Μετά την παρουσίαση των εκδόσεων SP και SP2 στην Intermot, η Honda παρουσίασε στο Μιλάνο την «βασική» έκδοση της superbike της, CBR1000RR Fireblade. Το μοντέλο είναι όμοιο εμφανισιακά με τις δύο κορυφαίες εκδόσεις που είδαμε στην Κολωνία και, σύμφωνα με την Honda, η σχέση κιλών ανά ίππο έχει βελτιωθεί κατά 14% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Η μοτοσυκλέτα θα είναι εξοπλισμένη με έναν αισθητήρα κίνησης μοτοσυκλέτας IMU 5 αξόνων, που θα συνεργάζεται με το σύστημα HSTC, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί το traction control της Honda για το μοντέλο και θα αναπροσαρμόζει σε πραγματικό χρόνο, την λειτουργία του κινητήρα. Η μοτοσυκλέτα πλέον φέρει ηλεκτρονικό γκάζι, ABS που συνδέεται με τον αισθητήρα IMU και σύστημα Rear Lift Control.
O κινητήρας της μοτοσυκλέτα θα έχει απόδοση 191 ίππων και 11,5 kgm ροπής, μια αύξηση της τάξης των 11 ίππων σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι αναρτήσεις του μοντέλου προέρχονται από την Showa και φέρουν τις τεχνολογίες BPF και BFR για το πιρούνι και το αμορτισέρ αντίστοιχα. Οι τροχοί είναι ανασχεδιασμένοι, ενώ το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και το ψαλίδι είναι σχεδιασμένα για ακόμη μεγαλύτερη ακαμψία.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 8B |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
745 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
77X80 |
Συμπίεση (:1) |
10.7 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
54.8/6.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6.9/4.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13.1 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
238 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο τύπου Diamond |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 41mm |
Διαδρομή (χλστ.) |
153.5 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/310, 4-πίστονες ακτινικές, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
160/60-15 |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr