Κινητήρας

Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Τα όρια της Α1 κατηγορίας είναι στενά όσον αφορά την ιπποδύναμη, αλλά όπως και στο MTX 125, έτσι και στο SQ16 η QJMOTOR παίζει με αυτά τα όρια και μας δίνει για άλλη μια φορά τον πιο δυνατό κινητήρα της κατηγορίας. Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας που δίνει ζωή στοSQ16 αποδίδει 15 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 12 Nmροπής στις 6.500 σ.α.λ. ευρισκόμενο έτσι στο ανώτερο όριο ιπποδύναμης για ένα 125άρι. Πέρα από τα δυνατά νούμερα, η απόδοση της ισχύος γίνεται με στρωτό τρόπο και έχεις ένα σεβαστό κομμάτι της ροπής από χαμηλά, κάτι πολύ σημαντικό για τα Scooter πόλης που περνάνε από ένα συνεχόμενο σταμάτα ξεκίνα στην κίνηση.
Ενδεικτικά, το SQ16 χρειάζεται μόλις 4,8" για να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα, χωρίς όμως να χάνει δύναμη από εκεί και πέρα (όπως πολλά Scooter της κατηγορίας του), καθώς τα 80 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,3", κάτι που το κατατάσσει στην κορυφή της κατηγορίας.
Παρά τις πολύ καλές επιδόσεις για την κατηγορία, η κατανάλωση κρατιέται σε αρκετά χαμηλά επίπεδα, τα 2,7 λίτρα ανά 100 χλμ. είναι ένα νούμερο που θα το δεις να κατεβαίνει ακόμα παραπάνω αν είσαι λίγο φειδωλός στο γύρισμα του δεξιού καρπού. Σε αυτό βεβαίως συμβάλλει και το σύστημα StartStop, όπως και ο ηλεκτρονικός ψεκασμός που προέρχεται από την Bosch.
 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 4,8
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 12,3
40 - 80 με 4η (δευτερόλεπτα) 8,4
80 - 0 (μέτρα) 29,8
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 2,7

Σελίδα 1QJMOTOR SQ16 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά