Μιλάμε για το πιο ριζοσπαστικό δίκυκλο που παρουσιάστηκε για φέτος; Πολύ πιθανόν...το μόνο σίγουρο είναι οτι το Honda X-ADV θα συζητηθεί όσο καμία άλλη μοτοσυκλέτα εντός του 2017. Το X-ADV, το οποίο μπαίνει λοιπόν και επίσημα στην παραγωγή, σηματοδοτεί την δημιουργία μιας νέας κατηγορίας δικύκλου, σύμφωνα με την Honda: Αυτή της crossover μοτοσυκλέτας. Το νέο μοντέλο, το οποίο έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία, είναι μια πρόταση που επιδιώκει να συνδυάσει τον χαρακτήρα μιας adventure μοτοσυκλέτας, με την εύκολη καθημερινή χρήση ενός commuter.
Το μοντέλο θα φέρει δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ο οποίος θα έχει κυβισμό 745 κ.εκ., με ανακοινώσιμη ισχύ 54,8 ίππους και 6.9 kgm ροπής. Στη μετάδοση συναντάμε το γνωστό κιβώτιο ταχυτήτων DCT της εταιρείας, με 6 σχέσεις. Οι αναρτήσεις θα αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και ένα αμορτισέρ πίσω, ενώ οι τροχοί θα έχουν διάμετρο 17 και 15 ιντσών. Τέλος, το X-ADV θα φέρει χώρο 21 λίτρων όγκου κάτω από την σέλα, που θα μπορεί να χωρέσει ένα off-road κράνος, ενώ θα είναι επίσης εξοπλισμένο με παροχή ρεύματος 12V, σύστημα Smart Key, ενώ θα μπορεί να αποκτηθεί εξοπλισμένο με 2 επιλογές top box.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 8B |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
745 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
77X80 |
Συμπίεση (:1) |
10.7 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
54.8/6.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6.9/4.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13.1 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
238 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο τύπου Diamond |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 41mm |
Διαδρομή (χλστ.) |
153.5 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/310, 4-πίστονες ακτινικές, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
160/60-15 |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr