Royal Enfield E-Himalayan: Αναπτύσσεται εσωτερικά και δοκιμάζεται σε συνθήκες ...Ιμαλαΐων
• Δεύτερη γενιά του πρωτοτύπου με τροχό 21 ιντσών και σχεδιαστικές αλλαγές
• H απαγόρευση μοντέλων μέχρι 150 κ.εκ. αιτία των επενδύσεων στην ηλεκτροκίνηση
• Δοκιμασίες σε ακραίες συνθήκες και ανάπτυξη με μικρές συνεργασίες
• Χαμηλή ζήτηση ηλεκτρικών η αιτία για την καθυστέρηση της ανάπτυξης
Δεύτερη γενιά του πρωτοτύπου με τροχό 21 ιντσών και σχεδιαστικές αλλαγές
Η Royal Enfield παρουσίασε για πρώτη φορά το ηλεκτρικό πρωτότυπο της Himalayan στην έκθεση EICMA 2023, αποκαλύπτοντας το όραμά της για την ηλεκτροκίνηση. Το πρωτότυπο, γνωστό και ως Him-E, φέρει σχεδιαστικά στοιχεία από την επιτυχημένη έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το βασικό χαρακτηριστικό της είναι η χρήση τροχού 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, ενώ σημαντική είναι η έλλειψη τεχνικών στοιχείων όπως η ισχύς και η αυτονομία. Στην EICMA 2024, το μοντέλο παρουσιάστηκε εξελιγμένο στην έκδοση 2.0 με βελτιωμένη σχεδίαση, ιδιαίτερα στα πλαϊνά καλύμματα, δείχνοντας πλέον πιο κοντά στην παραγωγή.
H απαγόρευση μοντέλων μέχρι 150 κ.εκ. αιτία των επενδύσεων στην ηλεκτροκίνηση
Η Royal Enfield έχει δεσμευτεί να επενδύσει 100-150 εκατομμύρια δολάρια στην ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών, στοχεύοντας στην κυκλοφορία του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου στην Ινδία το 2025. Αυτή η στρατηγική είναι αποτέλεσμα της επικείμενης απαγόρευσης μοτοσυκλετών μικρού κυβισμού έως 150 κ.εκ. από το 2025. Η εταιρεία εργάζεται σε πολλαπλά μοντέλα, με την παρουσίαση των Flying Flea FF.C6 και FF.S6 στην EICMA 2024, τα οποία αναμένονται το 2026.
Δοκιμασίες σε ακραίες συνθήκες και ανάπτυξη με μικρές συνεργασίες
Η ηλεκτρική Himalayan βασίζεται σε νέο πλαίσιο που ενσωματώνει την μπαταρία ως δομικό στοιχείο, ενώ δοκιμάζεται σε συνθήκες θερμοκρασίας και ατμοσφαιρικής πίεσης όμοιες με των Ιμαλαΐων για την αξιολόγηση του κινητήρα και της απόδοσης. Παράλληλα, η μητρική εταιρεία Eicher Motors έχει επενδύσει στην ισπανική startup Stark Future, γνωστή για το μοντέλο Stark Varg, αποσκοπώντας στη χρήση της τεχνογνωσίας του. Ωστόσο, η Royal Enfield εστιάζει κυρίως στην εσωτερική ανάπτυξη, χωρίς μεγάλες εξωτερικές συνεργασίες, έχοντας ήδη δημιουργήσει πλήρως λειτουργικά ηλεκτρικά πρωτότυπα.
Χαμηλή ζήτηση ηλεκτρικών η αιτία για την καθυστέρηση της ανάπτυξης
Παρά τις προγραμματισμένες κυκλοφορίες, η εταιρεία ανακοίνωσε το 2024 ότι καθυστερεί όλα τα σχέδια ηλεκτροκίνησης κατά δύο χρόνια λόγω χαμηλής ζήτησης για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στην Ινδία. Ειδικοί εκτιμούν ότι η ηλεκτρική Himalayan θα μπει στην αγορά το 2027, ενώ υπάρχει ανησυχία για το ενδεχόμενο αυστηρότερης νομοθεσίας που θα επηρεάσει και τα μεγαλύτερου κυβισμού μοντέλα.