Η Royal Enfield κατοχύρωσε το όνομα Flying Flea και στην Ευρώπη. Το ιστορικό μοντέλο είχε κινητήρα 125cc, αλλά το πιο πιθανό είναι να επιστρέψει ως ηλεκτρικό. Λογικά όμως θα μοιράζεται κάποια από τα «χαρίσματα» του προκατόχου του, όπως το πολύ χαμηλό βάρος.
H Royal Enfield είναι πολυάσχολη αυτό το διάστημα, αναβαθμίζοντας την γκάμα της στα 450cc και στα 650cc, ενώ υπάρχουν και όλες οι ενδείξεις ότι ετοιμάζει τις πρώτες της ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Ανάμεσα σε όλα αυτά, μπορεί η Royal Enfield να δουλεύει σε κάτι εντελώς νέο;
Η Eicher Motors (μαμά εταιρεία της Royal Enfield) έχει ήδη κατοχυρώσει το όνομα Flying Flea στην Ινδία το 2020, με ισχύ μέχρι το 2030, ενώ το όνομα έχει κατοχυρωθεί και στην Ευρώπη. Μήπως λοιπόν η Royal Enfield προσπαθεί να αναστήσει ένα μοντέλο της από τον Β` Παγκόσμιο Πόλεμο;
Το Flying Flea ήταν ένα μοντέλο 125cc που χρησιμοποιήθηκε κατά τα τελευταία στάδια του B` Παγκοσμίου Πολέμου από τους Βρετανούς, με το μοντέλο να βασίζεται πάνω σε μια γερμανική ιδέα (DKW RT100).
Το επίσημο όνομα της μοτοσυκλέτας ήταν WD/RE, αλλά έμεινε στην ιστορία ως “Flying Flea”, o ιπτάμενος ψύλλος, λόγω δύο βασικών χαρακτηριστικών του. Ζύγιζε μόλις 59 κιλά και συνήθως έπεφτε από αεροπλάνα με αλεξίπτωτο, πολύ συχνά πίσω από τις γραμμές του εχθρού.
Ο κινητήρας των 126cc απέδιδε 3,5 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. και συνεργαζόταν με τριτάχυτο κιβώτιο. Το ντεπόζιτό του είχε χωρητικότητα 5,6 λίτρα, ενώ η χαμηλή συμπίεση του πιστονιού του επέτρεπε να χρησιμοποιεί ακόμα και κακής ποιότητας καύσιμο. Η εξάτμιση είχε ένα ειδικό τελικό για να μειώνει το θόρυβο. Με λίγα λόγια, ήταν η ιδανική μοτοσυκλέτα για την χρήση για την οποία προοριζόταν.
Πώς μπορεί να έρθει στη νέα εποχή;
Με δεδομένο ότι αυτή τη στιγμή η Royal Enfield δεν έχει στη γκάμα της έναν κινητήρα 125cc, θα πρέπει να τον αναπτύξει από το μηδέν. Όμως με τους όλο και αυστηρότερους περιορισμούς που έρχονται για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και το γενικότερο σπρώξιμο της ηλεκτροκίνησης, είναι πολύ πιθανό η Royal Enfield να δανείζεται το όνομα της θρυλικής αυτής μοτοσυκλέτας για να φέρει έναν «ηλεκτρικό ψύλλο», ο οποίος με αυτό το όνομα θα μπορούσε να συνδέσει την πλούσια ιστορία της Royal Enfield ( είναι ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη ιστορία, κατασκευάζοντας συνεχόμενα μοτοσυκλέτες από το 1901) με το παρόν αλλά και το μέλλον.