTOR SRT 800SX να διαμορφώνεται στα 8.295 ευρώ.